Električka v centre sa teda dá pod zem, povedzme od tunela, nábrežia, po trnavské, račianske mýto. Zrýchli sa tak doprava o koľko? O 5 minút? Viac asi nie. A čo to asi tak bude stáť? A zakopávať električku na radiálach je úplný nezmysel vzhľadom na to koľko ľudí sa tam prepravuje. To by sa nanajvýš ešte kapacitne oplatilo v Karlovej vsi, ale keď sa urobí preferenciam, tak ísť pod zem naozaj nemá význam. Opakujem: prestaňte fantazírovať, treba zlepšovať to, čo tu je.
yale
Samozrejme, skok cesty Štúrova-Hlavná stanica z 13 na 8 minút som si všimol, a dokonca som to tu už v minulosti písal... To svedčí o kvalite spracovania celého zámeru a nevidím to ako dobré znamenie.
Je ale predovšetkým na meste samotnom, aby malo kvalitne pripravený projekt a zvážilo všetky alternatívy, aj ich prezentovalo verejnosti. Nie je mojou chybou, ak sa verejné informácie podávajú v štýle "Pat, Mat a kolektív".