Reply on: papuca #43461:
Ja som tu kolonu minal akurat som siel do mesta, ked sa to zacalo uvolnovat. Ved s KLF sme sa mi minali niekdena Legionarskej. Co sa tyka, oznamovania cestujucim. Na skoleni ked som bo leste v kurze, nas ucili, ze cestujucich mozme vypustit a oznamit co sa deje pokial sa situacia do 5 minut nedokaze dat do pohybu. Nieekdy vsak sa neda ani to, dodrzat, lebo vodici typu 2 ci to su krabusti alebo juraci, zdrzuju dopravu a vytvaraju na semaforoch zapchy a nasledne meskanie ktore sa niekedy neda vobec dobehnut, BigMac by o tom vedel velmi dobre napisat, je na to asi najviac alergicky.Ale zas slusnost a ochota voicov oznamit co sa deje je velmi mala, je iba par vodicou co vysvetli co sa deje aby oboznamil cestujucu verejnost.
yale
Viem ze elektricka v Petrzalke ma tri varianty, doterajsie materialy vsak mlcia o tom, ci trat bude stavana tak, aby sa neskor dala jednoducho prerobit na nosny system (rozchod, unosnost estakad)... petrzalskej casti projektu sa inak neda vela vytknut a su tam aj vyslovene pekne napady (napr. efektne umiestnenie zastavky Einsteinova na moste ponad dialnicu), ale ta snaha naviazat rychlodrazny system na pomalu elektrickovu trat v meste bude ten projekt znacne znehodnocovat - nehovoriac o tom, ze ta vec efektivne zablokuje dalsi rozvoj radovo na dekady.