Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos Keynes #45242:
no, napisal si to dobre, nechapem, co kto blazni a vystupuje na Vinohradoch, ked nejde do race prip okolia ako takeho. a tomas1 by mal vediet, ked uz tak spomina europske mesta, ze vsade vo svete su uzle na staniciach vyznamnejsieho typu a tou je v BA hl. stanica.
neviem, co ludia mimo BA kydaju a nadavaju na BA. viem si predstavit ich reakcie, keby sa v TV dopoculi, zo zo statneho rozpoctu ide niekolko miliard na vystavbu NDS a nedajboze metra. tak by zurili, ze oni maju hladovu dolinu a my si tu ideme stavat metro alebo nejake NDS.
na druhej strane je fakt, ze doprava je tu u nas na h..., snaha o zlepsenie je skor vysmech tym, ktori este na nu maju nervy a chaoticke usporiadanie bus liniek je pre cudzincov zabava.
Ahoj blaváci, včera som bol v BA. Pôvodne som chcel použiť vlak a MHD, ale keď som sa oboznámil so súčasným ""systémom"" MHD BA, rozhodol som sa vám to tam radšej zasmradiť a zapchať vlastným autom (Nieje za čo 😉 Keď vystúpi priemerný slovák (z väčšiny smerov - KE, ZA, ZV, TO, atď...) z rýchlika vo Vajnoroch má na výber eliny na 2 smery a nejaké expresbusy, ale pozor len v špičke! Cestujúci do Polusu, Ružinova, atď. sa musí zdrgínať opačným smerom električkou tam prestúpiť zas na opačný smer alebo vystúpiť z vlaku až na HLST a cez za* Šancovú naspäť - jak u debilov.
V iných veľkomestách vyspelého sveta existujú tzv. uzly väčšinou pri staniciach typu Vajnory. Odkiaľ sa dá dostať na rôzne smery (s možnými dodatočnými rozumnými prestupmi). MHD BA funguje nezávisle na iných druhoch dopravy.
Reply on: Ámos Keynes #45244:
Ja by som začal u L2, L3, L8, L17. Štvorku by som sekol iba od Karlovky po ŽST Nové Mesto. Zato šestku by som dal od Zlatych do centra, a ideálne so zachádzkou na ŽST najlepšie podľa vlakov. Zaviedol by som L13 v klasickej trase. L1 iba od Karlovky. No a samozrejme by to chcelo posilniť L1, L4, L5!!!, L7!, L9!, L11!, L12!!! a trinástku.

Predtýmto celým by ale muselo byť dvojkoľajné Vajanského a preferencia v centre, lebo by sa šaliny nestíhali točiť, čo sa v špičke nestíhajú už teraz! Komicky na mňa pôsobí pohľad na križovatku Štúrova-Mostová, keď čaká 4 smer ŽST, 14 a za ňou 11 ne Jesenského kde práve odbáča 12 v otočke zo Šafka.

A najväčšia sranda bola keď nebola Mostová (rekonštrukcia) a sa točili cez tunel. Šóóra v tuneli je haluz. ? ale to už len tak na okraj.
Reply on: S499.1023 #45237:
Nejde o bludy ale o oslovenie tuším "počuj šuhajko". Tiež by som sa netešil keby ste ma takto oslovovali, hoci vek na šuhajka mám.

Re #45242 Ámos Keynes: L68 je skutočne veľmi často vyľudnená. Myslím, že to bude tým, že nejde ani rovno k Tescu (iba Smolenická) ani k nemocnici Antolská ani na Šafárikovo, jednoducho ide cez sídlisko tak, že obchádza všetko podstatné (ešte aj pri ZS Fedinova nestojí, zastávka Švabinského) a tak sa nemá kde naplniť. Zato taká L97 ide zo Slovnaftu naložená a potom nakladá k Technopolu a hlavne Tescu. L96 je linka špičková a v tomto čase chodí napráskaná, tak si nemyslím, že je to rovnaké ako L68.
Na druhú stranu musím povedať, že keby mi zrušili L68 tak je Ovsište už totálna paža, čo sa týka sedla. Chodili by tu tri linky, jedna na Šafko, jedna do Dúbravky s vyhliadkovou jazdou cez Petržku a jedna pre študákov z EUBA. Prakticky všade južnejšie by sa Ovsišťan dostal iba na prestup a to je v sedle des.
O tých ostatných linkách veľa neviem ale s tým, že L81 je využívaná môžem súhlasiť.
Len sa čudujem, že sa nezruší L80.
Reply on: si #45270:
Nestras ? Ved len L5 ma deli od IGK. Viem ze uz boli take uvahy ...a zrusila sa niekdajsia L105 a ludia sa zacali rvat do L5 a ak zrusia aj L5 ludia sa im na to... ? ? ? ?
Reply on: TeBeCe #45271:
Ano vsimol som si ? Ziadne znaky televizie vsak na kamere neboli..mozno si niekto robil setric na monitor ?
Reply on: si #45270:

