Jasné, všetci sme z toho znechutení i ked treba sa na to pozret aj z inej strany. Zadávatel stavby a určenie funkcie mosta neurčilo METRO Bratislava. To ho len povedzme realizuje. To ako má vyzerat a aké funkcie ma plnit, na to su iní páni. Ten, kto rozhodol že cez most Apollo nesmie jazdit trolejbus podla mna nebol zo spoločnosti METRO už len koli tomu, že takáto vec vyvoláva určite o ničo vyššiu investíciu. A firmy majú radšej stavby, kde sa premelie viac penazí, pretože ešte stále platí, že kde je vela penazí, vela sa dá prešustrovat a nakradnut...
81-71: citam z plagatu, co som kedysi ukradol z Recarvitriny: 10plus pre most Kosicka -ZLEPSI plynulost dopravy, SETRI zivotne prostredie, REDUKUJE vznik stresu vodicov pre zlu prejazdnost mostov...BLA-BLA-BLA...(bod c.8) UMOZNI zavedenie ekologickej trolejbusovej dopravy a zas same blaboly, rovnako ako samo ôsme PLUS! Blaboly ako z detskych jasli, ako vsetko z a.s. Metro Bratislava. Je mi akosi divno, ba az blivno, hlavne z kecov pana, ktoreho meno zacina na LUNA a konci ČEK a jemu podobnych.
ešte som zabudol nakoniec napísat, že práve Starý most, ktorého renovacia bude tak drahá a stavba kvázi nosného systému ešte drahšia, bude napokon pre autičkárov uzavretý, takže gumokolisti nebudú mat o jeden most viac, stav sa defakto nemení, mení sa iba priepustnost prechodu vlčákov s kolesami cez Dunaj
V celku s tebou súhlasím, no ja by som to nazval nielen betónovou ale najma autičkovou lobby. Najsmutnejšie je snad to, ze ten most nebol navrhnutý nie iba pre eliny ale ani pre trolejbusy...i ked na druhej strane treba uznat aby sme boli spravodliví, že síce Most Apollo bude sluzit najma ludom s autičkami a že stál vela penazí, no na rekonštrukciu Starého Mosta sa taktiež vynaloží vela penazí a na výstavbu kvázi nosného systému ešte viac...
Laminatik: ja nic proti wannam, ale nestacilo by predbezne z Kosicoff na papiere zakupit tam vyradivsie T3, vymenou za VarCB3 zgeneralkovat a komfortom a TV-E osadit? Za 400Mega... A mozno by aj na nove kastle pre 6226 a 6222 ostalo... Ale asi je betonova loby silnejsia a cez taky Kosicky Most Apollo Jana Pavla II. Europskeho Oblukoveho budu i IGKacka jazdit a tym sa da uz vcelku pekne vydierat pospolitost bratislavsku, vsak? Ak sa mylim, opravte ma niekto, prosim.
Andy, lamino CP: Sklidnete sve hormony pane! Nie su az take dokonale, chod sa pozriet na KV radialu, ako pekne ich slniecko vandalizuje tym, ze na ne prazi.
Inak v posledných dňoch som si všimol (na zastávkach Gagarinovej ulici), že do Slovšportov namiesto tých starých pozostatkov vitín na CP namontovali čisté pertinaxové doštičky a na to lepia tie zalaminované samolepiace CP. Vyzerá to super. Aj dôchodkyne môžu machliť prstom koľko chcú, a čísla tam zostanú.. Za tých pár dní to zatiaľ ani nikto netrhal, mohlo by to tak byť aj v budúcnosti...
Tak poslanci v BA odklepli tych 400 melonov na dostavbu mostu. 200 melonov ma ist z uveru ktory si mesto vzalo na rozpoctove priority (zeby koniec NS a rychloelin z/do Petrzky ? ) Nasiel som aj toto : Poslanci po dlhej diskusii schválili patronát mesta nad 32-miliónovým úverom, ktorý si vezme Dopravný podnik Bratislava od Ľudovej banky. Mesto ako akcionár má zabezpečiť, že dopravný podnik bude normálne fungovať počas piatich rokov, keď je úver splatný. Mesto sa nezaviaže garantovať splácanie úveru, to má zabezpečiť sám dopravný podnik. Peniaze z úveru pôjdu okrem iného na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov, ktorými chce podnik nahradiť autobusy po životnosti a zároveň ušetriť na prevádzke. Malými vozidlami chce podnik obsluhovať ťažko dostupné oblasti, napríklad Kalváriu. Zastupiteľstvo schválilo aj urbanistickú štúdiu zóny Kameňolom, kontrolu v ubytovni Kopčany a stanovy spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava...