kak eto vazmozna? slusajte sto slucilos viecerom… vcera asi okolo 19,30 som sal na zastavke na kamennom nam. neviem, co sa stalo, no elektricky staly v smere na americke nam. na zastavke na kamennom stalo ako prve vozidlo 7076. stalo tam asi nejakych 5min. chapem, ze sofer sa musi nudit a mozno byt aj trocha nervozny. vodic tejto supravy vsak sedel usmiaty a celkom ignorantskym sposobom odpovedal-neodpovedal na otazky cestujucich. a ako sa tak ludia pytali nedostavajuc svoje odpovede, vystupovali a nastupovali a zasa vystupovali a nastupovali a pan sofer si v kabine zapalil cigaretku a spokojene sa usmieval…
Bmko: nehnevaj sa prosim, ale nam “lalickym” cestujucim to pride tak, ze ta kategoria – dobry a slusny vodic, je asi len uzka skupinka, takmer neviditelna. dufam, ze vas bude viacej (predpokladam, ze patris k tym, ktori si plnia svoju pracu poctivo) a dpb si spravi poriadok aspon v niecom niekedy.
Bmko: nehnevaj sa prosim, ale nam “lalickym” cestujucim to pride tak, ze ta kategoria – dobry a slusny vodic, je asi len uzka skupinka, takmer neviditelna. dufam, ze vas bude viacej (predpokladam, ze patris k tym, ktori si plnia svoju pracu poctivo) a dpb si spravi poriadok aspon v niecom niekedy.
yale
Viem ze elektricka v Petrzalke ma tri varianty, doterajsie materialy vsak mlcia o tom, ci trat bude stavana tak, aby sa neskor dala jednoducho prerobit na nosny system (rozchod, unosnost estakad)... petrzalskej casti projektu sa inak neda vela vytknut a su tam aj vyslovene pekne napady (napr. efektne umiestnenie zastavky Einsteinova na moste ponad dialnicu), ale ta snaha naviazat rychlodrazny system na pomalu elektrickovu trat v meste bude ten projekt znacne znehodnocovat - nehovoriac o tom, ze ta vec efektivne zablokuje dalsi rozvoj radovo na dekady.