Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #44785:
Ano, v tom sa lisime, ale ked si vezmes, ze aj ESKO aj Elektroline patria do kategorie tahovych rychloprejazdnych vyhybiek, tak mame vsetky tri druhy my aj vy - 1. OhioBrass/Kremnica, 2. podvesne trubkove, 3. rychloprejazdne tahove. A ovladanie radiove i prudove sa tiez urcite najde v oboch mestach 🙂

Re #44791 Polio: Elektroline aj ESKO su firmy na vyrobu suciastok na trolejove vedenie. V Bratislave sa rozhodli pouzivat ESKO, v Presove Elektroline. Nie je medzi nimi velky rozdiel, akurat myslim Elektroline umoznuje prejazd rychlostou 50 a ESKO 40 km/h. (Jedina vyhybka ESKO, ktoru sme "testovali" v Presove, visela na Clementisovej a bola to rozjazdova vyhybka zo Sidliska III smer Levocska alebo Obrancov mieru. Uz bola zvesena a nahradena Elektroline.)

Re #44795 S499.1023: 1) chcel som napisat usekovy delic a napisal som linkovy odpojovac. Chybu som si uvedomil hned po odoslani, ale hovorim si, ved kde byva linkovy odpojovac, byva aj usekovy delic, tak snad Amos pochopi, ze som mal na mysli sekciu v obluku 🙂
2) aj mne niekto tvrdil, ze jednostope je podstatne lacnejsie, ze vraj skoro az o polovicu. Kedysi ma preto napadla jednostopa trat v Presove na Sidlovec 🙂
Reply on: galiyosha #44818:
Asi preto, že nemali papiere:-P.
Re #44816 81-71: Nie, Bratislava dala menej peňazí a preto ich získala... Môžeš položiť ďalšiu blbú otázku:-D.
Reply on: S499.1023 #44815:
Jediné, čo mi fakt vŕta hlavou, je, prečo tie vozy v pôvodnej výbave neskončili v Brne. Veď také krásne jedinečné prototypy by okrem Šalingradu nikde inde nemohli mať!
Reply on: BigMac #44814:
prepač, že som sa opýtal...inak dík za info ?
Reply on: S499.1023 #44815:
a BA dalo viac penazí ?
81-71: Rozprávam o tom, že KE majú opačnú polaritu napájania, takže vozy, ktoré sú už spravené pre BA by sa museli zase prekopávať. Okrem toho si mýliš Košice s Budapešťou, tá nakupuje električky po stovkách a nie po jednej súprave. A na záver: DP Praha sa žiadnych vozidiel nezbavuje. Prototypy 0030 (TV 20) a 0032 (TV 30) nikdy nevozili cestujúcich a nikdy neboli majetkom DP Praha. Boli majetkom ČKD Praha, odkiaľ prešli ako celý majetok pod firmu Siemens SKV, ktorá sa všetkého hnuteľného dedičstva po ČKD zbavuje. Prototypy boli naopak predmetom tvrdého súboja medzi DP Praha a DP Bratislava.
81-71: o polarite napajacej sustavy. Nie vsade maju v troleji (+), vedia velkomozny panko?
81-71: DP Praha sa ziadnych vozidiel nezbavuje, tie T6 nikdy neboli v stave DPP, ale ide o byvale skusobne vozidla ČKD, resp SIEMENS, KOLEJOVA VOZIDLA.
Reply on: LUK #44811:
neviem kto je laminátka (okrem toho, že je to lokomotíva) ? takže neviem čo by som mal prekrucovat, bola to len moja úvaha, ak sa ti to zdalo ako prekrucanie tak to už je tvoj problem. Ja proti KE nič nemám, takže nevidím dôvod aby som na ne musel zlé veci písat ?
Reply on: 81-71 #44801:
myslím, že laminátka to napísala dosť jasne, tak prečo to prekrúcaš?
Reply on: 81-71 #44804:
Tie dve T6 boli prototypy, nikdy nejazdili v beznej premavke.
Reply on: Polio #44807:
Na predaj su urcene T3. A na pockanie preto, lebo je ich dost na to, aby si zaujemca mohol vyberat. Ibaze tych zaujemcov je mizerne malo.
Co sa tyka KT 8. Pokial mam dobre informacie, povodne boli urcene pre trat do Tahanoviec, ktora sa nakoniec nikdy nepostavila. A vysokopostaveni odbornici prisli na to, ze tym padom mame zbytocne vela obojsmernych vozidiel, tak ich zacali predavat. V sucasnosti by uz ziadna dalsia KT8 na predaj ist nemala.
Reply on: 81-71 #44806:
presne som bol na kosickom fore a tam Záchvat pisal presne to o com sa rozpravame ze predavaju elektricky na pockanie
Reply on: Polio #44805:
KT8 predavaju kôli financiám a to, že vo vozovni majú velku rezervu súvisí pravdepodobne tiež s financiami. Pravdepodobne šetria na počte vypravovaných vozov. Možno však nie sú až také velké nároky na prepravu.......
Reply on: 81-71 #44803:
to som nevedel ze to predavaju tak potom to je aj koli financiam ale ako som hovoril ti co pisu na kosicke forum tak sa stazovali nato aku velku rezervu maju
Reply on: Max #44800:
inak, nevieš, prečo sa ich DP Praha zbavuje ?
Reply on: Polio #44802:
hmm, neviem či je to kôli rezerve, ked predavajú v podstate jedny z najnovších vozov čo majú a jazdia im tam staré vozy T3, skôr si myslím, že to je kôli financiám
Reply on: 81-71 #44801:
mas pravdu lebo KE maju velku rezervu co sa tyka dodavania dopr.prostriedkov a nasadzovania ich do liniek ked si cital kosicke forum tak tam aj pisali aku velku maju rezervu co sa tyka elektriciek a trolejbusov
Reply on: S499.1023 #44798:
o akej polarite rozprávaš ? o akých stovkách električiek rozprávaš ? Možno v Ostrave, ale v KE môžu akurát tak stovky predávat........

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.