A potom nejaky odpornik na dopravu vyhlasi ze elektricky treba zrusit a postavat metro. ?
na nadchode pri botanickej zahrade sedi na stolicke daka pani, na stative ma videokameru a filmuje premavku ?
Reply on: Mikimaus #45269:
no bojim sa ze fobust ma pravdu a okrem 5ky sa im urcite bude pacit este aj likvidacia 9ky a mozno aj 4ky, ved preco by malo nieco ist z jedneho konca mesta na druhy, ked nemusi ? (co na tom ze tym zvysia mnozstvo prestupov a znechutia kopu ludi, ved to je vlastne ich cielom, bude tych ludi v MHD menej, bude treba menej dotacii a to ze to cestna siet nezvlada, to ich uz akosi netrapi...)
Reply on: fobust #45267:
No to dufam ,ze nie..inak sedlam IGK ?
Dnes som videl modrokoselu s emblemom DPB...nieco mi tam chyba este... ? A coze sa stalo zase pri vjazde do Tunela ked je tam- 5 km - nakreslene kriklavou farbou na dlazbe, plus dva vykricniky pred tym ?
Reply on: 81-71 #45266:

Nemaj obavy, linka 5 bude zrusena bez nahrady. Na Magoriate sa im to vela paci. 🙂 Haha. Alebo mam plakat? Ani neviem. Tragikomedia. ?
Reply on: Ámos Keynes #45262:
Inak, ked chce dakto stale kuskovat dopravu pre čo najvacsi počet prestupov, čo tak zrušit L5???
Reply on: si #45263:
Úplna zhoda, všetko čo píšeš je pochopitelné, ani sa ti nečudujem. Ja ale tvrdím práve to, prečo idú rušit tieto linky takéhoto významu ? Ja nepatrím medzi tých, ktorí tvrdia, že treba 10x prestupovat. Ty si napísal jeden krásny príklad toho, ako to môže skončit, ak sa zrušia dobré linky. A to presne určití ludia preferuju a nadavaju na linky odvšadial všade.
Reply on: Ámos Keynes #45262:
Celé som to ešte nevidel, ale pokial si pametam, bavime sa o tvojom príspevku, len o tom, čo tam je a pokial netrpíš žiadnym ochorením, prepokladam že je to z toho a že si nepísal o niečom inom. Inak absolutne nepatrim medzi tých, ktorí iba frflu. Ak sa mi dačo nepáči, najprv sa snažim zistit prečo je to tak v DPB pomocou e-mail-u. A už vonkoncom nepatrím medzi tých, ktorí sa nevedia odlepit od stareho systemu, patrím medzi tých, ktorí sa nevedia divat, ako to ide dolu vodou s MHD v BA s čím so mnou súhlasí dost ludí, nepatrím medzi takých ako si ty, nekukám sa totiž cez ružové okuliare na MHD v BA a netvarim sa, že všetko, čo sa mení je určite dobré a super. Totiž, bez kritiky nemôže nikdy nič fungovat. Len niekto asi dáva rovnítko medzi kritiku a frflanie, niečo zlé. Ale to tak proste nie je a nikdy nebolo.
Reply on: 81-71 #45251:
uz davno nemam linky odvsadial vsade, ale co je vela, to je vela... linka 71 myslim ze prazdna nechodi, linka 97 detto...
napriklad taka preprava medzi dolnymi honami a slovnaftom zrejme inac ako autom nebude mozna (sorry, ale kombinacia liniek 67 a 70 s ich intervalom a kapacitou pouzitelna nie je a precestovat vzdialenost namiesto 3 km priamo (L71)[pripadne kombinacie trolejbus + 97, co tu trasu predlzi o niekolkosto metrov a asi 3 minuty cesty] 12 km cez mesto (L201 alebo L202 s naslednym prestupom na L70) nie je ziadna vyhra a aj casu to zaberie vyrazne viac),
obdobne to dopadne aj s cestou do petrzalky (ktoru absolvujem vcelku casto), cez weekend take ako 78 nechodi, takze idem na trolejbus (201 alebo 202) a na zastavke komarovska prestupim na L97; v pripade zrusenia 97cky mam moznosti:
202 na rajsku, potom velky kusisko pesi na safarikovo nam. a tam 95; alebo 201/202 na krizovatku mierova/bajkalska, tam na L86 a z nej v petrzalke prestupit na L95; alebo 201 na hlavnu stanicu, z nej 93 na smolenicku a tam bud prestupit na L95 alebo hodny kus slapat pesi.
Dufam ze uznas ze taka doprava by bola znacne na chuja a nebudes sa divit, ked sa na jej vyuzivanie v pripade tych uvedenych zmien vyserem a pridam sa stadu tych co uz jazdia vsade autom...
Reply on: 81-71 #45261:
Odkiaľ som si taký istý, že vieš o tom hovno? Odpovedz na jednu otázku prosím.
Videl si dokument, ktorý námestník primátora pre dopravu K. Kolada predložil mestskej rade na schválenie ohľadom optimalizácie liniek MHD v Petržalke?
Keď odpovieš budeme vedieť na čom sme, čo sa teba týka. Ďakujem.
(komplexami netrpím akurát mam blbú náladu a vtedy si rád otieram hubu a takých ako si ty)

