Papyr: ja Ti verim aj bez rovnobezky a poludnika. To len tak, z principu... Ad2: na rozdiel od inych navstevnikov sa tu neohanam ani Cernym mostom, ani Trnavskym mytom, ani Jeho Svätostou Metrom Vsespasitelnym. Ad3: bol som tam osobne howgh!
TO ČO JE ZA DISKUSIU???
Re #44633 fobust: S pochvalou určite súhlasím, ale že dopravcu prakticky nič nestála? Spočítaj si náklady. Lacnejšie by bolo tých 6 vlkä odviezť taxametrami.
Re #44635 Kuku: Plácáš strašlivé hovadiny. Centrem chodím denně a češtinu slyším stále. Ono centrum města není jen Václavák a Zlatý kříž a stačí zajít o sto metrů mimo a ceny jsou přijatelné i pro Pražáka. Komu se nelíbí, může samozřejmě lemtat někde v Libni.
Re #44636 petert: To čo je zase za zmesku nezrozumiteľných dyslektických ideologických nezmyslov? Aké relevantné prepojenie? A Aká častejšia účinnejšia návštevnosť? Aká zisková regionálna nosná doprava? Keď nakopíš bez ladu a skladu na jednu hromadu veľa populárnych a moderných slov, príspevok tým zmysel nezíska.
Re #44637 81-71: Úžasné bludy. Aké obrovské peniaze? Aká projektová dokumentácia? A ak by aj bola, čo z nej by bolo použiteľné dnes? Čo trepeš a porovnávaš takmer dokončený most Apollo s metrom, okolo ktorého bolo akurát veľa papiera popísaného a pokresleného a veľa peňazí rozkradnutých?
Re #44638 81-71: Ak má v jednej vetve pozbierať čo najviac zmysluplnej frekvencie, tak sa musí oblúkom vyhýbať ÚP žst. Engerau.
Re #44643 galiyosha: Ospravedlňujem sa, volá sa to LZA, LZB je líniový zabezpečovací systém pre VRT v Nemecku. Nákup Matray PA 135 pre dieru "C" bol jednoznačne politickou záležitosťou, LZA samozrejme mohlo byť aj vtedy, stačilo zadať požiadavku a vypísať regulárne výberové konanie. Veď to, čo sa ešte aj dnes o Matre na kriedových papieroch hlása, sú len bohapusté lži.
Re #44648 81-71: Bludy hlásaš? Žiadna stavba sa nezastavila, lebo okrem Potemkinových dedín sa žiadna ani nezačala.
Re #44650 81-71: V Bratislave NIKDY nebudú také prepravné nároky ako v Prahe, Bratislava VŽDY bude prinajlepšom o polovicu menšia ako Praha. Bratislava má úplne iné topografické aj urbanistické usporiadanie ako Praha. A tak ďalej, ale Ty aj tak na rozumné argumenty reaguješ len omieľaním svoich vymyslenín. Na to, aby diera mohla Petržalku ZMYSLUPLNE obslúžiť, by sa musela v Engerau vetviť. A na to peniaze nie sú ani nebudú.
Re #44651 si: A čo ešte taká trať Plavecký Mikuláš - Jablonica, kde bol spodok hotový a bolo treba len koľajnice položiť ale súdruhovia sa rozhodli, že by nebolo politicky vhodné dokončovať prácu po Nemcoch a SK štáte. Takže miesto zmysluplnej trate Zohor - Brezová pod Bradlom máme dve lokálky odnikiaľ nikam, odsúdené na zánik (okrem nákladnej dopravy v úseku Zohor - Rohožník).
Re #44657 Max: Hehe, článok z toho odkazu jednoznačne svedčí o intelektuálnej úrovni tzv. topmanagera DPB:-D.
Re #44666 m@rtin: Víš, m@rtine, největší svinstva ve světě se stala, když někdo začal dělit lidi na "domácí" a "cizince"...
Re #44668 m@rtin: m@rtine, nekecej, velmi dobře víš, že třeba výstavba metra se platí z úplně jiných peněz. Mám Tě za rozumného člověka, pokud není potřeba obhajovat PRahu nebo Karosu, to pak úplně ulítáváš.
Re #44670 petert: Človeče, netrep debility, fakt. MHD si nezarobý ani nezarobí v Prahe ani v Bratislave.
