no ved niekde musia zredukovat vozokm, keby dosli len s tym bordelom v petrzalke a povedali ze tym nic neusetria (nebodaj este najazdia viac) tak by ich asi ukamenovali
zo smeru od Malej scény nepôjde nič na Landereovu. Po Landererovej pôjde z ASMN po Landererovej a Most Apollo L88.
Dosť ťažké sa bude inak dostať na zastávku Prístav zo smeru od Malej scény. Tu pripadá do úvahy L70, potom prestup cez cestu na L88, potom ďalší prestup cez cestu na budúcej zastávke na Moste Apollo na L87. Dosť zložité...
Inak neviem prečo mám taký dojem, že to nové linkovanie Petržalky zhorší dopravu najmä na ľavej strane Dunaja.(Zrušenie 71, zrušenie 82, ktorú v úseku Malá scéna-Hlavná stanica nič nenahrádza.) Inak bude vôbec niečo premávať v úseku Dostojevského rad - Košická po Landererovej?
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
nndro napísal niečo v zmysle:: OD SLIMÁK - Kúpalisko Matador, cez AUPARK, návrat na Viedenskú cestu a Rusovskou cestou a Kopčianskou ul. na matadorku. ?
pri TESCU Lamač to linke 63 robi asi +2 minúty, no, ak by linka 50 takto zachádzala k AUPARKu, tak by jej táto zachádzka trvala asi tak 6 minút. Jej predĺženie by vyriešilo to odrezanie od sveta Viedenskej cesty, ktoré nastane v septembri a navyše by to bola dokonalá náhrada za linku 82.
Ja som ňou išiel tiež no s odchodom 16:05 z Koliby. Z Koliby cestovala som mnou a vodičom jedna pani, ktorá býva niekde pri konečnej v Lesoparku. So šoférom si rozprávali o tom, že ide vymeniť kuchynskú linku, o tom, akí sú cyklisti drzí, a ešte o tom, koho z ich rodiny ráno viezol na Kolibu a koho asi povezie ďaľším spojom.
V Lesoparku nastúpil nejaký dôchodca a ešte jeden muž, na Železnej pristúpili 3, alebo 4 dôchodkyne a pri Lanovke, smer Koliba, 2 mladí ľudia, , ktorí sa veľmi divili, že autobus nestojí na Kamzíku a ešte nejaký 1-2 cestujúci.
Inak neviem, ako vás, no mňa veľmi prekvapilo, že ako som pozeral na všetkých zastávkach, cez kt. linka išla, na žiadnej som zmienku o X 43 nezbadal, okrem Koliby, kde spočívala v tom, že na označníku bola tabuľka X 43. Nemal by DPB predsa len aspoň napísať, že niečo také existuje aspoň na svoju internetovú stránku, kde je iba oznam o zrušení linky od 14.7.2005.
Inak ked´ som doma mame hovoril o tejto ceste, ľutovala, že nešla so mnou, no bude mať ešte čas, keďže cestu majú podľa vodiča otvoriť až 13.8..
Nedala by sa spravit nejaka linka k auparku na sposob zachadzania k nemu , ,, myslim ze 63 tak zachadza k tescu ,,, cize predlzit 50 -ku ?? ( neviem , pytam sa )
Milý yale,
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.
V poslednej dobe (od schválenia nového nosného systému v MHD) ma kopec známych "terorizuje" ? otázkami, že ako sa kam dostanú. Tak pomaly vysvetľujem. Kľudne, pokojne.
Z toho, čo novému systému vyčítali som si najviac všimol (sú to totiž všetko ľudia z okolia zast. Einsteinova, Kremnická, Záporožská) je rafinované vykynoženie linky 82 dopravným podnikom. Spomeňme si - bola veľmi slušne využívaná - špičkový interval 10 minút - pričom vozidlá boli plne obsadené. Potom sa DP vyhovoril na to, že do prístavu musí premávať nejaká linka, tak tam poslal práve 82 - ľudia sa teda prispôsobili a čakali, že po skončení výluky sa linka vráti do svojej pôvodnej trasy. Namiesto toho ju úplne zrušia a bez nejakej lepšej náhrady. Či pešibusové spojenie sídlisko Dvory - diaľnica Einsteinova - Aupark (10-20 minút chôdze) a l. 50 je to náhradné riešenie???
