Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yale #46627:
Nemám energiu a nervy čítať všetky príspevky, ale dovoľ aspoň dve otázky k tomuto:

Prečo by ma metro malo stimulovať k odstaveniu auta na P+R a električka nie? Aký je medzi nimi z môjho hľadiska rozdiel?

Čím by už vybudovanie prvej etapy metra v trase Janíkov Dvor - Trnavské Mýto prinieslo rapídne zlepšenie bratislavskej MHD?
Reply on: AAA #46681:
no ono tam bolo oznámenie /na každej zastávke/, ale minulý týždeň to dali dole /mala sa X43 rušiť/, ale 5 minút pred dvanástou sa rozhodlo, že sa bude jazdiť ďalej a nikoho už nenapadlo vrátiť oznámenia späť...

A ináč práve pre tých ľudí, čo tam bývajú sa to obnovilo, sťažovali sa a sťažovali...
Reply on: AAA #46690:
Neviem prečo to tam zle spravilo ten odkaz, ale ak chceš choď do zaujímavosti, články a nájdi si článok Alternatívne riešenie k metru - električka.
Reply on: yale #46689:
Priznám neviem, keďže pre pravdepodobnosť krátkeho intervalu, bude veľmi záležať od jazdnej doby. No niečo také už urobil fobust, teda aspoň myslím, že je to jeho výpočet. Pozri www.imhd.sk/ba/index.phpw=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Reply on: AAA #46671:
Skús sa privykať na to, že reagovať treba vecne a nie urážlivo, buď nad vecou a uvidíš, pomôže ti to.

K tvojmu príspevku: petržalská električka usporí mojím odhadom asi 25-30 autobusov.

Keď už sme pri tom, v tej štúdii je pomerne nejasný posun v kalkulácii počtu vozidiel, takže asi sa nedá reálne uvažovať o počte vozidiel podľa štúdie. Projekt uvažuje o potrebe 44 električiek, pretože sa tvári, ako keby bolo potrebné nanovo obsadzovať všetky linky, vrátane segmentov mimo Petržalky. Faktom však je, že tieto linky už viac-menej existujú, len bez zachádzania do Petržalky.

Vieš urobiť kvalifikovaný odhad, koľko bude skutočne potrebných nových električiek?
Reply on: AAA #46678:
Linku a-82 v úseku Hbf. - Mile Tyčova nahrádza t-201, v úseku Mile Tyčova - Šafaříkovo námestie a-50, v úseku Hbf. - Šafaříkovo námestie ju nahradí d-13.
Reply on: inTony #46685:
Ale aj tak jej je škoda, keďže nikdy nebola prázdna. A chcel som tým poukázať na to, že skutočnou obeťou sú obyvatelia ľavého brehu a nie Petržalky.
Reply on: AAA #46684:
Teraz mi napadol ešte lešpí názov: Redukcia na ľavom brehu a optimalizácia na pravom.
Reply on: AAA #46678:
Ľudia čo sa budú chcieť dostať na Hlavnú stanicu z oblasti Malej scény sa na HS dostanú L1, neskôr L13. Z oblati ASMN L210, z oblasti Miletičovej L201, a z Trnavského mýta je spojov neúrekom. Takže z tohto pohľadu nieje až taká potrebná.
Reply on: si #46683:
ale potom nech to nazvú redukcia v Ružinove + optimalizácia v Petržalke a nie optimalizácia v Petržalke. ?
Reply on: AAA #46678:
no ved niekde musia zredukovat vozokm, keby dosli len s tym bordelom v petrzalke a povedali ze tym nic neusetria (nebodaj este najazdia viac) tak by ich asi ukamenovali 🙂
Reply on: AAA #46678:
zo smeru od Malej scény nepôjde nič na Landereovu. Po Landererovej pôjde z ASMN po Landererovej a Most Apollo L88.

Dosť ťažké sa bude inak dostať na zastávku Prístav zo smeru od Malej scény. Tu pripadá do úvahy L70, potom prestup cez cestu na L88, potom ďalší prestup cez cestu na budúcej zastávke na Moste Apollo na L87. Dosť zložité...
Reply on: inTony #46680:
Nevadí, že fotky nie sú. No informovanie o X 43, by malo byť aj tak lepšie, predsa označník na 2 zastávkach je úboho malá informácia.
Reply on: AAA #46673:
označník X43 je aj na Železnej studničke, teda keď som tam ja bol, tak zastávka bola presunutá bližšie k bufetom

Fotku z ex-konečnej v Líšni nemám, vtedy som bol ešte bez digitálu ?
Reply on: milannco #46677:
Nepozornosť, jedna z mojich vlastností.
Inak neviem prečo mám taký dojem, že to nové linkovanie Petržalky zhorší dopravu najmä na ľavej strane Dunaja.(Zrušenie 71, zrušenie 82, ktorú v úseku Malá scéna-Hlavná stanica nič nenahrádza.) Inak bude vôbec niečo premávať v úseku Dostojevského rad - Košická po Landererovej?
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
Reply on: AAA #46674:
nndro napísal niečo v zmysle:: OD SLIMÁK - Kúpalisko Matador, cez AUPARK, návrat na Viedenskú cestu a Rusovskou cestou a Kopčianskou ul. na matadorku. ?
inotony, ak máš z tej brnenskej podzemnej ex-konečnej foto pošli na mail. Vdik.
Reply on: nndro #46672:
pri TESCU Lamač to linke 63 robi asi +2 minúty, no, ak by linka 50 takto zachádzala k AUPARKu, tak by jej táto zachádzka trvala asi tak 6 minút. Jej predĺženie by vyriešilo to odrezanie od sveta Viedenskej cesty, ktoré nastane v septembri a navyše by to bola dokonalá náhrada za linku 82.
Reply on: nndro #46672:
A nechodí náhodou k auparku 50 už teraz?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.