Ja myslím, že iné je na papieri a iné v skutočnosti. Samozrejme nemeral som priemerné cestovné rýchlosti. Môžem hovoriť iba z osobných skúseností.
Cesta z Ovsišťa na Šafárikovo námestie trvá 8-9 minút keď je pekne. Nebyť jednej supernastavenej križovatky FurdekovaMamateyova-Šustekova-Bosákova tak je to o dvetri minúty menej.
Cesta z Dolných honov mi prišla pomalá práve pre križovatky. Tomášikova, Bajkalská, Miletičova, ASMN. Subjektívne sme veľa stáli. Niekedy som nechápal prečo vodiči spomaľujú, ani zastávka ani križovatka a aj tak spomalil.
Mimochodom. Za 25 minút je 12tka z Dúbravky na Šafárikovom námestí čo je 10 km úsek (všetko podľa cp.sk). Takže trolejbusy sú rovnako rýchle ako električky? Proste grafikon a cp.sk pre mňa nie sú hodnoverné oproti tomu keď sa veziem. A myslím si, že tú 12ku sa bude dať v budúcnosti urýchliť ale 202ka, nó neviem.
Čo Ťa vedie k názoru, že trolejbusy z Dolných Honov nechodia rýchlo? To si porovnával cestovnú dobu z Ovsišta a z Dolných Honov do centra a keďže trolejbusu to trvá 3x dlhšie, tak si dospel k názoru, že je pomalší? ;-P
Podľa www.cp.sk trvá 9 km úsek Čiližská - Rajská 24 min., čo je priemerná rýchlosť 22,5 km/h. Úsek Ovsište - Šafárikovo nám. má 3 km a trvá 8 min. Keď však porovnáme úsek Čiližská - AS Mlynské Nivy, vychádza rýchlosť 22,86, čiže trolejbus dosahuje dokonca vyššiu cestovnú rýchlosť ... Bohužiaľ údaje na cp.sk nie sú v metroch, ale len v km, takže na kratších úsekoch dochádza k určitému skresleniu cestovnej rýchlosti - celkovo je ale podľa mňa rýchlosť autobusov a trolejbusov na spomínaných dvoch úsekoch porovnateľná.
Á do frasa niééé, ja nechcem trolejbusy do Ovsišťa. Ak budú jazdiť tak úžasne rýchlo ako na Dolné Hony tak som stratený. Možno za 15 minút by som s ním mohol byť už na ASMN a možno za 20 aj na Rajskú by som prišiel.
Inak podľa mňa sa trolejbusy tak skoro do Petržalky nedostanú a osobne by som skorej pripojil Dlhé Diely (bez pomocného ponohoniča:-)) ako Petržalku.
Jasné, všetci sme z toho znechutení i ked treba sa na to pozret aj z inej strany. Zadávatel stavby a určenie funkcie mosta neurčilo METRO Bratislava. To ho len povedzme realizuje. To ako má vyzerat a aké funkcie ma plnit, na to su iní páni. Ten, kto rozhodol že cez most Apollo nesmie jazdit trolejbus podla mna nebol zo spoločnosti METRO už len koli tomu, že takáto vec vyvoláva určite o ničo vyššiu investíciu. A firmy majú radšej stavby, kde sa premelie viac penazí, pretože ešte stále platí, že kde je vela penazí, vela sa dá prešustrovat a nakradnut...
81-71: citam z plagatu, co som kedysi ukradol z Recarvitriny: 10plus pre most Kosicka -ZLEPSI plynulost dopravy, SETRI zivotne prostredie, REDUKUJE vznik stresu vodicov pre zlu prejazdnost mostov...BLA-BLA-BLA...(bod c.8) UMOZNI zavedenie ekologickej trolejbusovej dopravy a zas same blaboly, rovnako ako samo ôsme PLUS! Blaboly ako z detskych jasli, ako vsetko z a.s. Metro Bratislava. Je mi akosi divno, ba az blivno, hlavne z kecov pana, ktoreho meno zacina na LUNA a konci ČEK a jemu podobnych.
ešte som zabudol nakoniec napísat, že práve Starý most, ktorého renovacia bude tak drahá a stavba kvázi nosného systému ešte drahšia, bude napokon pre autičkárov uzavretý, takže gumokolisti nebudú mat o jeden most viac, stav sa defakto nemení, mení sa iba priepustnost prechodu vlčákov s kolesami cez Dunaj
V celku s tebou súhlasím, no ja by som to nazval nielen betónovou ale najma autičkovou lobby. Najsmutnejšie je snad to, ze ten most nebol navrhnutý nie iba pre eliny ale ani pre trolejbusy...i ked na druhej strane treba uznat aby sme boli spravodliví, že síce Most Apollo bude sluzit najma ludom s autičkami a že stál vela penazí, no na rekonštrukciu Starého Mosta sa taktiež vynaloží vela penazí a na výstavbu kvázi nosného systému ešte viac...
Laminatik: ja nic proti wannam, ale nestacilo by predbezne z Kosicoff na papiere zakupit tam vyradivsie T3, vymenou za VarCB3 zgeneralkovat a komfortom a TV-E osadit? Za 400Mega... A mozno by aj na nove kastle pre 6226 a 6222 ostalo... Ale asi je betonova loby silnejsia a cez taky Kosicky Most Apollo Jana Pavla II. Europskeho Oblukoveho budu i IGKacka jazdit a tym sa da uz vcelku pekne vydierat pospolitost bratislavsku, vsak? Ak sa mylim, opravte ma niekto, prosim.
Andy, lamino CP: Sklidnete sve hormony pane! Nie su az take dokonale, chod sa pozriet na KV radialu, ako pekne ich slniecko vandalizuje tym, ze na ne prazi.
Inak v posledných dňoch som si všimol (na zastávkach Gagarinovej ulici), že do Slovšportov namiesto tých starých pozostatkov vitín na CP namontovali čisté pertinaxové doštičky a na to lepia tie zalaminované samolepiace CP. Vyzerá to super. Aj dôchodkyne môžu machliť prstom koľko chcú, a čísla tam zostanú.. Za tých pár dní to zatiaľ ani nikto netrhal, mohlo by to tak byť aj v budúcnosti...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
untrop
Cesta z Ovsišťa na Šafárikovo námestie trvá 8-9 minút keď je pekne. Nebyť jednej supernastavenej križovatky FurdekovaMamateyova-Šustekova-Bosákova tak je to o dvetri minúty menej.
Cesta z Dolných honov mi prišla pomalá práve pre križovatky. Tomášikova, Bajkalská, Miletičova, ASMN. Subjektívne sme veľa stáli. Niekedy som nechápal prečo vodiči spomaľujú, ani zastávka ani križovatka a aj tak spomalil.
Mimochodom. Za 25 minút je 12tka z Dúbravky na Šafárikovom námestí čo je 10 km úsek (všetko podľa cp.sk). Takže trolejbusy sú rovnako rýchle ako električky? Proste grafikon a cp.sk pre mňa nie sú hodnoverné oproti tomu keď sa veziem. A myslím si, že tú 12ku sa bude dať v budúcnosti urýchliť ale 202ka, nó neviem.