Ráno od Auparku predsa nikto nechodí. Ak by napr. každý druhý spoj l. 50 zachádzal na Kúpalisko Matador. Namiesto vzduchu na trati Aupark - Šafárikovo nám. by zobral ľudí z celého jedného sídliska. Toto považujem za dobré predložiť k zmenám, ktoré majú byť od januára 2006.
"je to dokument EIA, ale iný neexistuje (oficiálny ani neoficiálny)." - naozaj iný dokument neexistuje? Ty si zodpovedný pracovník magistrátu alebo volený člen mestského zastupiteľstva, že to s takou istotou tvrdíš? Pochybujem. Ja som od naozaj oprávnenej osoby videl aj iné materiály okrem posudzovania EIA, ktoré sa týkali nosného systému na báze električkovej rýchlodráhy (minimálne spadali do kategórie neoficiálne dokumenty ...)
"auto na rovnakej trase a voľnej ceste je typicky 2x rýchlejšie ako električka. Je to opäť len empíria, ale na jej základe predpokladám že tých 15 minút tam tá električka môže mať v grafikone úplne reálne." - áno, lenže chyba lávky, porovnávaš rýchlosť auta s bežnou električkovou traťou s cestovnou rýchl. okolo 15-20 km/h. Tento pomer (2x) už nebude platiť pri rýchlodrážnej trati, kde bude rýchlosť 30-35 km/h.
"Nie je mojou chybou, ak sa verejné informácie podávajú v štýle "Pat, Mat a kolektív"." - toto naozaj nie je Tvojou chybou a ak som dobre sledoval diskusiu, toto Ti ani nikto nevyčíta. Problém je v tom, že na základe chýb v prezentácii zámeru odsudzuješ celú podstatu zámeru, pričom zle spracovaná dokumentácia nezamená automaticky zlý princíp popisovaného systému. Minimálne mám pocit, že takýmto spôsobom Ťa vníma väčšina diskutérov na tomto fóre, na Tvoju škodu.
Dnes som išiel 83-kou smer Pri kríži (2814) a vnútorný transparent ukazuje cieľ "DÚBRAVKA / Pri kríži" a vonkajší v hornom riadku "Dúbravka" a v dolnom "PRI KRÍŽI". Chválim tento postup.
Avšak späť som išiel v smere do Ovsišťa vozom 2800 a ten mal klasicky vnútri "83 Ovsište" a vpredu "83 OVSIŠTE". Tak teraz neviem, či to zobrazovanie závisí od konkrétneho vozu alebo konkrétnej konečnej.
nechapem preco by elektricka na segregovanej trati mala mat nizsiu premavkovu rychlost ako metro v rovnakych tratovych podmienkach... (hustota zastavok/stanic, stupanie, klesanie, obluky a pod.)
Re #46663 yale: vybudovaniu podzemneho tratoveho okruhu sa tu myslim nikto nebrani, akurat ze tazko najdes niekoho komu by sa pozdavalo cakat s vystavbou do bolavej petrzalskej oblasti kym sa vybuduje podzemny okruh; naopak funkcna nadzemna siet ti umozni stavat ten podzemny okruh postupne tak ako ti budu sily (hlavne financne) stacit a rovnako postupne ho davat aj do prevadzky
Pod segregovanou traťou myslíš trať na vlastnom telese s úrovňovými prejazdami cez trať a bez preferovaných križovaní? Taká vajnorská radiála tomu cestovnou rýchlosťou 25-30 km/h zodpovedá.
Na plne segregovanej trati (bez úrovňových križovaní) - ako napr. navrhovaná petržalská trať - by bola rýchlosť zákonite vyššia. Alebo existuje nejaký špecifický dôvod, prečo by metro malo ísť rýchlejšie? Prečo by nemohla súprava idúca centrom cestovnou rýchlosťou 15-20 km/h na radiále dosiahnuť cestovnú rýchlosť 35 km/h?
bavíme sa o cestovnej rýchlosti, vrátane státia v zastávkach. Ak vozne metra majú 35 km/h, potom povrchová električka bude mať ťažko 50 km/h. Električka na segregovanej trati tak 25-30 km/h.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA