Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos Keynes #45260:
Neviem, odkial si si taký istý, že viem o tom hovno, ale hlavne že si si ulavil. A do Žiliny do KIA k pásu možeš ist akurat ty, ja som neskončil zakladné vzdelanie v 5. triede chlapče. Sa spametaj a hlavne uvedom čo píšeš. Ja za to nemôžem, že trpíš dákym komplexom menejcennosti...
Reply on: S499.1023 #45246:
Ale priznaj to, máš pre Bratislavu slabosť ?

Re #45250 si: Zabudol som, miesto L97 bude nejaká linka v tej trase ale zaínať bude v Ovsišti. Nad (ne)obsluhou Záporožskej sa rozčulovala aj moja mama, keďže tam chodí cvičiť.

Re #45253 81-71: Počúvaj ma vole, prosím ťa teraz už len čítaj a keď niečo pochopíš, tak potom sa pýtaj a keď ti bude odpovedané, tak potom vyjadruj názor. Videl si ten návrh, vieš ako to bude vyzerať. N I E ty vieš iba nadávať na veci o ktorých vieš hovno. Presťahuj sa do Žiliny, zamestnaj sa pri páse v KIA (inteligenčne tam sedíš) a buď spokojný, že máš linky odvšadial všade.
Článok v PN bol typicky tendenčný, neverím, že budú len rušiť a nebudú iné linky predlžovať, vytvárať iné z inou trasou,... Lebo ak áno, tak Getto na Kopčianskej sa nemá ako dostať na UP, lebo rušiť chcú L89, L86 aj L90.

A čo sa nákupu tých Mercedesov týka, pýtal som sa na to a z najväčšou pravdepodobnosťou ak sa do výberového konania nikto neprihlási, môže byť dodávateľ oslovený priamo.
Reply on: Andy #45258:
Možno to aj o peniazoch je, lebo 100% akcionarom je Hl. mesto SR Bratislava, takže ten ktorý si objednáva vozokilometre je vlastne majitel DPB a tak možno to je kôli prachom...
Reply on: 81-71 #45257:
No pokiaľ viem, tak rušenie liniek ani nie je o peniazoch v DPB, ale o vozokilometroch, ktoré si magistrát objednáva. Takže DPB dostane len napísané, že budúci rok má vykonať toľko vozokilometrov, a keď je to menej ako minulý rok, tak idú rušiť linky. A až potom sa rozhoduje, aké. Samozrejme otázne je, prečo DPB súhlasí s tým znižovaním vozokilometrov a nesnaží sa u magistrátu nejak vybojovať, aby nižšie neboli..

Manažment v DPB neexistuje, ale ak myslíš najvyšších opitenkov, tak oni vraj moc nejaké veľké platy nemajú (možno majú), skôr dosť majú z korupcie..
Reply on: Andy #45256:
Máš úplnú pravdu, len otázka stojí asi tak, či máme ešte dopomáhat rôznymi zmenami k ešte horšiemu stavu než je teraz ? A inak, myslím, že pri tých stratách a sekere DPB je týchto zopár milionov smiešnych, nehovoriac o tom, že vacsia strata bude zrušenie týchto liniek, možno nie finančná ale ešte horšia...

Inak som zvedavý, či šetria prachy aj na platoch a prémiách...ktovie, či sú ohodnotený v DPB - menežment podla tabulky tarify v štátnom sektore............
Reply on: 81-71 #45255:
Veď hej, ale myslím, že pri takomto veľkom rušení je jedno, či zrušíš takú alebo onakú linku, lebo všetci čo môžu, tak do áut nasadajú.. 😃 Ako som už povedal, keby som mal auto, tak by som to urobil hneď ako som začal chodiť do tej školy, kde chodím. Totiž cestujem cez centrum a 1 alebo 2 krát prestupujem, a to MHD dlho trvá, kdežto autom sa to dá obísť krásne cez Einsteinovu a ani nemusím prestupovať a tlačiť sa so spolucestujúcimi...
Reply on: Andy #45254:
No ved hej, len si vyrataj, kolko ludí dojde o dobrý spoj a o aké percento sa zvýši počet cestujucich IAD.
Reply on: 81-71 #45253:
No však hej, keď zrušia menované autobusové linky, napríklad mne osobne sa väčšina spojení nezhorší. (to, že už teraz mám napríklad cestovanie do školy dosť na hovno, je druhá vec, keby som mal auto, tak tam MHD nechodím)
Reply on: Andy #45252:
a takými zmenami sú aj tie, o ktorých písal Ámos ? Rušenie liniek ?
Reply on: 81-71 #45251:
Časť ľudí zvažuje, či ísť autom alebo MHD, ale vďaka tomu, že majú priamu linku, tak sa rozhodnú radšej pre MHD... A s tým "odvšadial všade" to je asi tak, že vždy sa nájde niekto, komu nejaká priama linka bude chýbať, a ten na to auto možno aj prejde, ale zmeny sa snažia robiť tak, aby toto spravilo čo najmenej ľudí.
Reply on: si #45250:
prečo by si už nemohol cestovat MHD ? Nemôžeš mat predsa linky odvšadial všade ako to tu podaktorí tvrdia...............
Reply on: Ámos Keynes #45242:
hmm tak zrusenie kombinacie liniek 71 a 97 bude znamenat de facto zrusenie spojenia slovnaftu s dolnymi honami, vrakunou; ale napriklad aj s petrzalkou kde je relativne silny dopravny prud studakov z intrakov v slovnafte na EU.

