Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #49973:
mike ak si ten koho myslim (dojazd 49 so spectrem po DOD v krasnanoch )tak by som sa chcel spytat na nejaky tvoj kontakt rospraval som sa so spectrem ze by som s vami chodil na dojazdy popr pomahal....so 3533 neviem ci sa to sem moze pisat ? napr icq msn skype....... a kedy bude zase dalsia mhd ckarska akcia v kruhu spectre ty max peto popr aj ja????
Reply on: inTony #49972:
vyslo mi toto
HLAVNA STANICA 0 0
KOOPERATIVA 1 1
ZILINSKA 1 2
FLORIANSKE NAM. 3 5
VAZOVOVA 1 6
AMERICKE NAM 2? 8
MARIANSKA 1 9
JESENSKEHO 3 12
N.L.STURA 2 14
SAFARIKOVO NAM 2 16

CAS ZO CELKOVY CAS
ZAST NA ZAST.
TAKZE VYSLO MI ZE Z HLAVNEJ STANICE NA SAFKO ZA CCA 16-17 MINUT....
Reply on: slovanista21 #49970:
Od 26.9. si bueš môcť tú tvoju 2 vyskúšať. Pre rekonštrukciu na Obchodnej a na Kapucínskej bude chodiť linka 13 presne po trase tvojej 2.
Reply on: slovanista21 #49965:
Sprav návrh, kde budeš mať na radiále (to akože z Trnka do Ružinova, na Vajnorskej, Račianskej, a do Dúbravky) tak 1, max. 2 linky, spolu Ti vyjde as i+-okolo 8 liniek (bez Petržalky). Ideálne je linkový interval = následný inetrval na radiále - 4 min.V rannej špičke by sa dalo aj 3 min. Bez Petržalky sa to dá s dnešným vozovým parkom, dnešné linky (2 Hl.sT - ŽST Nové Mesto), 4, 5, 13 a 14(v meste upravená). Po otvorení radiálly do Petržalky bude najlepší návrh tr3mpa. Ja ám tiež hotových doma v šuflíku plno cesťákov, pri 1 linke na radiále nepotrebuješ preklady.

Ale ak si macher, tak môžeš spraviť aj ten tvoj návrh, ale interval bude musieť byť podstatne redší ako 12 minút, na rôznych linkách bude iný (nebude jednotný), a mohol by si sa pokúsiť zmestiť do dnešnej výpravy ?
Ale tie linky Račianska - Ružinovská (alebo Vajnorská) sú aj tak blbosť. Možno jedna doplnková by ešte šla, ale toľkoto?

Máš čo robiť ešte veľa hodín v škole ?
Reply on: Technopol #49966:
V Petržalke sa postaví električka na 1000mm. Na väčšine tratí v BA je to pripravené na rozchod 1435mm. Tým prisposobením mysleli skôr rekonštrukcie a preferencie ❓ ❗ na radiálach.
Reply on: Andy #49969:
aha čiže 1000mm ak sa nemýlim? a je to na 99% že nemá byť širší?
Reply on: inTony #49968:
inac akurat zacinam robit komplet cp vsech zastavok 2-hl.st . safko snad dobra linka
Reply on: Technopol #49966:
Nemá byť širší rozchod. To si nejakí novinári pomýlili.
Reply on: slovanista21 #49962:
Ale snahu oceňujem ?
Reply on: inTony #49964:
TAK DIK za radu ?
Reply on: inTony #49963:
nechápem!!! ako sem môžu chodiž aj stare aj nove ked by mal byť rozchod v Petržalke širši ako v meste??? som čítal že by sa potom mali v KArlovke a Ružinove neskôr prispôsobiť širším ako to bude v Petržalke. prosím vysvetli ?
Ahojte v škole cez hodinu som sa nudil a tak som spravil nové trasy električiek jak by mohli chodiť plánujem to ešte upravovať (z nudy) a možno niekoho z DPB osvieti a dá si povedať s tými mojimi trasami ale to sa asi nestane a tak povedzte čo mám zmeniť....
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............

