Reply on: sommelier #43453:
Pod definitivnou trasou myslim to, aby v CMO ta trat isla uz v podzemnom vedeni, idealne uz v prvej etape na Hlavnu stanicu (to by davalo asi najvacsi zmysel).Viem ze elektricka v Petrzalke ma tri varianty, doterajsie materialy vsak mlcia o tom, ci trat bude stavana tak, aby sa neskor dala jednoducho prerobit na nosny system (rozchod, unosnost estakad)... petrzalskej casti projektu sa inak neda vela vytknut a su tam aj vyslovene pekne napady (napr. efektne umiestnenie zastavky Einsteinova na moste ponad dialnicu), ale ta snaha naviazat rychlodrazny system na pomalu elektrickovu trat v meste bude ten projekt znacne znehodnocovat - nehovoriac o tom, ze ta vec efektivne zablokuje dalsi rozvoj radovo na dekady.
Vševedko samofandivý
Re #43441 fobust: Keď je niekto momot, tak nech ľutuje on. Ak ing. W. nebol ani po vysvetlení schopný pochopiť, ako to je, tak nech sa naďalej ukája tým že iMHD je spolok detičiek a on je BIG BANANA.