Mylit sa je prdsa ludske prepac, nebol som v BA vcera prvy raz a nepotrebujem mapu, taketo preklepy sa predsa obcas stavaju... Uz sa mi tu stalo vcera, ze som nieco vypotil a potom sa mi to zmazalo clovek je z toho potom nervozny a zacne robit chyby
TeBeCe narážal na to, že prvý raz si spomínal, že z rýchlika vystúpiš na Vinohradoch, druhý krát vo Vajnoroch Pritom vo Vajnoroch rýchliky od Žiliny nestoja, na Vinohradoch zase nestoja vlaky od Zvolena ... Máš pravdu, Tvoj pohľad zvonku je veľmi zaujímavý ?
"tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF"
1. poznámka: prečo by "tí z východu" vystupovali na západnej stanici? - väčšina vlakov ide totiž prave na SudBhf a nejde cez Westbahnhof a tie vlaky, ktoré idú z východu na Westbahnhof nejdú zase cez južnú/východnú stanicu.
2. poznámka: Vzdialenosť Hlavná stanica - Polus nie je až o toľko dlhšia ako ŽST Vinohrady - Riazanská - Polus, časovo je to porovnateľné. (14 min. vs. 12 min.). Pre ostatné štvrte je výhodnejšia Hlavná stanica.
3. poznámka: Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch
z rýchlika" ...
Ktomu co som napisal predtym: Vcera som mal problem z netom odoslal sa mi príspevok bez mojho vedomia. Teraz som ho chcel napisat znova, ale az po odoslani som zistil, ze sa mi odoslal aj vcera. Tak preto ta dvojitost. OK???
Ide o to, že vo Vinohradoch zastavujú rýchliky aj od Zvolena aj od Žiliny. Také niečo neni ani na novom meste,ani v devinskej,ani petrzalke,ani raci,ani v juri,ani v pezinku...
Re #45278 papuca: Chod sa pozrieť do Viedne, tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF, atď. Môžeš namietnuť, že Viedeň má 1,8mil a BA len 0,45mil ľudí. Ale HLST je aj na 450 000 skutočne málo. A každý vie aká býva situácia na Šancovej.
Reakcie typu no to nám zas nejaký vidliboy kecá do našej vlastnej blavackej MHD sú smiešne. Pohľad zvonku je často zaujímavejší a nezaťažený o miestne stereotypy(tým nechcem povedať, že ten môj je najlepší, myslím to všeobecne)
no, napisal si to dobre, nechapem, co kto blazni a vystupuje na Vinohradoch, ked nejde do race prip okolia ako takeho. a tomas1 by mal vediet, ked uz tak spomina europske mesta, ze vsade vo svete su uzle na staniciach vyznamnejsieho typu a tou je v BA hl. stanica.
neviem, co ludia mimo BA kydaju a nadavaju na BA. viem si predstavit ich reakcie, keby sa v TV dopoculi, zo zo statneho rozpoctu ide niekolko miliard na vystavbu NDS a nedajboze metra. tak by zurili, ze oni maju hladovu dolinu a my si tu ideme stavat metro alebo nejake NDS.
na druhej strane je fakt, ze doprava je tu u nas na h..., snaha o zlepsenie je skor vysmech tym, ktori este na nu maju nervy a chaoticke usporiadanie bus liniek je pre cudzincov zabava.
Ahoj blaváci, včera som bol v BA. Pôvodne som chcel použiť vlak a MHD, ale keď som sa oboznámil so súčasným ""systémom"" MHD BA, rozhodol som sa vám to tam radšej zasmradiť a zapchať vlastným autom (Nieje za čo Keď vystúpi priemerný slovák (z väčšiny smerov - KE, ZA, ZV, TO, atď...) z rýchlika vo Vajnoroch má na výber eliny na 2 smery a nejaké expresbusy, ale pozor len v špičke! Cestujúci do Polusu, Ružinova, atď. sa musí zdrgínať opačným smerom električkou tam prestúpiť zas na opačný smer alebo vystúpiť z vlaku až na HLST a cez za* Šancovú naspäť - jak u debilov.
V iných veľkomestách vyspelého sveta existujú tzv. uzly väčšinou pri staniciach typu Vajnory. Odkiaľ sa dá dostať na rôzne smery (s možnými dodatočnými rozumnými prestupmi). MHD BA funguje nezávisle na iných druhoch dopravy.
Ja by som začal u L2, L3, L8, L17. Štvorku by som sekol iba od Karlovky po ŽST Nové Mesto. Zato šestku by som dal od Zlatych do centra, a ideálne so zachádzkou na ŽST najlepšie podľa vlakov. Zaviedol by som L13 v klasickej trase. L1 iba od Karlovky. No a samozrejme by to chcelo posilniť L1, L4, L5!!!, L7!, L9!, L11!, L12!!! a trinástku.
Predtýmto celým by ale muselo byť dvojkoľajné Vajanského a preferencia v centre, lebo by sa šaliny nestíhali točiť, čo sa v špičke nestíhajú už teraz! Komicky na mňa pôsobí pohľad na križovatku Štúrova-Mostová, keď čaká 4 smer ŽST, 14 a za ňou 11 ne Jesenského kde práve odbáča 12 v otočke zo Šafka.
A najväčšia sranda bola keď nebola Mostová (rekonštrukcia) a sa točili cez tunel. Šóóra v tuneli je haluz. ? ale to už len tak na okraj.
Nejde o bludy ale o oslovenie tuším "počuj šuhajko". Tiež by som sa netešil keby ste ma takto oslovovali, hoci vek na šuhajka mám.
Re #45242 Ámos Keynes: L68 je skutočne veľmi často vyľudnená. Myslím, že to bude tým, že nejde ani rovno k Tescu (iba Smolenická) ani k nemocnici Antolská ani na Šafárikovo, jednoducho ide cez sídlisko tak, že obchádza všetko podstatné (ešte aj pri ZS Fedinova nestojí, zastávka Švabinského) a tak sa nemá kde naplniť. Zato taká L97 ide zo Slovnaftu naložená a potom nakladá k Technopolu a hlavne Tescu. L96 je linka špičková a v tomto čase chodí napráskaná, tak si nemyslím, že je to rovnaké ako L68.
Na druhú stranu musím povedať, že keby mi zrušili L68 tak je Ovsište už totálna paža, čo sa týka sedla. Chodili by tu tri linky, jedna na Šafko, jedna do Dúbravky s vyhliadkovou jazdou cez Petržku a jedna pre študákov z EUBA. Prakticky všade južnejšie by sa Ovsišťan dostal iba na prestup a to je v sedle des.
O tých ostatných linkách veľa neviem ale s tým, že L81 je využívaná môžem súhlasiť.
Len sa čudujem, že sa nezruší L80.
Nestras ? Ved len L5 ma deli od IGK. Viem ze uz boli take uvahy ...a zrusila sa niekdajsia L105 a ludia sa zacali rvat do L5 a ak zrusia aj L5 ludia sa im na to... ? ? ? ?
papuca
neviem, co ludia mimo BA kydaju a nadavaju na BA. viem si predstavit ich reakcie, keby sa v TV dopoculi, zo zo statneho rozpoctu ide niekolko miliard na vystavbu NDS a nedajboze metra. tak by zurili, ze oni maju hladovu dolinu a my si tu ideme stavat metro alebo nejake NDS.
na druhej strane je fakt, ze doprava je tu u nas na h..., snaha o zlepsenie je skor vysmech tym, ktori este na nu maju nervy a chaoticke usporiadanie bus liniek je pre cudzincov zabava.