Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos Keynes #46082:


Tiez by ma zaujimalo, ako dopadlo to hlasovanie resp. aka bola otazka, pretoze podla tych informacii bolo 26 za a 24 proti zobratiu navrhu na vedomie, takze mi logicky vychadza, ze to bolo schvalene... alebo nie?

Prestan mi laskavo nadavat do demagogov, blbcov a klamarov. Nikoho som tu neosocoval, jednoducho som sa pytal na veci, ktore mi neboli jasne.

Patrim do tej skupiny ludi, ktori denne jazdia 89inou od Autobusovej stanice na zastavku Kolma a vracaju sa poslednou 89inou z Kolmej na Autobusovu stanicu.

Nehovorim, ze je je Vas navrh uplne zly, iba vyzvedam, pretoze vsetky Vami navrhovane alternativy su podstatne horsie (napr. prestupy sojene s presunmi na ine zastavky, spoje chodiace len cez pracovne dni a to len do 2200, dlhsia doba cestovania), ako ta, ktora teraz funguje a ktoru vyuzivam a nazil som sa svoje potreby zovseobecnit, nakolko vidim, ze 89inou cestuju ludia na miesta, ktore som spominal. Navyse sa mi zda priame spojenie hlavnych stanic (autobusova stanica, hlavna stanica, zst petrzalka) potrebne.

P.S.
Dokazem pochopit, ze ta stve, ked s tebou niekto nesuhlasi, ale povedz mi laskavo, kde som v svojich predoslych tvrdeniach klamal. Pretoze v opacnom pripade si luhar ty.
Skôr ako niekoho NEvoliť o 2 roky, by som navrhoval napísať daným posrancom mail a skúsiť ich presvedčiť o tom, že táto zmena je pre MHD a Bratislavčanov potrebná.
Tu sú adresy:
http://www.bratislava.sk/vismo5/o_utvar.asp?u=700000&id_org=700000&id_u=1197&p1=75231
Reply on: NN #46071:
Teraz mi nad tým hlava stojí, veď viac poslancov bolo za, tak prečo to nebolo prijaté. 4o su to tam za blbé pravidlá.

Re #46073 PiT_: Hmm, ďalší demagó alebo len blbec? (ber to ako ečnícku otázku, už ma unavujete)
ZST Petržalka - ASMN : 88 + 99

Plus 7, Daňový, City University,...
1. počas pracovných dní L94 na Kollárovo nám. + 206 alebo 208
2. Pešia dochádzka (400m) na Jiráskovu ulice tam na nosnú linku L68 s prestupom na moste Košická na L88

Kopčianska
L80 na Záporožskú + L88 na ASMN.

Skôr než spravíš niekde zo seba blbca, klamára tak skús si k tomu návrhu sadnúť, nájsť skutočný zádrhel a potom ho tu prezentovať, no nesnaž sa zavádzať je tu priveľa ľudí, ktorí ti na to ľahko dôjdu. Aj keď niektorých tebe podobných oklameš.
Reply on: tr3mp #46080:
A co v pripade, ze pracujem v Plus 7 dni alebo na danovom, alebo som student, co chodi do City univerzity, alebo nebodaj zamestnanec nejakeho velkoskladu na Kopcianskej?
Reply on: enge2 #46078:
Ja len doplním:
ŠPIČKA:
Teraz: čakanie: 0-15 min, 89 AS Mlynské nivy - ŽST Petržalka 14 min., celkový čas 14-29 min.
Po zmene: čakanie: 0-8 min, 88 AS Mlynské nivy - Hálova: cca 12 min., čakanie: 0-6 min., 99 Hálova - ŽST Petržalka: 2 min. celkový čas 14-28 min.

VÍKEND:
Teraz: čakanie: 0-25 min, 89 AS Mlynské nivy - ŽST Petržalka: 14 min., celkový čas: 14-39 min.
Po zmene: čakanie: 0-12 min, 88 AS Mlynské nivy - Hálova: cca 12 min., čakanie: 0-12 min., 99 Hálova - ŽST Petržalka: 2 min. celkový čas 14-38 min.

Každá zmena obnáša niečo za niečo. Priame spojenie so stanicou stratí Panónska a Kopčany, získa ho však západná časť Dvorov, Starý háj a časť Ovsišťa. V časti kde zostáva (Hálova, Jungmannova) je navrhované v kvalitnejšom intervale. Naviac, pri súčasnom spojení je potrebné prekonať ešte pomerne dlhý prechod, 99 má stáť priamo pred stanicou.
Reply on: PiT_ #46073:
Hm, neviem, či niekto na tomto fóre má možnosť plánovať zrušenie 89-ky. To je skôr v rukách mesta a DPB. Na tomto fóre sa môžeme obmedziť len na komentovanie takýchto plánov.
Len na okraj priameho spojenia petržalskej stanice z autobusovou - toto spojenie existuje len niečo vyše roka, odvtedy ako bol otvorený podchod zo stanice na Panónsku. Cestujúci sa aj napriek neexistencii priameho spojenia do tohto dátumu dokázali prepraviť v uvedenej relácii. ?
L88 - Nový most - Einsteinova - Rusovská cesta - Nám. hraničiarov - Furdekova - Mamateyova - Gettingova - Dolnozemská cesta - Ekonomická univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - AS Mlynské nivy

