Ano je to rýchlejšie ale ak budu ( v čo dufam) mať električky prednosť na križovatkách a budu mať dobre intervaly tak ti nebude lepšie cesovať 67 + 9 + 32/33 ??
môj návrch:
1 HLAVNA STANICA - obchodná - šafko - Petržalka
2 HLAVNA STANICA - vazovova - ŽST NOVE MESTO
3 RAČA - račianska - vazovova - ASTRONOMICKÁ
5 RAČA - račianska - obchodná - tunel - DUBRAVKA
4 ZLATE PIESKY - americké nám - šafko - Petržalka
7 KARLOVA VES - nábrežie - Americké nám - račianska -VINOHRADY
9 KARLOVA VES - tunel - obchodná - vazovova - ASTRONOMICKÁ
12 DUBRAVKA - nabrežie - ŠAFARIKOVO NÁM
vychádza to 2 linky na radialy v RAČI (+ vinohady 1linka) , Ružinove, Petržalke , DUbravke (+ 2 linky Karlova) , a 1 linka Zlate piesky (+ od žst 1 ) s intervalmi 8 minut je to električka každe 4 minuty ( karlovka každe 2 ) a ešte lepšie by bolo ak by intervali na linkách boli 6 minut čiže električka každe 3 minuty no neviem či bude tolko vozidiel
!! A dostanete sa odvšadial všade s max 1 prestupom !!
vsak jasne, nemusi to byt zrovna vyhodne niekde po trase ako menovane, ale na tom ze to je prestupny uzol kde sa kopec liniek zbieha to nic nemeni, tak nech tu podaktori netvrdia ze nie je
to ze tam linky zacinaju/koncia cesty neznamena ze tak robia aj cestujuci a nemozu tam ist za ucelom prestupu
Ja to využívam na prestup keď idem z Tranávky na Dlháče 61+32. Ak mi pasuje 32 tak je to zhruba tak ako kombinácia nie cez HS napr. 67+9+32/33 alebo 61,4/9,32/33, niekedy aj rýchlejšie. Každý ma poceste niečo iné..
pretože je to z hladiska času od ruky ! ved ak chcem ísť z petržalky do ružinova nebudem sa trepať na Stanicu a odtial do ružinova napr ale radšej prestup niekde v meste napr Nám SNP a mám to po ceste
No inak neviem o čo menší prestupný uzol je Hlavná stanica ako napríklad Nový most? Však to je to isté... Len na stanici sa dá ísť aj na vlak a pod mostom do centra..
Mohol by mi niekto vysvetlit preco nemoze byt hl. stanica prestupny uzol ked tam zacina/konci kopec liniek kvoli ktorym sa tam oplati odviezt a prestupit z jednej na druhu a nie len pouzit tieto linky na prepravu na/z vlaku? Nejako mi unika logika toho preco by nemohla byt prestupnym uzlom konecne stanica, ked sa vam tak prieci oznacit tak hl. stanicu ked nim prirodzene je v kazdom meste vr. BA. Kto chce prestupovat na istotu odvezie sa tam a vie ze tam bude mat x liniek na vyber oproti inym prestupnym uzlom kde si uz tak isty linkami nemoze byt.
Tuším raz na na diskusii o električke do Petržalky na www.bratislava.sk pred pár mesiacmi... bol som ešte vtedy tam pod nickom macxio... niečo...hrady.sk ...
Ozaj aký je návrh tr3mpa? Už som niekde ho niekde videl ale si nepamätám...
Čo vravíš na toto?
1
HLAVNÁ STANICA - Obchodná - SNP - ŠAFKO
2
HLAVNÁ STANICA - Vazovova - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Radlinského - Špitálska - Šafko - PETRŽKA
4
ZLATÉ PIESKY - Krížna - ŠAFKO
5
RAČA - Obchodná - tunel - DÚBRAVKA
6
DÚBRAVKA - nábrežie - PETRŽKA
7
KARLOVKA - tunel - SNP - Špitálska - RUŽINOV
8
VINOHRADY - Vazovova - RUŽINOV
Linka Račianska - Ružinovská rdiála slúžia na dopravu na Trnavské mýto resp. Račianske mýto, nie na prepravu z tej radiály na tú.
mike ak si ten koho myslim (dojazd 49 so spectrem po DOD v krasnanoch )tak by som sa chcel spytat na nejaky tvoj kontakt rospraval som sa so spectrem ze by som s vami chodil na dojazdy popr pomahal....so 3533 neviem ci sa to sem moze pisat ? napr icq msn skype....... a kedy bude zase dalsia mhd ckarska akcia v kruhu spectre ty max peto popr aj ja????
Sprav návrh, kde budeš mať na radiále (to akože z Trnka do Ružinova, na Vajnorskej, Račianskej, a do Dúbravky) tak 1, max. 2 linky, spolu Ti vyjde as i+-okolo 8 liniek (bez Petržalky). Ideálne je linkový interval = následný inetrval na radiále - 4 min.V rannej špičke by sa dalo aj 3 min. Bez Petržalky sa to dá s dnešným vozovým parkom, dnešné linky (2 Hl.sT - ŽST Nové Mesto), 4, 5, 13 a 14(v meste upravená). Po otvorení radiálly do Petržalky bude najlepší návrh tr3mpa. Ja ám tiež hotových doma v šuflíku plno cesťákov, pri 1 linke na radiále nepotrebuješ preklady.
Ale ak si macher, tak môžeš spraviť aj ten tvoj návrh, ale interval bude musieť byť podstatne redší ako 12 minút, na rôznych linkách bude iný (nebude jednotný), a mohol by si sa pokúsiť zmestiť do dnešnej výpravy ?
Ale tie linky Račianska - Ružinovská (alebo Vajnorská) sú aj tak blbosť. Možno jedna doplnková by ešte šla, ale toľkoto?
V Petržalke sa postaví električka na 1000mm. Na väčšine tratí v BA je to pripravené na rozchod 1435mm. Tým prisposobením mysleli skôr rekonštrukcie a preferencie na radiálach.