V článku 10 rokov autobusov TAM 232 A 116 M v Bratislave je uvedené, že už na budúci rok (snáď) by na Dlhé Diely mali premávať trolejbusy namiesto týchto autobusov. Kedy by sa mala začať stavať táto trať? Je to už v štádiu riešenia? ?
Pod definitivnou trasou myslim to, aby v CMO ta trat isla uz v podzemnom vedeni, idealne uz v prvej etape na Hlavnu stanicu (to by davalo asi najvacsi zmysel).
Viem ze elektricka v Petrzalke ma tri varianty, doterajsie materialy vsak mlcia o tom, ci trat bude stavana tak, aby sa neskor dala jednoducho prerobit na nosny system (rozchod, unosnost estakad)... petrzalskej casti projektu sa inak neda vela vytknut a su tam aj vyslovene pekne napady (napr. efektne umiestnenie zastavky Einsteinova na moste ponad dialnicu), ale ta snaha naviazat rychlodrazny system na pomalu elektrickovu trat v meste bude ten projekt znacne znehodnocovat - nehovoriac o tom, ze ta vec efektivne zablokuje dalsi rozvoj radovo na dekady.
myslim, že som niekde videl ešte varianty, polozapustený, zapustený a podobne. A neviem či už schválili konečnú podobu. Myslím, že sú radi. Kopírujú parlament - vytvorí sa komisia a čaká sa kedy rozhodne (moderný spôsob ako si nepohnevať high IQ voličov - hodiť to na komisiu). Ale snáď sa dočkáme (teda, Petržalka sa dočká).
Je dost mozne, ze sa na tu akciu pojdem pozriet, ale nemyslim si ze ma zmysel s tymi panmi nejak vyrazne diskutovat (v tom zmysle, ze by to mohlo zmenit situaciu). Akcie "diskusia s verejnostou" sa radia do kategorie PR, takze tazko od toho nieco ocakavat.
Inak, podla terminov EIA odhadujem ze cely petrzalsky projekt uz nabral cca. rocne oneskorenie oproti povodne avizovanym terminom, takze do najblizsich volieb nemusia stihnut ani slavnostny vykop... Stale si myslim ze by bolo vyrazne lepsie mat v roku 2012 hotovy prvy usek trate v definitivnom vedeni a technologii, ako v roku 2010 provizorium.
Krásna situácia z rána... V BUS pruhu na Prievozskej 2 autá stojace na križovatke a 5 zaparkovaných. Nejde o policajtov, ktorí by mali... Ale prečo ??? Prečo KdP musí relatívne prispôsobivá časť spoločnosti doplácať na chudákov, ktorí majú nejaký ťažký psychický blok alebo malé (prípadne úzke) prirodzenie, že musia parkovať v pruhu pre MHD ???
Je jasné, že s MHD v BA to nie je ružové. Ale nie je to ani také zlé. To ste ešte neboli napríklad v takom Martine. Autobusy chodia tak raz za čas, ako sa im zachce, o cestovnom poriadku ani nehovoriac.
Nastupuje sa iba prednými dverami, (podotýkam, odjakživa sa nastupovalo všetkými) len pre "nový úžasný systém vydávania lístkov" sa to všetko zmenilo. Teraz je bežné že autobus stojí na zastávke aj 5 minút, kým sa doň ľudia natlačia ako sardinky, a ak si niekto myslí, že tu v BA je tlačenica, tak to veru nie, v Martine je to hotová tlačenka. Aby si páni šoféri ušporili aspoň trochu nafty pre seba, tak sa vlečú ako s hnojom , jednoducho, otras.
ten dostojevského by sa dal ešte ako tak vyriešiť obchádzkou cez Pribinovu... Len v rámci toho... Keď budú v roku 2090 ? pokračovať v stavbe šaliny, už ju nenapoja na úplne nezmyselný uzlík na Šafku. Ále to už bude súčastné vedenie magistrátu pod zemou a ich deti a deti týchto detí ešte budú jazdiť v nových Bavorákoch za peniaze z týchto zlatých časov. A najviac ma štve, že sa na tom podieľam nemalými daňovými odvodmi. ?