1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA

2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA

3 -BEZ ZMENY V TRASE (RAČA - HLAVNÁ STANICA)

4 - DÚBRAVKA - nábrežie- Šafárikovo nám. - Obchodná - Vazovova-T. Mýto - ZLATÉ PIESKY

5 - BEZ ZMENY V TRASE ..... LEN Z K.V. POMOCNÁ LINKA 5a CEZ TUNEL (LEN ŠPIČKA /06,30-08,30.....14,30-16,30/)

6 - ŽST NOVÉ MESTO -Vazovova - RAČA(Každý 2. spoj končí na ŽST VINOHRADY)

7 - HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - RUŽINOV

8 - KARLOVÁ VES - nábrežie - N.Ľ.Štúra - Kamenné nám. - T.mýto - RUŽINOV

9 - RUŽINOV - Vazovova -RAČA

11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM

12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA

13- ZLATÉ PIESKY - Vazovova - RAČA

1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA

14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY

15- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ŽST NOVÉ MESTO

17- KARLOVÁ VES - nábrežie - N.Ľ.Štúra - Obchodná - Vazovova- ŽST VINOHRADY

Nieje to dokonalé ale budem tomu venovať ešte veeeeeľa hodín
kým to vylepším a spravím aj CP....... A preto čo najskôr pridajte svoj názor lebo mne záleží na názore cestujúcich nie ako DP .....
Tak čaf a čakám na pripomienky.......



A za týmto si stojím ...... Ja som nevedel že na to budete reagovať takto ale to o vás hovorí veľa.... Aspoň ste mohli oceniť že som na Jesenského opisoval CP 1hod a plánujem ešte spraviť aj komplet CP niektorej linky ....... Šak ja vám dokážem že to stojí za to..... Keď sa raz zobudíte a budú jazdiť MOJE LINKY......




TAK
Reply on: slovanista21 #49962:
Ja som ti len poradil... Predtým som aj ja robil také návrhy kde bolo v BA aj 20 električkových liniek ale potom som pochopil o čom to je a zredukoval som ich na 5. ?
Reply on: Technopol #49956:
Nakúpi sa 25-30 nízkopodlažných viacčlánkových vozidiel. Určitie sa objavia v petržke aj dnešné električky ale predovšetkým budú sem chodiť tie nové.
Reply on: inTony #49960:
tie moje trasy sa mi pacia a uz som to pposlal a j dpb a asi neviete citat ze este to budem upravovat
? ? ?
Reply on: slovanista21 #49959:
To hej ale boli by redšie intervaly, a keby mi ušla tak by som aj tak šiel na inú a prestúpil.
Reply on: Technopol #49956:
Električka bude mať rozchod 1000mm. Najskôr sa urobí nové linkové vedenie električiek. Linky z Petržalky by mali ísť do Karlovej Vsi (12), na Hlavnú stanicu (13), a do Rače (3). Tu je príklad nového vedenie (vychádzam z návrhu čo bol uverejnený v júni + plus som upravil tie linky podľa predpokladov):
2
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Radlinského - Vazovova - Krížna - Vajnorská - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Čachtická - Račianska - Radlinského - Špitálska - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
4
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Krížna - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - tunel - Obchodná - Radlinského - Račianska - Čachtická - RAČA
9
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
12
KARLOVA VES - Karloveská - nábrežie - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
13
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Obchodná - Námestie SNP - Starý most - Janárova - PETRŽALKA
17
VINOHRADY - Račianska - Radlinského - Vazovova - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
Reply on: inTony #49958:
asi ti este nenapadlo ze som to bral aby bolo co najmenej prestupov???? a z hl.st aby islo do vsetkych mestskych casti s el tratou?
Reply on: slovanista21 #49955:
Pri toľkých linkách by mohli byť riedke alebo redšie intervaly a nemohli byť chodiť ani trocha pravidelne. Zatiaľ čo pri nízkom počte liniek môže byť hustý interval a pravidelnejšie intervaly.
Príklad z praxe:
Keď chcem ísť z Karlovky na Vinohrady a ujde mi linka 5, buď budem čakať 12min. alebo pôjdem na 9, potom prestúpim na 3 alebo 7 príp. 11 a dostanem sa do cieľa rýchlejšie.
Reply on: slovanista21 #49955:
preto čo ti napísal tony treba zredukovať počet liniek , zober si to tak že aj dnes jazdí vela liniek skoro celu trasu rovnaku len maju minimalne rozdiely napr 8,9 z Ružinova 3,5 z Rače radšej to dať do jednej linky s hustejším intervalom , ja osobne by som navrhoval z každej radialy max 2 linky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.