PS: pokial nasledne na takuto zmenu nespravia weekendovu 78, tak ich mozem osrat a neodvratne prechadzam na individualne znecistovanie zivotneho prostredia a zacnem behat po meste vyhradne autom (a zrejme skusim vymlatit z DPB preplatenie casti ceny rocneho listka z dovodu nemoznosti ho vyuzit vdaka ich zmenam)
A ešte by ma zaujímalo, aký význam má vypravovanie vozu 1032 na linku č. 57. Dnes podvečer tam bola nasadená...

A fakt nepochopím, prečo existujú krátke linky č. 52 a č. 54, z ktorých by kľudne mohla byť jedna linka. Interval majú podobný...
Reply on: frenky #45240:
Do "súťaže" o najkratšiu vzdialenosť medzi zastávkami by som zaradil aj Sklabinská/Pri Šajbách pre linky č. 52 a 56 a takisto Čachtická/MiÚ Rača pre linku č. 56.

Re #45241 Valec: Čo myslíte, keď sa už BID niekedy konečne rozšíri na všetky spoje SAD v Bratislave, dôjde aj k zjednoteniu názvov zastávok podľa MHD? Lebo takto to pôsobí dosť mätúco. ?
Reply on: S499.1023 #45246:
Neboj sa, raz vystúpim na stanici Trnava-predmestie a potom budem tiež pindať, kam všade sa nemôžem odtiaľ dostať. A že koľko tam budem musieť čakať. ?
Ámos Keynes: Nedá sa povedať, že by som si nedal na Bratislavu pindať, ale som za vyvážené a objektívne správy?. Občan Trnavy chce ušetriť za pásmo, tak ide na Vinohrady a ešte sa mu nepáči, že odtiaľ nemá priame spojenie do všetkých nákupných centier. Pri všetkých výčitkách voči bratislavskej MHD treba aj povedať, že zatiaľ má aspoň na slovenské pomery hustú sieť MHD a slušné intervaly. Jediné mesto na SK, ktoré je v tomto lepšie, je Prešov. Ale ostatné mestá, vrátane KE a ZA sú ďaleko za. Osobne radšej prijmem vrakoidné vozidlá ako luxusné autobusy v ČSAD systéme. Aj keď radosť kalí to, že za tie peniaze by mohlo byť oboje.
Reply on: Ámos Keynes #45242:
To je nejaká blbosť, to tie linky vyberali asi pomocou hodu kockou. Napr. oblasť Záporožskej obsluhovala celodenne len L180.
A ešte niečo som zabudol. Podľa tohto návrhu sa budú rušiť aj niektoré linky P*O*Z*O*R ELEKTRIČKOVÉ ? dúfam, že nejak normálne. (ja by som prvú položil L12)
Predkladateľm návrhu je námestník primátora pán Kolada a tak podľa zákonov SR ak ho o tento materiál požiadate na adrese namko (zavináč) bratislava.sk tak vám ho musí poskytnúť.
Reply on: tomas1 #45212:
A čo takto odviesť sa až na hlavnú stanicu a odťial sa dostaneš všekými smermi. Alebo ak by si už silou mocou chcel vystupovať na Vinohradoch ( aj 5 korún ušetrených je dobrých však áno) tak sa zveziem električkou číslo 3, 5, 11 a pôjdem tri zastávky, prejdem kúsok peši prestúpim na autobus číslo 50 a ten ma odvezie nie len do polusu ale ak by si moc chcel tak aj do Auparku. Ale to by museli ľudia spoza hraníc hlavného mesta začať rozmýšľať. (ej dneska som zlý a nasraný)

Re #45222 S499.1023: Neviem či sa mi to zdá, ale občas si ani ty nenecháš na Bratislavu pindať 😃 Ak je to tak, som tomu rád, veď ma poznáš aký som.

Dnešný pohľad na vyfešákovaných vodičov v modrých košeliach vyzeral veľmo dobre. Musím sa priznať aj keď som bol odporcom rovnošiat, považoval som to za zbytočnosť, to že sú všetci vodiči v rovnakom pôsobí dobre a profesionálne. Zaujímalo by ma či ronaké košele dostali aj ženy za volantom v radoch DPB.

V Petržalksých novinách je článok o tej optomalizáci liniek v Petržke. Podľa novín by sa mali zrušiť linky číslo 71, 81, 82, 85, 86, 89, 90, 96 a 97. Intervaly ostatných liniek by mali byť u troch z nich 3 - 4 minúty v špičke u soataných 8 - 10 minút. A v sedle by to malo byť 10 - 20 minút. Zaujímavé na tom je, že taká L68 by mala podľa všetkého ostať pričom je dosť často ani nie že prázdna ale vyľudnená (to sa týka aj L96) a L81 ktorá je dosť využívaná by sa mala zrušiť.
Podľa článku sa proti návrhu postavil Ing. B. Weigl.
Plánom by sa malo ušetriť cca 500.000 vzkm ročne, čo je asi 15mil. Sk čo sa nejakémuPetrovi Guttmanovi zdá byť dosť málo skrz také radikálne zmeny. Ak je to naozaj tak, že by sa malo ušetriť len 15mil Sk, tak nech ich MČ Petržalka zatiahne. inulý rok mali prebytok 24 melónov, tak môžu nie len vykryť stratu ale aj posilniť sedlo.
(Zajtra sa pokúsim celý článok oscanovať a dať sem)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.