Reagoval si sposobom tebe primeranym, oznacujes ma ihned za k o k o t a... Diky. Ale ano - zrejme som sa zmylil a boli to dve kachny. Tvoja reakcia, ked zacnej ihned nadavat, akonahle je nieco nespravne, jasne o niecom vypoveda. Maj sa pekne. ?
K2 s hlasicmi budu super. Casom sa mozno stanu hlavnym prvkom nosneho systemu do Petrzalky... Nasleduje zastávka: Námestie Slovenského Národného Povstania - tak túto mám najradšej ?
Ani v období najväčšieho úpadku DP by si žiadny vodič nedovolil vedome jazdiť s vypadnutým tiahlom dverí a dielenský niečo také oštempľovať. Si *o*ot alebo čo? Nepamätáš si číslo voza, tak nemrnči nezmysly. Si videl po týždni dve kachny s vypadnutým tiahlom a trepeš tu bludy.
No práve. Ty tušíš, že to možno bolo aj na tom istom voze a hneď z toho vyvodíš, že kachna jazdila týždeň s vypadnutým tiahlom dverí. A tak je to so všetkými Tvojimi bombastickými správami. Ani by som sa nečudoval, keby Ti cíferskí dielenskí chceli dať za takéto skresľovanie po papuli.
Re #43441 fobust: Keď je niekto momot, tak nech ľutuje on. Ak ing. W. nebol ani po vysvetlení schopný pochopiť, ako to je, tak nech sa naďalej ukája tým že iMHD je spolok detičiek a on je BIG BANANA.
Tak mozno som mal stastie a stalo sa to dva krat za sebou. Ale pamatam si to velmi presne. Boli to vzdy tretie dvere, prave kridlo (pri pohlade zvonka). Behom tyzdna som to videl dva krat a tusim aj na tom istom voze. A aj som sa v nom viezol.
dnes ma stretol revizor a ja mu v pohode ukazem elektricenku a ze PIIIIIP...neplatna...ze do 20. 4. 2005 a ten revizor ze dnes uz je 21. a vypytal si obciansky. som len pozerala ze ci to mysli vazne tak som sa ho ani nesnazila prosit, ci by sa to nedalo odpustit. a on s chladnou tvarou vypisoval pokutu a spokojny odisiel. viem, ze si robi len svoju pracu, ale ked vidi, ze to bolo naozaj z nepozornosti... co je vela, to je vela. nemam rada revizorov...
no ved to, tym casom by som tiez velmi neargumentoval. pretoze ja sice medzi segnerovou a botanickou susedu ktora sedi vo svojom aute predbehnem, ale v zapeti uz niekde pred lafranconi ma ona pekne minie a ja ostanem stat v prepchatej (obcas aj cistej) elektricke a cakam kym sa pohne lebo… a pod N.mostom kde ja cakam na pripoje kotore trcia v zapche je ona uz skoro v bus. centre.
yale: kurniq, secja to vidia. clovek napise aj na kompetentne miesta… ach yo…
ale v sobotu xcem ist kuknut na magistrat.
Túto sobotu (a nedeľu) je podujatie "Bratislava pre všetkých", minulý rok bolo možné v Primaciálnom paláci nájsť aj Koladu a podebatovať s ním priamo v jeho kancli. Skús za ním zájsť a položiť mu osobne otázky a pripomienky, ktoré máš tu v diskusii.
Este pridam citaciu z humorneho tlacoveho vyhlasenia (04/2003), ktore ukazuje sposob myslenia na bratislavskom magistrate:
"V ďalšej časti diskusie odborníci nenašli spoločný názor na nosný systém mestskej hromadnej dopravy a podľa námestníka primátora Karola Koladu sa nepodarilo zadefinovať súčasné a budúce potreby mesta
(...)
je možné dať priechod novým myšlienkam. To sa za pomoci odborníkov nepodarilo. Vedenie mesta bude musieť teda samo navrhnúť riešenie a predostrieť ho na diskusiu vybraným odborníkom. "
Cize odbornici sa nezhodli, tak mestski uradnici radsej sami rozhodnu a prizvu iba takych odbornikov, ktori im to odkyvu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
sommelier