Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #49855:
Niekto videl S-Bahn, videl tam talent a podobalo sa mu to na tramvaj, tak vypotil takúto pohlavnú orgánovinu do sveta.
Reply on: NN #49852:
Samozrejme že je to lepšie. Len niekto tu asi žije v socializme, resp. bratislavskej kresťanskej demokracii 🙂
Reply on: inTony #49850:
A práve tie tri linky systém nemajú. Električková doprava primárne potrebuje dobrý prestupný terminál niekde v centre.
Reply on: inTony #49856:
v dávnom socializme na Štúrovom nám. chodilo až 8 elektičkových liniek... 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 15... no hrozné
...a ináč myslel som si že tá Obchodná sa už ani rekonštruovať nebude ? ....Ale nechápem prečo už nespravia naraz aj tunel keď je plná výluka aj tam(čo je logické)... Potom sa zas bude robiť výluka Tunel+Kapucínska??? ?
Reply on: hoppusmark #49853:
v Karlovke až 6 liniek. Ja by som dal 2-3.
Ináč to s tým TALENTOM je dobrá blbosť..... TALENT je ŽELEZNIČNÉ VOZIDLO, neviem si predstaviť že by sa v BA cez centrum rútil vlak a ešte k tomu rýchlosťou 140 km/h...
A divím sa že to takto spropagoval človek z Bombardieru(neveim či to bol šéf alebo kto..)

Radšej mohol povedať, že "TALENT by bol dobrý aj pre prímestskú dopravu v BA a osloviť BSK, a nie že "Talent je vhodný ako rýchloelektrička, aj vo Viedni tak jazdí"...Veď vo Viedni jazdí ako S-Bahn, a ešte k tomu je poruchový takže aj tak moc nejazdí ?
Reply on: NN #49852:
Možno aj hej, ale nie všetky linky sa točia kolo Šafka.. Možu byť aj linky z jedného konca BA na druhý takých 4-5 liniek by úplne stačilo. Aj tam sa dá sparviť dobrý interval.
Ja by som dal:
3
Petržalka - Rača
5
Dúbravka - Ružinov (cez Obchodnú a tunel)
4
Karlova Ves - Zlaté piesky (cez nábrežie, Šafko a Špitálsku)
1
Hlavná stanica - Šafárikovo nám.
2
Hlavná stanica - Nové Mesto
#49831 AAA: Ja viem, že sa nedá spraviť preklad všetkého so všetkým, ale predsa len by sa o to mohli v DPB pokúsiť a snažiť sa toho "poprekladať" čo najviac.. ?
A v novom linkovaní sa to určite bude robiť ľahšie ako v tom súčasnom, aj keď to nikdy nebude úplne ideálne..
Ja som sa snažil v tom príspevku hlavne poukázať na to, že teraz v električkovom linkovaní nie je systém žiadny, na jednej radiaále premáva aj 5 liniek, každá ale niekam inam a intervaly sú o ničom...
Takisto tu neexistujú prestupné uzly(napr. spomenutá Vazovova..v okruhu 100m je tam asi 6 električkových zastávok a keď chce niekto prestúpiť, pekne sa nabehá...

#49849 Tomi: Ja som tie správy videl, strašná reportáž!!! Hovoria tam o tom, aké strašné je prejsť cez prechod na druhú zastávku a že im vždy ujde autobus!
...ALE ŽE ĎALŠÍ IM IDE ZA 3 MINÚTY TO UŽ NEPOVEDALI!!! ?
Jasné že vždy im ujde bus keď tých busov čo premávajú na tej linke je toľko a chodia tak často....
Reply on: inTony #49850:
nie su lepsie kratsie linky s prestupom a lepsimi intervalmi ako linka z konca petrzky do dubravky s intervalom nafigu?
Reply on: Spectre #49847:
tiez myslim, najvacsie sance davam konzervativnemu povrchovemu ktory ma podla mna najdalej k rychloelektricke kvoli neizolovanosti od prostredia a tym padom znacnej nebezpecnosti pre ludi ked tam chcu naozaj ficat 80kmh, najblizsie k rychloelektricke by podla mna mal nadpovrchovy - nadzemka, ale to je vazne asi sci-fi a shledavam jeho nevyhody v pristupnosti zo strany menej pohyblivych ludi/matiek s kocikmi a celkovo valenia sa mas cestujucich (obzvlast v zime/dadi)
Reply on: Spectre #49845:
električka do Karlovej Vsi, na Hlavnú stanicu a do Rače. Šak to je jasné že bude pokračovať, hádam by si nechcel aby tam chodila len do centra.
Som za zredukovanie električkových liniek, ale aby to malo systém...
Kto nevidel dnes správy na JOJ-ke, tak nech si pozrie ich reprízu alebo zajtra na internete v archíve. Zhruba v polovičke je dosť negatívne ladená reportáž o MHD v Petržalke.
Reply on: bibi11 #49840:
Asi sa nič nestalo, takže sa nestalo ani rubrike stalo sa 🙂 Druhá varianta je taká, že sa na to zabudlo, resp. dotyčný čo to má na starosti t.č. čerpá dovolenku 😃
Reply on: NN #49837:
Očakávajme povrchový, alebo polozapustený. Nadpovrchový je na Pressburg moc scifi 🙂
Reply on: papuca #49842:
Sedemdesiatka dvetisícšesťstodruhá? Kua, to má aký interval? ?
Reply on: NN #49834:
Typicky bratislavská genitálnosť, električka z 5tržalky do Dúbravky, Rače, na Hlavnú stanicu a neviemkde ešte. Výsledok? Tri linky a dokonalý víkendový interval. Fuj!
Reply on: NN #49827:
Dizajnovo pekný bus. Motorové ústrojenstvo podľa parametrov vyzerá slušne. Otázka je ako bude vyriešený v detailoch, ktoré sa prejavia až v prevádzke. Samozrejme, ak by spadlo 100ks takýchto kĺbakov z neba, tak by som sa neurazil, ale bolo by to treba dôkladne testovať a po dohode s prevádzkovateľom vyrobiť model šitý na mieru, aby to nedopadlo ako napr. Ik435 s absolútne nevhodnou prevodovkou a idiotským interiérom.
Reply on: bibi11 #49840:
NEMUSÍŠ KRIČAAAŤ! Pokazil sa ti capslock?
Hm, asi sa nič nestalo. ? ? ?
_________________________
Re #49836 NN: Celoslovenským záujmom to môže byť, ale BA na to už peniaze má a to z miestnych daní! Opakujem, keby sa nedávali Sk na voloviny tak by zostalo aj na nové vozy.
tak som si prave vypocul uragan/twister v buse 70/2602.ujo sofer netusi.ze nie kazdy to xce pocut.a az do zadu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.