Re #44687 m@rtin: Dopravní podnik Praha nikdy nepřestane být ztrátový a Ty to moc dobře víš, tak si nemysli, že když se tady objevili noví lidé, že je oblbneš svými omletými písničkami.
Re #44688 81-71: To čo je za imbecilný spôsob počítania? Keď postavíme metro z BA cez NR do BB, odtiaľ do ZA a ďalej do KE, tak bude úžsane efektívne a zmysluplné, lebo bude spájať za poldruhého milióna ľudí? A ešte diery po ceste k tomu? Sa spamätaj!
Re #44692 81-71: My máme na Trnavsko mýte prestupný terminál pre osminu Slovenska? Ak si nikdy na Černom moste v Prahe nebol a poznáš ho len z knižiek, tak netrep!
Inak v BN v súvislosti s odťahovkou DPB píšu, že na Bazovej už nie je OLO, tak rozmýšľam, že si tipnite, koľko rokov tam ešte bude zastávka s názvom OLO Bazová..
no to mas pravdu, to je problem ***lych politikov, ktori si radi vyberu to najhorsie z moznych rieseni... dufam ze tym dementom z petrzalky to neprejde...
Re #44701 Ámos Keynes: vies co sa vravi, keby bolo keby... a ani svetelne riadena krizovatka ta pred ozratym debilom neochrani
A okrem toho isto vies ako to na tych svetelne riadenych krizovatkach funguje - clovek da dopyt, potom je medzera medzi autami tak prejde a ked tam uz nik nejde, tak auta dostanu cervenu (alebo ak to je este vhodne synchronizovane, tak auta prejdu a cervenu schyta autobus)...
Inak v prílohe jedného z dodatkov je zoznam zastávok a sú tam aj také, kde doteraz nie sú prístrešky. Napríklad Špitálska. Asi sa neskôr rozhodli pre iné miesta.
TeBeCe: Podľa toho dodatku (dodatok číslo 2 tabuľka na konci) je v Bratislave 285 prístreškov. Ale to je detial.
Som zvedavý kam to budú umiestňovať. Mohlo by ich byť aj viac.
Andy: Ty si tu nedávno kritizoval, že tie navádzacie tabule nemajú podsvietenie aj toho textu. Teda nemyslím displeju ale značky. Vtedy som nemal čas reagovať a potom už bolo neskoro. Smerovníky síce nie sú vybavené osvetlením, ale za to autá povinne áno. Ak by nám to vadilo na týchto smerovníkoch, potom by sme mali dať osvetľovať aj všetky ostatné značky.
Mňa skôr škre, že podsvietenie nemajú tie smerovníky pre chodcov.Tie čo bol taký humbuk, že sú iba po Slovensky, že čo majú robiť cudzinci.
Ja som mal minule pocit, že sa to rôzni tabuľu od tabule. Akoby v niektorých tie senzory fungovali a v iných nie. Možno fungujú všade, len pri niektorých sú ožiarené pouličným osvetlením. ? Ale fakt je ten, že nie všetky už v noci svietili akoby ich jediným životným poslaním bolo vypáliť okoloidúcim dieru do sietnice...
Dnes som videl dokument z Severnej K. a mali tam teda vozy staré, Ikáče, Ziu, T3 ale aj T6 avšak neboli hnilé. Všetko v nových plechoch, s novou farbou.
Re #44566 Papyr: Nie len 9 - 10mld z rozpočtu. Cca 2,5 - 3 mld vyberú od ľudí.
Re #44567 m@rtin:
1)Presne o tom hovorím. Ale je lepšie zdražovať každý rok, dva o malú sumu ako o rokov 7 o 66%. Pozvolné zvyšovanie cien je v orientácii na zákazníka oveľa lepšie ako skokové.
2)Tak toto je populizmus, nie to čo ja hovorím.
3)4160 = 5408Sk U nás 6000. To aké kupóny cestujúci najčastejšie kupujú, by som rád videl štatistiku na i-nete, len pre overenie. Už som od teba počul všeliaké klamstvá. Okrem toho ja som hovoril o jednorazovnom cestovnom. DPP nedáva možnosť cestujúcemu ktorý ide 25minút kúpiť si lacnejší lístok ako ten za 20Kč.
