Ehm ehm.... rozdiel je v tom, že tie črepy z prvej a druhej kolóny ešte jazdia po svojich, kdežto črepy rovnakého typu z menejcenných odstavných plôch by už voňali fialky odspodu
mne sa raz v zime stal mensi incident s dverami v karose 732..... Stojim si pri dverach lebo inde som sa nemal kam narvat, zavreli sa dvere a ked sme isli som sa chcel opret o dvere ale to bola chyba... jak som sa oprel dvere sa za jazdy otvorili a ja som ich musel az po dalsiu zastavku drzat aby nena***kali do niakeho okolostojaceho auta ?
tomas1: Aj mne sa to stalo.Bol som nastastie v prednych dverach, tak som horuckovito klopal vodicovi, aby ich zavrel. Je to pasca na chodidlo, lebo ta konzola sa pomaly ale iste zatlca do nohy a cim viac som sa mykal, tym hlbsie.
Čo sa mi stalo:
Cestoval som dnes (streda) okolo 15:00 narvanou L84 smer Petržalka na schodoch pri 3. dverách Ik435. Tuším na SAV pristúpila na schody oproti mne cca 9ročná dievčina, zavreli sa dvere. Stála až na poslednom schode (čo som si všimol až keď bolo neskoro) a začala vyťukávať esemesky. Asi na Hodžovom nám. sa dvere otvorili a rameno, čo otvára panel dverí jej takmer amputovalo dolné končatiny ?. Jednu nohu stihla odtiaľ dostať, druhú jej pricviklo medzi dvere a stredný schod, aj tenisku vyzula. V tej chvíli som akosi postrádal tlačidlo na núdzové ZATVÁRANIE dverí. Ešteže nenastupovalo veľa ľudí (nebolo kam), takže sa dvere pomerne rýchlo zavreli. Aby toho nemala málo, tak za pár sekúnd sa ozvalo trúbenie a vodič prudko zabrzdil, dotyčná sa komplet poskladala na schody ?. Ešteže padla na svoju spomínanú tašku takže spadla do mäkkého.
Vystúpila po vlastných, akurát bola s toho (alebo zo mňa ?) mierne v šoku. ? ❤ Chudák dievča.
No čo si myslíte o tom, že v Petržálke začínajú chodiť stále väčšie a väčšie šroty? Už sa bojím si aj sadnúť, lebo mi je to nechutné...
Normálne sa mi zdá, že to bolo ešte pred tymi zmenami s tým stavom autobusov lepšie.. HUMUS!
jj to som tez cital. je to sranda jak k tomu podaktori pristupuju. no ale co s nimi narobime? budme radi ze je vobec nekdo ochotny kruzit na linke cely den.
Pre vsetkych elektrickofilov mam zatial len jednu otazku...
Ak casom
- ma byt pod zemou (s rozvojom mesta predpokladam podzemne vjazdy a vyjazdy Tunel, Bajkalska, Jurajov dvor, dajme tomu Racianske myto)
- ma byt obsluhovana velkokapacitnymi vozidlami s ciastocnym dosahom po Budmerice a Dunasku Stredu
?
Otazka je, ako sa budu prestavovat 0.5 metrove nastupne ostrovceky, ktore absolutne nevyhovuju narokom na rychly vystup a nastup, vzhladom na to, ze vsetky radialy su vsunute medzi cesty tak ako su ?
Aj ked je to velmi oneskorene a chabe zaplatanie problemu. Na viac sme sa nezmohli a ani nezmozeme. A do mesta prudi viac a viac ludi.
Zamer vyflaknut niekolko miliard za elektricku do Petrzalky je opodstatneny tym, ze mesto velmi potrebuje rozvojovu zonu, ktora je ohranicena tymto koridorom. Uz pocas vystavby elektrickovej trate zacne v koridore a jeho okoli zivelna vystavba prveho aj posledneho nekontrolovana nikym. Co sa da robit ?
Petrzalka je obsluhovana na rovnakom principe ako Dlhe Diely -kyvadlova doprava k najblizsim zastavkam elektriciek. Iny sposob sa momentalne ani neoplati, lebo by boli subehy elin a autobusu. Ak by zvysok mesta nemal elektricky, obsluha Petrzalky by bola lepsia -viac priamych spojeni. Dlh mesta voci Petrzalke vidim v tom, ze vybudovali elinu a trolejbusove trate a nenapojili na ne Petrzalku!! Vybudovanie el.trate na Janikov dvor je len navrat k elementarnej spravodlivosti, ziadne velke "investovanie" Este aj tie Dlhe diely sa vyriesia skor!
To je jedno z najdlhsich ak nie najdlhsie provizorium v BA ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.