to znamena, ze ak chces ist z AS na ZST PETR. tak mas dve moznosti. Ist 88 na zastavku Zaporozska a tam vystupit a ten kusok ist peso, alebo prestupit napr. na Jungannovej na linku 99, ktora ta dovezie k ZST Petr.
Reply on: frenky #46067:
no urcite budu rozdiely vo vybaveni vozovni - technickom, personalnom, situacia okolo nahradnych dielov, schopnosti managementu, mnozstvo pozitych alkoholickych napojov,... Urcite budu mat chlapci nejaku normu na vykony, ktory vykon kolko, za kolko a kedy. Myslim si ale, ze sa nebude velmi rozlisovat typ jednotlivych autobusov. Takze ked opravujes casto tie iste zavady na 10 a viac rocnych vrakoch tyzden co tyzden, nedivil by som sa, ze by ta to prestalo bavit - to je podla mna hlavne pripad Krasnan.
PiT_: Mas pravdu, v tom navrhu sa absolutne nemysli na podobne veci akou su turisti + obsluha ZST Petrzalka...Vseobecne, ten navrh je podla mna zly lebo je robeny stylom ,,Musime setrit, a podla toho si teraz nakreslime nejake trasy busov aby sa nieco usetrilo a hotovo...Vsak ludia si zvyknu\"....
Ja som zastancom nazoru, ze v petrzalke treba spravit reorganizaciu liniek, ine trasovanie...Aby sa ludia rychlejsie dostali tam kam chcu...Lenze: maximalne s JEDNYM prestupom!!! A myslim ze vobec nezalezi na tom, ci ten prestup bude este na uzemi petrzalky alebo nie..To ze prestup treba spravit este na uzemi petrzalky je podla mna uplna chujovina...
Ved treba zohladnit elektricku, nemusim ist napriklad na trnavske myto iba busom a PRIAMO z petrzalky..Co tak ist busom na Zochovu alebo pod most a tam prestupit na ELINU???
A uz mam dve moznosti:
Bud prestup POD MOSTOM, alebo na KAPUCINSKEJ...2 moznosti na vyber pre jedneho cloveka NETREBA a tak mozem z jednej casti petrzalky trasovat bus na zochovu, z druhej casti petrzalky pod most..Co je kde lepsie...A busy sa mi nebudu krizovat...

Spojenie petrzalky s vychodnou castou mesta: Ruzinov, Polus, Mileticka.... Tam kde by to bolo rychlejsie, by som uprednostnil spominany prestup na elinu...Ale z niektorych casti petrzalky (juh-vychod) to uz nie je take vyhodne lebo do centra k elektricke je to uz dlhe cestovanie..a tak odtial bus cez most apollo alebo pristavny..Z apolla na kosicku, mileticovu, z pristavneho na Slovnaft, bajkalsku, polus, pripadne do Race..
A povedzme ze na most Apollo by isiel bus z jednej casti petrzalky, na pristavny z casti druhej...A napriklad na bosakovej by sa mohlo dat prestupit z jedneho na druhy a opacne...Takze znovu by sa mi ziadna linka nespajala viackrat s druhou..

A linku 83 by som viedol z ovsista cez rusovsku cestu na most lafranconi a cez tunel sitiny(samozrejme ze az po jeho otvoreni) do dubravky....Bolo by to rychle spojenie Petrzalka-Dubravka a tato linka by nebola pretazovana tymi, co cestuju z petrzalky do centra a z dubravky do centra(ti by boli nuteni pouzit elinu...)

Spojenie petrzalky s hlavnou stanicou by som zachoval take ake je..Lebo ak ma niekto kufre tak prestupovanie nie je nic moc...

Ńove linkovanie by som robil postupne, systematicky..Najprv by bola verzia po spusteni mosta Apollo a uzavreti stareho(cize presmerovanie liniek zo stareho mosta na ine mosty...nechapem, ako sa v tomto navrhu mohla zrodit NOSNA linka 95 cez STARY MOST a zaroven tvrdit, ze to uz je konecny navrh, predpripraveny pre elektricku...A KEDY A AKO BY SA ASI STIHOL ZREKONSTRUOVAT STARY MOST KEBY PO NOM PREMAVALA NOSNA LINKA????........
.... No a po tych dvoch ci troch rokoch po spusteni elektricky by sa mal navrh znova upravit..
Tym chcem povedat: NEPOCITAJME UZ TERAZ S NOSNYM SYSTEMOM A UPRAVME LINKY TAK AKO NAM BUDU VYHOVOVAT TERAZ!!!!