4)Praha dotuje zo 70% v Bratislave sú dotácie 1,4mld a výber na cestovnom je cca 1mld - 19%DPH čiže 810mil. Pomer je teda 60:40
5)Áno služby DPB sú horšie ako služby DPP. Avšak za tie peniaze čo do DPP idú by to mohlo vyzerať oveľa lepšie. DPP je jeden veľký tunel, presne tak ako DPB. Len pri tom obrovskom príleve peňazí v Prahe ostane viac aj pre komfort cestujúcich.
6)No teraz ste sa tymi cenami dorovnali. Dúfam, že DPB sa bude v službách snažiť dorovnať vám.
7) Nič to nestojí. Jedny dopredáš a vytlačiť dáš ďalšie. Automaty len preprogramuješ. A ako som už písal, vo firme orientovanej na zákazníka sa zdražuje pozvoľna každý rok nie raz za čas skokovo. Ak by DPP mal konkurenciu tá toho okamžite využije a pretiahne väčšinu zákazníkov.
Ja so zdražovaním súhlasím, len si myslím, že ho treba robiť pozvoľne nie skokovo. Tak ako som na začiatku napísal. Nedal som na výber NEzdražovať/zdražovať ale zdražovať po zvolne alebo skokovo. Tá cena v Prahe bola nereálna, silne dotovaná, dlhodobo neuržatelná. emohli ste spraviť nič lepšie aby ju zdihnúť a lepšie dns o 6 korún ako o dva roky o 11 korún. Len dúfam, že sa poučíte a nebudete ďalíšch 7 rokov čakať kým opäť upravíte ceny cestovných lístkov.
Re #44575 81-71: Ale prosím ťa vieš o tom hovno.Na nové busy ti žiadna vláda nedá peniaze. Most, dialničný úsek (obi dva) to je dohromady 12mld do cestných stavieb od roku 2003. A aj severná tangenta pôjde od štátu. Veď mesto dostalo na výber najprv dáme na most alebo tangentu, obidve naraz nie. Aj na rýchlodráhu chce vláda dať, len aby poslanci pred voľbami nechceli prihrievať polievočku pred antibratislavsky naladeným Slovenskom. Zloženie rozpočtu Prahy a Bratislavy je uplne iné a Praha z rozpočtu platí oveľa viac vecí ako Bratislava.
Re #44590 tr3mp: Neviem o tom, že by mesto splácalo dlh na most. Jedine vyplatí tých 400mil ale pôžičku od EB bude splácať štát. Ono sa to volá štátna záruka, ale znamená to, že to bude platiť štát.Aspoň mám taký pocit, teraz si ma normálne vykolajil.
Re #44602 si: Áno tie svetelné križovatky, ktoré keby boli skôr, napríklad na Bratskej pri Terne v Petržalke, tak dnes žije mladý 20 ročný chalan a 7 ročné dievča.Presne tie svetelné križovatky.
Re #44633 fobust: Ale stála a DPB si to dá u T-mobilu riadne zacálovať. Keď slúbili, že uhradia zvýšené nároky na prepravu, tak nech platia.
Re #44651 si: Aj paneláky na Hviedzoslavovom námestí a Hlavnom námestí a bohvie kde ešte.
Re #44655 KLF: Niekto chce tričko s týmto logom a číslom prideleného vozu. ? ? To sa mi lúbi, lepšie ako tá rovnošata.
re 81-71: Vidím, že cyklicky vedená debata, je u teba v plnom rozsahu možná. Z toho by sa dali absurdné drámy písať.
Este doplnim - ked si urobis od Prahy mysleny poludnik a myslenu rovnobezku, tak kompletne cela autobusova doprava zo severovychodneho kvadrantu (Liberec, Hradec, Krkonose) konci na stanici Cerny most. Takze Cerny most berie nielen sidlisko Cierny most a prazske periferie typu Pocernice, Bechovice, Kyje, ale aj dve krajske mesta a ich kraje.
81-71: dalsim Tvojim silnym argumentom je Cerny most: takze vela ludi tam nebyva. Dobre, dajme tomu, ze nie. A preco porovnavas terminal rydzo MHD (T.myto) s terminalom MHD a primestskych Abusov, ktory ma uplne inu koncepciu a navyse riesi trosku sirsie prepravne vztahy?
81-71: tak ako je to teda podla Teba s tou stratou a dotaciami DPP? Raz su vysoke dotacie, inokedy strata, ktora sa potom prudko rychlo meni na vynosnu dlhodobu investiciu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos Keynes