Postrehy zo včerajšej večernej cesty bajkom Račismýto - Kuklofská:
1. na Obchodnej sa už asi čosi deje, rozbili asfalt pri koľajniciach na Kollárku
2. pod Novým Mostom namaľovali nejaké dzivé žlté prechody a vodorovné dopravné značenie .. žeby príprava na posunutie zastávky?
3. ten 1001 (malá Karosa, včera na 32) je iný črep, divne to píska a na výfuku by mohli psie klobásy údiť - normálne sa blbo dýcha keď drtím ten kopec hore na Dlháče popri takejto rachotine...
"Ľudia si stále môžu hľadať a nájsť svoje miesto." - rád by som vedel, či si našiel svoje miesto aj pán, ktorý považuje za najväčší úspech svojej krutovlády časový tarifný systém a CNG vraky.
Otrasná doprava: Cestujúci za autobusmi utekajú!
28.09.2005
BRATISLAVA - Otrasné! Cestujúci v hlavnom meste už majú zmien v hromadnej doprave plné zuby! Často počas prestupovania na ďalší spoj musia utekať cez cestu. V opačnom prípade by pri časovo obmedzených lístkoch precestovali aj gate. Do dopravného podniku už prišlo vyše 1 200 sťažností! Ľudia v nich najčastejšie žiadajú obnovenie zrušených liniek a priame spojenie na Hlavnú stanicu.
Cestujúci sa sťažujú na nedostatočnú kapacitu sólo vozidiel a prestupovanie. Poriadne ich „vytočilo“ najmä zrušenie priameho reklama
spojenia na Hlavnú stanicu. Zhoršila sa aj doprava k Technopolu, do Ovsišťa, Vrakune a Slovnaftu. Najbolestivejšie je častejšie prestupovanie.
,,Ešte je skoro hodnotiť zmeny v doprave. Ľudia si stále môžu hľadať a nájsť svoje miesto. Najväčšie problémy máme so staršími občanmi, ktorí sa neoboznámili s novým prelinkovaním," myslí si generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Podľa jeho slov zmeny zhodnotia až koncom októbra.
Slabou náplasťou je posilnenie liniek číslo 68, 80 a 202 v ranných hodinách jedným vozidlom. ,,Všetkých ľudí neuspokojíme. Zlí sme pre tých, ktorí musia odrazu prestupovať. Tí, ktorým sa zlepšilo cestovanie, nás však nepochvália," bráni sa Zachar.
Zdroj: --- N o v ý Č a s ---
? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ? ? ? ? ☠ ? ? ? ? ? ? ? ☠ ?
Ale nebudú to musieť často využívať ? Aj tak takmer všetky spoje pôjdu len po trase Riviéra - Dlhé diely. A len pár spojov v rannej špičke môžno pôjde pod Nový most, len niesom si istý či bude brať cestujúcich aj späť už z pod Nového mosta.
V piatok o 10.30 h otvoria zrekonštruovanú lanovku zo Železnej studienky na Kamzík. Záujemcovia o jednosmernú jazdu zaplatia 60 Sk, o obojsmernú 90 Sk, školy a kolektívy dostanú polovičné zľavy.
Spectre: Keď si už spomenul 1803 a 1808, tak musím vzdať poklonu vodičom týchto busov..Ak by prišli nové vozy, tak im by som dal prednostne vybrať na čom chcú jazdiť ?
No podľa mňa miesta na nohy je určite viac, než napr. v ik 280. Čo sa týka tých madiel, mne osobne nevadia, dá sa tam pohodlne oprieť ruka, keď tam sedíš. Nepraktické farby obkladov? To je úplne nepodstatná vec. Čo sa týka sedadiel, tak v prvej sérii sú tie sedadlá super, v ostatných sú malé, jednoducho sa tam dvaja nezmestia tak aby sedeli pohodlne, špeciálne v zime, keď je každý nabalený v hrubých vetrovkách. S ostatným v zásade súhlasím.
Obklady nie sú ani tak zlé, ako nepraktické. Dôvod je zrejmý. Videl si niekedy v BA čistý Ikarus 4xx? (v rámci spravodlivých súťažných podmienok nerátame vozidlá 1803 a 1808). Je to jednoducho nepraktické, farby sú také, že je tam vidieť každú malú špinu.
Na prvej sérií nie sú zlé sedadlá, avšak prvú sériu nepovažujem za reprezentatívnu vzorku Ikarusov rady 400 v Bratislave. Aj v Bambuse 2400 sú super sedadlá, avšak v ostatných dlhých sú sedadlá žiaľ na konský úd.
Píšu, to más pravdu. Neviem ale či to píšu len tak, v rámci pestrenia spisovného jazyka. Ostatné firmy vyrábajú bársčo, tak teraz neviem, či niekto píšuci ten článok niečo zle pochopil, alebo je to skrytá reklama a je dopredu známe kto nám naše rýchlodrážne zázraky vyrobí
Ale ja nekritizujem Ikarus ale DPB. Oni vždy objednajú nejakú hovadinu, asi sú tam všetci ožratí. Ináč aj tá prevodovka ZF v Ik435, to bol hovädsky dobrý výber...
hm, toto teda nevidim ako ziadnu vadu interieru busu, vsetko z toho predsa nie je ziadny problem zmenit a bud dodat priamo na objednavku kupujuceho (rozmiestnenie sedadiel, farby interieru) prip. si to svojpomocne v ramci DPB natuningovat
vsetko co si uviedol je riesitelne zmenou rozmiestnenia sedadiel, madla taktiez nie je problem zmenit, farby obkladov radsej nekomentujem (to je ako kritizovat ze nukany bus je zlej farby, ako keby bol problem si objednat inu ci prestriekat), takze by som uvital nejake ine chyby interieru
beriem ze IK435 ma naprd interier, ale nie je to chyba IK435 ale chyba toho kto si taky interier objednal a nechcel inu farbu sedadiel, polohu madiel ci rozmiestnenie sedadiel, nepovazujem to za chybu IK435 ktoru by nebolo mozne na objednavku zmenit
za chybu interieru by som povazoval skor vyvysujucu sa podlahu v zadnej casti s cim DPB ci vyrobca naozaj nic nespravi v porovnani s jednoduchym poprehadzovanim sedadiel lubovolne, to je naozaj chyba a nie ze si DPB nevie prehodit sedadla ci zmenit farbu potahov
Ja nechápem čo s tým má spoločné Talent. Talent je predsa ŽELEZNIČNÉ VOZIDLO. Do mesta na električkovú rýchlodráhu je nevhodné, pretože má jazdné vlastnosti ako železničné vozidlo.
Zrejme to bude tak, že si nejaký múdry človek pomýlil metro s S-bahnom.
Existujú aj sofistikované systémy navedenia na trolej, ale v BA bude asi najlepšie také niečo poloautomatické. Princíp je nasledovný:
Duozvrhlosť zaparkuje na presne vyznačenom mieste na vozovke. Zberače začnú samé stúpať a na samotný drát ich navedú také "striešky". Toto je jednoduché, funkčné a relatívne lacné riešenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre
Na prvej sérií nie sú zlé sedadlá, avšak prvú sériu nepovažujem za reprezentatívnu vzorku Ikarusov rady 400 v Bratislave. Aj v Bambuse 2400 sú super sedadlá, avšak v ostatných dlhých sú sedadlá žiaľ na konský úd.