...a ináč myslel som si že tá Obchodná sa už ani rekonštruovať nebude ? ....Ale nechápem prečo už nespravia naraz aj tunel keď je plná výluka aj tam(čo je logické)... Potom sa zas bude robiť výluka Tunel+Kapucínska??? ?
Ináč to s tým TALENTOM je dobrá blbosť..... TALENT je ŽELEZNIČNÉ VOZIDLO, neviem si predstaviť že by sa v BA cez centrum rútil vlak a ešte k tomu rýchlosťou 140 km/h...
A divím sa že to takto spropagoval človek z Bombardieru(neveim či to bol šéf alebo kto..)
Radšej mohol povedať, že "TALENT by bol dobrý aj pre prímestskú dopravu v BA a osloviť BSK, a nie že "Talent je vhodný ako rýchloelektrička, aj vo Viedni tak jazdí"...Veď vo Viedni jazdí ako S-Bahn, a ešte k tomu je poruchový takže aj tak moc nejazdí ?
Možno aj hej, ale nie všetky linky sa točia kolo Šafka.. Možu byť aj linky z jedného konca BA na druhý takých 4-5 liniek by úplne stačilo. Aj tam sa dá sparviť dobrý interval.
Ja by som dal:
3
Petržalka - Rača
5
Dúbravka - Ružinov (cez Obchodnú a tunel)
4
Karlova Ves - Zlaté piesky (cez nábrežie, Šafko a Špitálsku)
1
Hlavná stanica - Šafárikovo nám.
2
Hlavná stanica - Nové Mesto
#49831 AAA: Ja viem, že sa nedá spraviť preklad všetkého so všetkým, ale predsa len by sa o to mohli v DPB pokúsiť a snažiť sa toho "poprekladať" čo najviac.. ?
A v novom linkovaní sa to určite bude robiť ľahšie ako v tom súčasnom, aj keď to nikdy nebude úplne ideálne..
Ja som sa snažil v tom príspevku hlavne poukázať na to, že teraz v električkovom linkovaní nie je systém žiadny, na jednej radiaále premáva aj 5 liniek, každá ale niekam inam a intervaly sú o ničom...
Takisto tu neexistujú prestupné uzly(napr. spomenutá Vazovova..v okruhu 100m je tam asi 6 električkových zastávok a keď chce niekto prestúpiť, pekne sa nabehá...
#49849 Tomi: Ja som tie správy videl, strašná reportáž!!! Hovoria tam o tom, aké strašné je prejsť cez prechod na druhú zastávku a že im vždy ujde autobus!
...ALE ŽE ĎALŠÍ IM IDE ZA 3 MINÚTY TO UŽ NEPOVEDALI!!! ?
Jasné že vždy im ujde bus keď tých busov čo premávajú na tej linke je toľko a chodia tak často....
tiez myslim, najvacsie sance davam konzervativnemu povrchovemu ktory ma podla mna najdalej k rychloelektricke kvoli neizolovanosti od prostredia a tym padom znacnej nebezpecnosti pre ludi ked tam chcu naozaj ficat 80kmh, najblizsie k rychloelektricke by podla mna mal nadpovrchovy - nadzemka, ale to je vazne asi sci-fi a shledavam jeho nevyhody v pristupnosti zo strany menej pohyblivych ludi/matiek s kocikmi a celkovo valenia sa mas cestujucich (obzvlast v zime/dadi)
električka do Karlovej Vsi, na Hlavnú stanicu a do Rače. Šak to je jasné že bude pokračovať, hádam by si nechcel aby tam chodila len do centra.
Som za zredukovanie električkových liniek, ale aby to malo systém...
Kto nevidel dnes správy na JOJ-ke, tak nech si pozrie ich reprízu alebo zajtra na internete v archíve. Zhruba v polovičke je dosť negatívne ladená reportáž o MHD v Petržalke.
Asi sa nič nestalo, takže sa nestalo ani rubrike stalo sa Druhá varianta je taká, že sa na to zabudlo, resp. dotyčný čo to má na starosti t.č. čerpá dovolenku
Typicky bratislavská genitálnosť, električka z 5tržalky do Dúbravky, Rače, na Hlavnú stanicu a neviemkde ešte. Výsledok? Tri linky a dokonalý víkendový interval. Fuj!
Dizajnovo pekný bus. Motorové ústrojenstvo podľa parametrov vyzerá slušne. Otázka je ako bude vyriešený v detailoch, ktoré sa prejavia až v prevádzke. Samozrejme, ak by spadlo 100ks takýchto kĺbakov z neba, tak by som sa neurazil, ale bolo by to treba dôkladne testovať a po dohode s prevádzkovateľom vyrobiť model šitý na mieru, aby to nedopadlo ako napr. Ik435 s absolútne nevhodnou prevodovkou a idiotským interiérom.
NEMUSÍŠ KRIČAAAŤ! Pokazil sa ti capslock?
Hm, asi sa nič nestalo. ? ? ?
_________________________
Re #49836 NN: Celoslovenským záujmom to môže byť, ale BA na to už peniaze má a to z miestnych daní! Opakujem, keby sa nedávali Sk na voloviny tak by zostalo aj na nové vozy.
chapem ze musi MZP posudit vplyv na stavby na prostredie a ludi v nom zijucich, ale chapal by som to tak, ze mu DPB/BA da navrh 3 verzii a oni akurat posudia ci je niektora z nich skodliva pre prostredie a pod. a schvalia to resp. povedia co je potrebne k naprave a stavu menej skodlivemu pre prostredie, ale urcite nema MZP co kecat do toho pre ktory z variantov sa uz rozhodne DPB/BA ci MDPaT ked budu vsetky splnat zakladne prostriedky "neskodlivosti" voci ziv.prostr., to je predovsetkym ekonomicke rozhodnutie a nejaky posudok MZP by mala byt len doplnkova oficialita a nie ze oni rozhodnu o tom ktory variant je najlepsi ako keby to oni financovali, vzdy rozhoduje ten kto plati, citujem:
"O niekoľko rokov cez Starý most povedie trasa rýchlodražnej električky - pripravene su tri alternatívy - povrchová, nadúrovňová a polozapustená. O tom, ktorá bude najlepšia, rozhodne ministerstvo životného prostredia do pol roka."
mozno to nie je prave najstastnejsie formulovane, MZP moze rozhodnut ktora by bola najlepsia pre zivotne prostredie, ale nie ktora sa postavi, to rozhoduje ten kto stavia, tak to vidim logicky ja a predsa len aspon trocha logiky aj v tych zakonoch byt musi, takze je to skor blbo formulovane
inTony
Som za zredukovanie električkových liniek, ale aby to malo systém...