Ja som už dávnejšie hovoril, že by sa tam hodila nejaká linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Čo ja viem, tak do turistických stredísk väčšinou chodia nejaké tie spoje. Linka by určite bola dobre využívaná v zime, lebo nieje až taká sranda trepať sa tam s lyžami, sánkami... A v lete ak sa niekto nazýva turistom, ozajstné túry sa začínajú až na Kamzíku.
Mne ako turistovi by ani nenapadlo na konecnej 203 prestupit na nejaky bus a vystupit hore pri bufacoch. Ked som turista, tak si to snad vyslapem, nie ? Isteze PRAVO na to maju turisti, ale nie moralne !
Mozno toto tym chcel Andy povedat.
Pokiaľ by linka bola nadmerne využívaná, nevidím dôvod nezaviesť ju natrvalo. Keď sa tam môžu potĺkať stovky IGK, jeden z dvoch nových úžasných minibusov by tam rozhodne neuškodil.
Či som niečo nepochopil a MHD sa neprevádzkuje z dôvodu prevedenia vykonania uspokojenia potrieb substrátu ? ?
Ale vy ste ma nepochopili. To sa nedá porovnávať s normálnou linkou. Ide o to, že mi príde blbosť na pár týždňov vyrábať kvôli tej zastávke označník a následne po zavedení premávky túto linku posilniť z dôvodu nadmerného využitia. A kto to potom bude vysvetľovať tým ľudom, keď sa to bude rušiť?
inTony: Ja som sa tam viezol, lebo sa tam môže viesť ktokoľvek, ale nemôže vystúpiť na Kamzíku. A to som ani neurobil. Tá linka je určená pre tých zamestnancov a aj turistov, ktorí však nejdú na Kamzík.
Ad Re #46156 Andy: Presne tak. Ma prekvapuje, akú má náhle DP snahu o zaistenie prepravy akýchsi desiatich ľudí do "Štátneho sanatória" a akú má Andy snahu zabrániť zneužívaniu linky zlými turistami. Zdá sa mi, že priveľa využíva služby Zločineckej Spoločnosti Slovensko ? .
Heh, sorry, ale ja si myslím, že DP PBratislava prevádzkuje MHD, čiže mestskú HROMADNÚ dopravu, že mimo vyhradených spojov (napr. školských) môže spoje využívať každý, kto splní tarifné a iné podmienky podľa prepravného poriadku.
Pokiaľ má linka X43 zabezpečovať výhradne prepravu akýchsi zamestnancov kamsi, tak nech je služba vykonávaná vozidlom VW Transporter v réžii ktorejkoľvek bratislavskej taxislužby.
Vieščo L49 slúži len pre chorých a nikto iný sa v nej nemôže voziť... L77 slúži len pre Slovnaft a nikto iný sa v nej nemôže voziť... L59 slúži len pre študentov v Rači a nikto iný sa v nej nemôže voziť... LX13 slúži len pre obyvateľov Koliby a ostatní sa v nej nemajú právo voziť... takto môžem roskuskovať celú MHD a môžem ísť do ...
Takže neviem prečo ty si sa tam viezol, ja by som ťa keby som bol vodič vyhodil z X43, bo niesi tunajší zamestnanec ani obyvateľ.
Modrogumnieš alebo ti niečo veľké a kovové udrelo na hlavu a nepamätáš sa na to?
Ani ty sa nemáš čo voziť MHD, to je pre pracujúcich ty si študent, choď láskavo peši alebo si kúp auto či začni využívať bicykel.
Re #46209 hoppusmark:
1. Je škoda, že trať na Americkom nebude využívaná. čisto zo subjektívneho dôvodu. Pre mňa to je jediná poetická trasa električiek na území BA. Keď si k tomu domyslíš tú históriu územia...
2. Nieked yv rokoch 2007 a 2008 by mala byť prebudovavaná trať na Záhradníckej(rozširovanie vozovky), myslím, že vtedy sa pristúpi aj k reko Miletičovej.
Re #46212 sommelier: ktoré buspruhy myslíš? Tie na nájazde na Nový most, alebo nový na Šancovej, či tie na Pražskej alebo o ktorých hovoríš? Nehovorím, že je ich dosť a že stačia, ale nie je pravda čo hovoríš?
Aj toľko kritizované rozšírenie vozovky na nábreží a vykrikovanie, že je to zase len pre IAD je scestné, lebo v tých zápachach stoja aj L29, 30, 31, 37, 39 poprípade aj L32 ak s zápcha predĺži až po Botanickú záhradu!!! Dnes ľudia majú názor, že ak sedieť v zápche, tak sa netlačiť a sedieť v pohodlí vo vlastných prdoch. Preto sú anti-zápchové opatrenia v prvomrade v prospech MHD. Takisto ako presmerovanie MHD z Prístavného mostu na most Košická.
Tiež si myslím, že linkové vedenie v Petržalke a u električiek je zásadná zmena v myslení.
Inak na Prístavný most by sa zmestili tri pruhy. Nová výhlaška ževraj povoluje jazdná pásy užšie ako 3,5 metra. V tom prípade by som navrhoval ľavý pruh len pre osobné autá so šírkou jazdného pásu 2,5 metra a stredný a ľavý so šírkou 3,5 metra. To je dohromady 9 metrov, pričom mám pocit, že to stačí. V ľavom pruhu by bola povolená 70km/hod, čo by motivovalo vodičov jazdiť v tomto pruhu v ostatných 60km/hod. Alebo v oboch 60km/hod. Samozrejme by bol vyňatý z dialničného obchvatu BA.
Re #46215 hoppusmark: intenzita dopravy na tomto úseku nie je tak vysoká, aby sa tam tvorili zápchy pri dvojprdej premávky. Inač by sa tvorili aj za tmto \"lievikom\" čo sa nedeje. Je zbytočné stavať buspruh pre busy aby ostatné autá naďalej stáli v zápche a tam smrdeli prakticky v centre. Čím plynulejšia doprava tým čistejší vzduch.
Re #46221 tr3mp: Presne tak. Pán starosta K.V. si aj preto vybavil posunutie sprevádzkovania troláčov z jesene 2005 na jeseň 2006. Niečo ako starosta DNV, ktorý si vybavil skvalitnenie MHD na jeseň 2006.