Reply on: yale #46491:
Nebudem polemizovať o reálnych, či nereálnych alternatívach. Pre mňa je najdôležitejší systém obsluhy, teda dve obalové a jedna stredová trasa a zároveň dve priečne s rovnomerným využitím mostov a to čo najskôr. Teda nie, ako bolo prezentované skracovanie, prestupovanie, rušenie zastávok, posun špičky o 5.00(!) - to nikto nikdy nenavrhol. A ak k takému čomusi pri návrhu prišlo, tak úplne z iných dôvodov (vozenie vzduchu, preobslúženosť a podobne) a nie zo systému obsluhy.
A ešte drobnosť - baviť sa o podzemnom variante MHD, keď automobilová doprava je pred kolapsom a jej riešenie je v nedohľadne - je odvahou.
tomas1
A ked to zobereme velmi globalne, ked mas ine riesenie problemu zvysovania populacie, tak sem s nim...
Roztratene mrakodrapy po meste nie su o nic hnusnejsie, ako rozstratena nizsia zastavba rozneho stylu. Takemuto mismasu sa vyhnes uplne len pri planovanej vystavbe mesta (to skusali niekde pri Parizi a samozrejme aj komunisti).