Chcel by som sa informovať o tej buducej "rýchlodrážnej električke" teda rozchod kolajov bude 1435 mm ??? no a ake vozidlá by mali na nej premávať? pretože mi tu písal niekto (už si nepamätám sorry) že by sem mali premávať linky č.11,12.... tak to by znamenalo že sem budu premávať tieto stare šroty čo behaju po BA aj dnes? no tak to potom ďakujem za taku električku, radšej 600 nových busov !!!
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
Ahojte v škole cez hodinu som sa nudil a tak som spravil nové trasy električiek jak by mohli chodiť plánujem to ešte upravovať (z nudy) a možno niekoho z DPB osvieti a dá si povedať s tými mojimi trasami ale to sa asi nestane a tak povedzte čo mám zmeniť....
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............
1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA
2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
13- ZLATÉ PIESKY - Vazovova - RAČA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
15- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ŽST NOVÉ MESTO
Nieje to dokonalé ale budem tomu venovať ešte veeeeeľa hodín
kým to vylepším a spravím aj CP....... A preto čo najskôr pridajte svoj názor lebo mne záleží na názore cestujúcich nie ako DP .....
Tak čaf a čakám na pripomienky.......
Ja ešte krátko k téme ruské dopravné prostriedky. Našiel som článok, kde ruský producent LiAZ vyrobil na báze autobusu 5292 prvý ruský nízkopodlažný trolejbus a to v spolupráci s českou Škoda Electric. http://www.infobus.com.pl/text.php?id=4397 (úplne naspodku).
Vie niekto (napr. SZKV) o tomto projekte niečo viac?
Mimochodom, čítal som, že ruské autobusy sú 2 - 2,5 krát lacnejšie ako porovnateľné autobusy zo Západu. Na koľko sú však kvalitné a spoľahlivé, to neviem.
pan Cierny (Schwartz), kolkoze Vam platia za obhajobu zmien v Petrzalskych novinach? Ale clanok o korze sa mi paci.
Slovutnemu panu Bajanovi sa nepaci interval 99, zeby chcel 4 minuty celotyzdenne? Co mu brani priplatit si priplatit si hustejsie intervaly a predlzenie liniek? Tiez nejaka ta miliarda na autobusy by bodla.
Neda mi to,zareagujem na to co bolo v spravach TV JOJ. Ta krizovatka na Farskeho je dost velka, priznam sa 78 som na Muchovo nam este nesiel,ale stale mi nedoslo do hlavy,ze ked zo Stareho mosta odbocila dolava,tak na zastavku farskeho smerom do mesta odbocovala sprava.. Zatial nema realny navrh,ale rozumnejsie by sa mi zdalo keby 78 a 95 mali na Farskeho spolocnu zastavku pri TPD smerom do Petrzky.. lebo ono je to sice fajn,ludia bezia hore dole,ale obcas sa najdu (pardon za vyraz ) aj telce, kt. budu utekat na bus cez krizovatku hlava-nehlava a pritom nakoniec zneho moze zostat safalatka..
Inak ja som si uz zvykol na nove linkovanie.. Ma to svoj styl..
Tak dnes ma doprava dojala... Okolo 7.50 som odišiel 95-kou zo zastávky Topoľčianska-smer mesto... Na Námestí Hraničiarov som ale čakal na 83-tak dlho, že prešlo okolo snáď 5 95-iek...
Do mesta som prišiel okolo 8.30 ?
Hlavná stanica v BA nie je a nikdy nebude prestupným uzlom, pochop to už konečne. S ľuďmi ktorí idú na vlak to nemá nič spoločné. Prestupný uzol je Nový most, Šafko, Patrónka, Račianske mýto atď., ale určite NIE Hlavná stanica.
?
Re #49935 papuca: Presne tak, chyba je v ľuďoch, nad/podchod nepomôže. Pozri si Trnavské mýto. Je tam podchod s eskalátormi a ľudia aj tak prebehujú krížom cez frekventovanú cestu a preliezajú zábradlie (!). A bežne tam vidno aj dôchodcov o paličke.
ale jasne, ale bezny clovek pozera vzdy vysledny a konecny efekt. a aby videl inu stranku mince, je potrebne mu to vysvetlit. a potom uz ostanu len naozaj hlupaci, ktori sa budu vzdy stazovat a tych pocujem aj v prahe napr., ale poznam aj viedencanov, co sa stazuju, ze metro chodi tam a tam a nie kde byvaju oni
smutne je, ze JoJ nepoukaze na to, ze si obyvatelia sami zvolili do samosprav ludi, ktori tam su a ktori o mnohom rozhoduju. ale ani to este neospravedlnuje pristup a "management" DPB.
skoda, ze media jasne nepoukazu na minulost, pritomnost a alternativy buducnosti. ale to je typicke pre media, ze sa zenu najma za senzaciou a hovoria a pisu, co vedia, ze ludi zodvihne z kresla aspon na minutu… a tak robia obcanom len medvediu pomoc... a potom si trebarz tribula alebo gabonay v pokoji sadnu a maju pocit dobre vykonanej prace... hoviadka su to, slusne povedane...
Aby si ma zle nechápal, ja neschvaľujem ani komunikáciu DPB ani mesta.
Inak čo sa týka kritiky na nové linkové vedenie, minimum jej bolo konštruktívnej Väčšina sťažujúcich ľudí si ako jediné kritérium kvality *celého systému* berie rýchlosť a bezprestupovosť ich *konkrétneho spojenia*. To sú však (naviac len prvé, druhé veľmi nie) kritériá na hodnotenie len konkrétneho spojenia. Ľudia nadávajú na nesystémovosť návrhu a navrhujú parciálne riešenia, pričom sami neuvažujú so základnými systémovými otázkami: koľko vozidiel mám, koľko peňazí na prevádzku mám a teda koľko spojov môžem vypraviť ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Technopol