Reply on: BigMac #44564:
Dnes som videl dokument z Severnej K. a mali tam teda vozy staré, Ikáče, Ziu, T3 ale aj T6 avšak neboli hnilé. Všetko v nových plechoch, s novou farbou.Re #44566 Papyr: Nie len 9 - 10mld z rozpočtu. Cca 2,5 - 3 mld vyberú od ľudí.
Re #44567 m@rtin:
1)Presne o tom hovorím. Ale je lepšie zdražovať každý rok, dva o malú sumu ako o rokov 7 o 66%. Pozvolné zvyšovanie cien je v orientácii na zákazníka oveľa lepšie ako skokové.
2)Tak toto je populizmus, nie to čo ja hovorím.
3)4160 = 5408Sk U nás 6000. To aké kupóny cestujúci najčastejšie kupujú, by som rád videl štatistiku na i-nete, len pre overenie. Už som od teba počul všeliaké klamstvá. Okrem toho ja som hovoril o jednorazovnom cestovnom. DPP nedáva možnosť cestujúcemu ktorý ide 25minút kúpiť si lacnejší lístok ako ten za 20Kč.
4)Praha dotuje zo 70% v Bratislave sú dotácie 1,4mld a výber na cestovnom je cca 1mld - 19%DPH čiže 810mil. Pomer je teda 60:40
5)Áno služby DPB sú horšie ako služby DPP. Avšak za tie peniaze čo do DPP idú by to mohlo vyzerať oveľa lepšie. DPP je jeden veľký tunel, presne tak ako DPB. Len pri tom obrovskom príleve peňazí v Prahe ostane viac aj pre komfort cestujúcich.
6)No teraz ste sa tymi cenami dorovnali. Dúfam, že DPB sa bude v službách snažiť dorovnať vám.
7) Nič to nestojí. Jedny dopredáš a vytlačiť dáš ďalšie. Automaty len preprogramuješ. A ako som už písal, vo firme orientovanej na zákazníka sa zdražuje pozvoľna každý rok nie raz za čas skokovo. Ak by DPP mal konkurenciu tá toho okamžite využije a pretiahne väčšinu zákazníkov.
Ja so zdražovaním súhlasím, len si myslím, že ho treba robiť pozvoľne nie skokovo. Tak ako som na začiatku napísal. Nedal som na výber NEzdražovať/zdražovať ale zdražovať po zvolne alebo skokovo. Tá cena v Prahe bola nereálna, silne dotovaná, dlhodobo neuržatelná. emohli ste spraviť nič lepšie aby ju zdihnúť a lepšie dns o 6 korún ako o dva roky o 11 korún. Len dúfam, že sa poučíte a nebudete ďalíšch 7 rokov čakať kým opäť upravíte ceny cestovných lístkov.
Re #44575 81-71: Ale prosím ťa vieš o tom hovno.Na nové busy ti žiadna vláda nedá peniaze. Most, dialničný úsek (obi dva) to je dohromady 12mld do cestných stavieb od roku 2003. A aj severná tangenta pôjde od štátu. Veď mesto dostalo na výber najprv dáme na most alebo tangentu, obidve naraz nie. Aj na rýchlodráhu chce vláda dať, len aby poslanci pred voľbami nechceli prihrievať polievočku pred antibratislavsky naladeným Slovenskom. Zloženie rozpočtu Prahy a Bratislavy je uplne iné a Praha z rozpočtu platí oveľa viac vecí ako Bratislava.
Re #44590 tr3mp: Neviem o tom, že by mesto splácalo dlh na most. Jedine vyplatí tých 400mil ale pôžičku od EB bude splácať štát. Ono sa to volá štátna záruka, ale znamená to, že to bude platiť štát.Aspoň mám taký pocit, teraz si ma normálne vykolajil.
Re #44602 si: Áno tie svetelné križovatky, ktoré keby boli skôr, napríklad na Bratskej pri Terne v Petržalke, tak dnes žije mladý 20 ročný chalan a 7 ročné dievča.Presne tie svetelné križovatky.
Re #44633 fobust: Ale stála a DPB si to dá u T-mobilu riadne zacálovať. Keď slúbili, že uhradia zvýšené nároky na prepravu, tak nech platia.
Re #44651 si: Aj paneláky na Hviedzoslavovom námestí a Hlavnom námestí a bohvie kde ešte.
Re #44655 KLF: Niekto chce tričko s týmto logom a číslom prideleného vozu. ? ? To sa mi lúbi, lepšie ako tá rovnošata.
re 81-71: Vidím, že cyklicky vedená debata, je u teba v plnom rozsahu možná. Z toho by sa dali absurdné drámy písať.
m@rtin
Píšu to proto, protože vysvětluju, že nejde o žádnou ztrátu, ale náklady na provoz a investování do rozvoje firmy.
DP si může vybrat a nebýt ztrátový, ale za cenu, že přestane stavět metro, nakupovat nové vozy a držet současný hustý provoz na maximu. Pak si já jako Pražan radši za určitý nadstandart připlatím. Jako cestující si v Praze jako dobytek nepřipadám, v Bratislavě ano. A to i přesto, že v Bratislavě zůstane jízdné dražší i po červencovém pražském zdražení.