Dosť divný je cp linky 1. Z Dúbravky ide posledná 23:26, a od Polusu 23:41. To je reálne urobiť za 15 minút? CP dáva čas 40 minút, istotne je v noci kratší, ale že by sa skrátil zo 40 na 15 minút? (Vychádzam z toho, že posledná 1 je tá istá v Dúbravke aj pri Poluse, pretože tam nie je žiadna poznámka, že by končila niekde skôr.)
Na http://www.cp.sk/ConnForm.asp?tt=M sú už nové CP, ale myslím, že prvoradým záujmom DPB by malo byť, aby boli zverejnené na www.imhd.sk, keďže ich využívajú aj na svojej stránke a sú na rozdiel od tých na www.cp.sk prehľadné.
Podľa CP, ktoré som videl na zastávkach, sa zdá, že na linke 17 budú súpravy (lebo interval sa nemení, navyše dva spoje budú mať prejazd na linku 11) a linku 2 budú vypravovať Krasňany - tipol by som, že tam budú kačice.
Skus sa pozriet, ked ides s tej stromovej ako to kolise s vedením. Tie obluky su ostre a hadze to s palickami. Tak aby nemusel zastat pod podjazdom z roztrhanym tak vodicovi nic neostava, iba spomalovat a srat aj tych za ním. Cele dopravne vedenie je take ... a SZKV to myslel velmi dobre.
Já jsem nechtěl psát nic o využitelnosti trolejbusů na Dolné Hony ani jinam. jen tvrdím, že Bratislava potřebuje toto:
1. tramvaje na Petržalku
2. obnova vozového parku autobusů
3. podzemní úseky v centru
4. zavést IDS jakožto dopravní svaz (viz VOR nebo IDS JMK)
A pak se dá řešit něco dalšího.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.