Aj keď bolo veľké prečíslovanie liniek (neviem v ktorom roku) veľa liniek bolo zrušených, prečíslovaných so zmenenou trasou a všetci nadávali ako je to nahovno a že predtým to bolo lepšie a teraz sa určie jeden z nich (TY) nevie s týmto systémom rozlúčiť. Ľudia sú však raz taký, nadávať budú na všetko nové, lebo na to staré su zvyknutí, je to zabehané a boja sa toho ako to bude vyzerať ponovom.
Reply on: Ámos Keynes #45260:
Neviem, odkial si si taký istý, že viem o tom hovno, ale hlavne že si si ulavil. A do Žiliny do KIA k pásu možeš ist akurat ty, ja som neskončil zakladné vzdelanie v 5. triede chlapče. Sa spametaj a hlavne uvedom čo píšeš. Ja za to nemôžem, že trpíš dákym komplexom menejcennosti...
Reply on: S499.1023 #45246:
Ale priznaj to, máš pre Bratislavu slabosť ?

Re #45250 si: Zabudol som, miesto L97 bude nejaká linka v tej trase ale zaínať bude v Ovsišti. Nad (ne)obsluhou Záporožskej sa rozčulovala aj moja mama, keďže tam chodí cvičiť.

Re #45253 81-71: Počúvaj ma vole, prosím ťa teraz už len čítaj a keď niečo pochopíš, tak potom sa pýtaj a keď ti bude odpovedané, tak potom vyjadruj názor. Videl si ten návrh, vieš ako to bude vyzerať. N I E ty vieš iba nadávať na veci o ktorých vieš hovno. Presťahuj sa do Žiliny, zamestnaj sa pri páse v KIA (inteligenčne tam sedíš) a buď spokojný, že máš linky odvšadial všade.
Článok v PN bol typicky tendenčný, neverím, že budú len rušiť a nebudú iné linky predlžovať, vytvárať iné z inou trasou,... Lebo ak áno, tak Getto na Kopčianskej sa nemá ako dostať na UP, lebo rušiť chcú L89, L86 aj L90.

A čo sa nákupu tých Mercedesov týka, pýtal som sa na to a z najväčšou pravdepodobnosťou ak sa do výberového konania nikto neprihlási, môže byť dodávateľ oslovený priamo.
Reply on: Andy #45258:
Možno to aj o peniazoch je, lebo 100% akcionarom je Hl. mesto SR Bratislava, takže ten ktorý si objednáva vozokilometre je vlastne majitel DPB a tak možno to je kôli prachom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.