Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
81-71: o polarite napajacej sustavy. Nie vsade maju v troleji (+), vedia velkomozny panko?
81-71: DP Praha sa ziadnych vozidiel nezbavuje, tie T6 nikdy neboli v stave DPP, ale ide o byvale skusobne vozidla ČKD, resp SIEMENS, KOLEJOVA VOZIDLA.
Reply on: LUK #44811:
neviem kto je laminátka (okrem toho, že je to lokomotíva) ? takže neviem čo by som mal prekrucovat, bola to len moja úvaha, ak sa ti to zdalo ako prekrucanie tak to už je tvoj problem. Ja proti KE nič nemám, takže nevidím dôvod aby som na ne musel zlé veci písat ?
Reply on: 81-71 #44801:
myslím, že laminátka to napísala dosť jasne, tak prečo to prekrúcaš?
Reply on: 81-71 #44804:
Tie dve T6 boli prototypy, nikdy nejazdili v beznej premavke.
Reply on: Polio #44807:
Na predaj su urcene T3. A na pockanie preto, lebo je ich dost na to, aby si zaujemca mohol vyberat. Ibaze tych zaujemcov je mizerne malo.
Co sa tyka KT 8. Pokial mam dobre informacie, povodne boli urcene pre trat do Tahanoviec, ktora sa nakoniec nikdy nepostavila. A vysokopostaveni odbornici prisli na to, ze tym padom mame zbytocne vela obojsmernych vozidiel, tak ich zacali predavat. V sucasnosti by uz ziadna dalsia KT8 na predaj ist nemala.
Reply on: 81-71 #44806:
presne som bol na kosickom fore a tam Záchvat pisal presne to o com sa rozpravame ze predavaju elektricky na pockanie
Reply on: Polio #44805:
KT8 predavaju kôli financiám a to, že vo vozovni majú velku rezervu súvisí pravdepodobne tiež s financiami. Pravdepodobne šetria na počte vypravovaných vozov. Možno však nie sú až také velké nároky na prepravu.......
Reply on: 81-71 #44803:
to som nevedel ze to predavaju tak potom to je aj koli financiam ale ako som hovoril ti co pisu na kosicke forum tak sa stazovali nato aku velku rezervu maju
Reply on: Max #44800:
inak, nevieš, prečo sa ich DP Praha zbavuje ?
Reply on: Polio #44802:
hmm, neviem či je to kôli rezerve, ked predavajú v podstate jedny z najnovších vozov čo majú a jazdia im tam staré vozy T3, skôr si myslím, že to je kôli financiám
Reply on: 81-71 #44801:
mas pravdu lebo KE maju velku rezervu co sa tyka dodavania dopr.prostriedkov a nasadzovania ich do liniek ked si cital kosicke forum tak tam aj pisali aku velku maju rezervu co sa tyka elektriciek a trolejbusov
Reply on: S499.1023 #44798:
o akej polarite rozprávaš ? o akých stovkách električiek rozprávaš ? Možno v Ostrave, ale v KE môžu akurát tak stovky predávat........
Reply on: 81-71 #44797:
Aké údaje? Také isté T6 ako posledná séria, čo je v BA, to budú.
Reply on: Max #44794:
Nepocestujú. Brno, OV, KE majú obrátenú polaritu, takže by to museli prekopávať a Bp. sa im na dva atypy vykašle, tam sa kupujú tramvaje po stovkách. Myslím, že na tie dve T6 už má DP peniaze bokom:-P.
Reply on: S499.1023 #44795:
nemáš dáke info o spomínaných T6-kách ? obrázky, údaje...
Reply on: Max #44794:
Do Košíc sotva, tam sa električky vo veľkom rozpredávajú (KT8), tu je aspoň snaha čo to kúpiť.............
Reply on: Papyr #44749:
Načo linkový odpojovač, stačí jedna jediná sekcia, lebo jeden drôt už vo výhybke odizolovaný je.
Re #44754 81-71: V BA po prázdninách.
Re #44756 Ámos Keynes: Každý trolejbus môže mať na požiadanie na vstupe Grätzov usmerňovač, takže je mu srdečne jedno, po akej polarite ide. Ale ak aj nemá, tak má na vstupe diódu, takže keď je na zlej polarite, tak len proste nejde ale nič mu to nerobí. Btw., nie cez výhybňu ale cez výhybku, to nie je to isté:-P.
Re #44763 si: Bežne sa stane, že sa zberače vo výhybke zrazia na kríži a za výhybkou je ľavý zberač na pravom troleji ľavej stopy a pravý na ľavom troleji pravej stopy. A diódy, na rádove stovky ampérov boli už dááááávano predtým, myslíš, že taká laminátka diódy nemá.-P? A rozhodne je veľmi veľký rozdiel medzi cenou jednostopého a dvojstopého vedenia.
Re #44766 Andy: It´s a Long Way to the Top if you wanna Kremnica? Alebo Cover you with Transformer Oil:-P?
Re #44768 KLF: Veru všeličo ma okrem MHD zaujíma, le práve futbal nie:-P.
Re #44769 fobust: Jedna stopa = dva drôty. Trojstopé vedenie máš aj hocikde v BA. V Brne a v Plzni býval na manipulačných tratiach tak, že každý smer T-busov mal vlastný plusák a mínusák používal od tramvaje. Trojvodičové vedenie pre trombelusy mi pripadá ako obzvláš obludný nezmysel, lebo nevidím žiadnu výhodu oproti jednostopej trati. Zberače sa pri križovaní musia sťahovať tak či tak a mám pocit, že je úplne jedno, či stiahnem jeden alebo dva. Elektroline pri Vinárskych nebola jediná, bola aj pri ZimnejAréne v smere od Trnávky. Výhybky blbli evidentne preto, lebo boli výpadky napájania. A na to Slovensko si ako prišiel?
Re #44772 Ámos Keynes: Tak budovať jednostopú trať kvôli estetike, to som fakt ešte nepočul.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement