Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spectre #49866:
Asi patríš medzi tých, o čo ide, však? Ja nenarážam na DPB ale magistrát.
..samozrejme "rozmyslí" ?
Megaloman: sorry ale kto uteká hlava-nehlava za autobusom aj na červenú tak ak sa mu niečo stane môže si za to sám..
Myslím že rozumný človek si rozmyslý či bude riskovať život alebo si 3 min. počká... ?
Reply on: Megaloman #49862:
Vlčáky porušujú vyhlášku a DPB je bezohľadný? Nová doba 🙂
Reply on: Spectre #49859:
nemôže byť len jeden prestupný uzol.. Šak keď pojdem z Karlovky na Vinohrady tak nepojdem s prestupom cez pomalé Šafko..
Prestupné uzly by mohli byť na Kamennom námestí, Trnavskom mýte, Floriánskom námestí (Radlinského) a na Obchodnej.
Reply on: TeBeCe #49863:
a koho to v tej chvíli zaujíma?
Reply on: Megaloman #49862:
nikto im nebrani cakat na krizovatke na zelenu ?
Reply on: hoppusmark #49853:
A ty si odkiaľ, ty mudrlant? Ja bývam v Ovsišti a cestou na Šafárikovo nám. nemám prestupný bod. Bola to vynikajúca reportáž o najnebezpečnejšej petržalskej križovatke, kde často bývajú nehody. Jediné riešenie je dať 95-ku na pôvodnú trasu okolo Mlynarovičovej a také rozprávky o kopírovaní trasy 95-ky s akousi vysnenou električkou nemajú absolútne žiadny praktický zmysel a len obťažujú. Súčasné riešenie je hazard s ľudským zdravím, prinajhoršom životmi. Pritom sa tam stačí ísť pozrieť, ako všetci utekajú krížom cez celú križovatku aj na červenú rovno pod kolesá. A ľuďom sa povedať nedá, aby neutekali, aj keby autobus išiel aj každú minútu. Veľmi dobre poznám, ako to tam na tej križovatke vyzerá. Križovatku tadiaľ križujem dvakrát denne. Jednoducho to riešenie je nechutné a bezohľadné. Pokiaľ sa to nebude riešiť a zajtra to odložia pod stôl a budú tam ľudia padať pod kolesá, som schopný to posunúť na prokuratúru, aby sme spoznali zodpovedného.
Reply on: hoppusmark #49855:
Niekto videl S-Bahn, videl tam talent a podobalo sa mu to na tramvaj, tak vypotil takúto pohlavnú orgánovinu do sveta.
Reply on: NN #49852:
Samozrejme že je to lepšie. Len niekto tu asi žije v socializme, resp. bratislavskej kresťanskej demokracii 🙂
Reply on: inTony #49850:
A práve tie tri linky systém nemajú. Električková doprava primárne potrebuje dobrý prestupný terminál niekde v centre.
Reply on: inTony #49856:
v dávnom socializme na Štúrovom nám. chodilo až 8 elektičkových liniek... 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 15... no hrozné
...a ináč myslel som si že tá Obchodná sa už ani rekonštruovať nebude ? ....Ale nechápem prečo už nespravia naraz aj tunel keď je plná výluka aj tam(čo je logické)... Potom sa zas bude robiť výluka Tunel+Kapucínska??? ?
Reply on: hoppusmark #49853:
v Karlovke až 6 liniek. Ja by som dal 2-3.
Ináč to s tým TALENTOM je dobrá blbosť..... TALENT je ŽELEZNIČNÉ VOZIDLO, neviem si predstaviť že by sa v BA cez centrum rútil vlak a ešte k tomu rýchlosťou 140 km/h...
A divím sa že to takto spropagoval človek z Bombardieru(neveim či to bol šéf alebo kto..)

Radšej mohol povedať, že "TALENT by bol dobrý aj pre prímestskú dopravu v BA a osloviť BSK, a nie že "Talent je vhodný ako rýchloelektrička, aj vo Viedni tak jazdí"...Veď vo Viedni jazdí ako S-Bahn, a ešte k tomu je poruchový takže aj tak moc nejazdí ?
Reply on: NN #49852:
Možno aj hej, ale nie všetky linky sa točia kolo Šafka.. Možu byť aj linky z jedného konca BA na druhý takých 4-5 liniek by úplne stačilo. Aj tam sa dá sparviť dobrý interval.
Ja by som dal:
3
Petržalka - Rača
5
Dúbravka - Ružinov (cez Obchodnú a tunel)
4
Karlova Ves - Zlaté piesky (cez nábrežie, Šafko a Špitálsku)
1
Hlavná stanica - Šafárikovo nám.
2
Hlavná stanica - Nové Mesto
#49831 AAA: Ja viem, že sa nedá spraviť preklad všetkého so všetkým, ale predsa len by sa o to mohli v DPB pokúsiť a snažiť sa toho "poprekladať" čo najviac.. ?
A v novom linkovaní sa to určite bude robiť ľahšie ako v tom súčasnom, aj keď to nikdy nebude úplne ideálne..
Ja som sa snažil v tom príspevku hlavne poukázať na to, že teraz v električkovom linkovaní nie je systém žiadny, na jednej radiaále premáva aj 5 liniek, každá ale niekam inam a intervaly sú o ničom...
Takisto tu neexistujú prestupné uzly(napr. spomenutá Vazovova..v okruhu 100m je tam asi 6 električkových zastávok a keď chce niekto prestúpiť, pekne sa nabehá...

#49849 Tomi: Ja som tie správy videl, strašná reportáž!!! Hovoria tam o tom, aké strašné je prejsť cez prechod na druhú zastávku a že im vždy ujde autobus!
...ALE ŽE ĎALŠÍ IM IDE ZA 3 MINÚTY TO UŽ NEPOVEDALI!!! ?
Jasné že vždy im ujde bus keď tých busov čo premávajú na tej linke je toľko a chodia tak často....
Reply on: inTony #49850:
nie su lepsie kratsie linky s prestupom a lepsimi intervalmi ako linka z konca petrzky do dubravky s intervalom nafigu?
Reply on: Spectre #49847:
tiez myslim, najvacsie sance davam konzervativnemu povrchovemu ktory ma podla mna najdalej k rychloelektricke kvoli neizolovanosti od prostredia a tym padom znacnej nebezpecnosti pre ludi ked tam chcu naozaj ficat 80kmh, najblizsie k rychloelektricke by podla mna mal nadpovrchovy - nadzemka, ale to je vazne asi sci-fi a shledavam jeho nevyhody v pristupnosti zo strany menej pohyblivych ludi/matiek s kocikmi a celkovo valenia sa mas cestujucich (obzvlast v zime/dadi)
Reply on: Spectre #49845:
električka do Karlovej Vsi, na Hlavnú stanicu a do Rače. Šak to je jasné že bude pokračovať, hádam by si nechcel aby tam chodila len do centra.
Som za zredukovanie električkových liniek, ale aby to malo systém...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.