Tak to je asi vsetko, toto je iba moj osobny nazor tak dufam ze to nezoberiete nejak zle ale snazil som sa nad tym novym link. vedenim trocha pouvazovat tak toto z toho vzislo... Dik...
Reply on: enge2 #46074:
A chces mi povedat, ze 88ka, ktora pojde na opacny smer - z Niv na Ekonomicku Univerzitu, sa dostanem nejako zazracne na ZST Petrzalka ? ?
a linku 88 si si nevsimol????
Prebehol som si navrh noveho linkoveho vedenia dopravy v BA po otvoreni mostu Apollo.

"Fascinuje" ma ta myslienka 1-2-3 prestupov a "zaruceneho" maximalne 3 minutoveho cakania.

Cela stoji a pada na tom, ze predpoklada to, ze autobusy budu chodit na cas.

Uz to vidim ? ... vazne... hlavne v rannej a poobednej spicke. ?

Dost ma dojalo aj to, ze planujete zrusit linku cislo 89.
Naozaj skvely napad.
S autobusovou stanicou Nivy potom druha najdolezitejsia vlakova stanica (Petrzalka) nebude mat ziadny priamy spoj.

Co turisti, ludia pracujuci v zahranici, studenti studujuci v zahranici; studenti City University, ludia pracujuci v skladoch, na danovom urade, v plus 7 dni, vo vsetkych tych automobilovych predajniach, ktori dochadzaju do BA autobusom???

Nahradne spojenie ze 50, 78, 84... No tak to je vazne pekne...
50kou z Niv k Auparku, potom slapat 5min na zastavku Aupark na vyjazde z Noveho mosta...

Alebo 78ickou na Farskeho, odtial 84kou na Panonsku a odtial cim pride ???

Alebo maju chodit oklukami pod Novy most a odtial tym, co pojde?

Alebo snad uplne inym smerom do stredu mesta na Nam. 1. Maja a odtial navrhovanou 80tkou?
NN: malo by to byt v bode 24.rozne
nech pozeram ako pozeram, nikde tam (na MsZ 7.7.05) nevidim ziadny bod o linkovom vedeni, jedine zeby to skryli pod 24. Rozne?
http://www2.bratislava.sk/MsZ/MsZ-05-07-07/Pozvanka.doc

A koho by zaujimalo koho nabuduce ne/volit, tak tu ma kto ako hlasoval 30teho
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=75122
Reply on: Ámos Keynes #46068:
myslim ze to usetrenie vozokm dosiahli akurat odstrelenim L71 a inych mimo uzemia petrzalky.

PS: v ankete akosik zrovna L71 chyba (pricom myslim ze prave ta je jednym z logickych adeptov na odstrel aj ked prazdna nebeha)
Reply on: Peon #46062:
a z akeho dovodu by si sa chel vodica pytat ci vozidlo cvaknut mozes ? Pokial chces fotit jeho kabinu, to je ine, ale inak...
Reply on: SWTC #46058:
Veď pôvdný zámer bol ušetriť 2 mil. vzkm a kompromismi sa to stiahlo na 500.000 vzkm.

Re #46059 TeBeCe: A teraz čo?! Včera som bol na Kapucínskej a z celej ulice už boli stiahnúté biskupské klobúky...
Reply on: Sommelier #46066:
Ak vies o nejakych tych aspektoch, mozes mi to rozpisat na maily? Dost by ma to zaujimalo. ?
Reply on: frenky #46065:
Tam je moooc aspektov. Ale tak zbezne, odhliadnuc od tychto aspektov, poradie by som videl nasledovne:
Najlepsie su na tom vozy prvej napravno vychovnej skupiny, 2 a 4 by som rozdelil druhe miesto a Krasnany asi na posledne. Ale este raz opakujem, aspekty su aspekty.
Reply on: Sommelier #46061:
Ked by som sa mal ja zamysliet, vyslo by zo mna asi daco taketo:
Podla mna je na tom o daco lepsie ako Krasnany Trnavka. Aj ked musim uznat, ze na Trnavke maju dielensky docinenia prevazne z vozmi, ktore maju do 10 rokov. Aj ked su tam aj "novsie" prirastky radu 16xx a 17xx, resp 26xx a 27xx. ?

A ked uz sme pri tej Trnavke, neda mi rypnut, je zaujimave, ze vozy z 1.DP su v lepsom stave ako vozy z 2.DP. Narazam tym najma na ik 415, resp 435. Juracke 435, to je cira katastrofa (najma vozy ako 2811, alebo 2822), az na par vynimiek. Tu sa ukazuje, do akej miery zavisi stav voza od sposobu jazdy. Ktory, ci sa to niekomu paci, alebo nie, je u vacsiny vodicov z Juraku otrasny. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.