No ale na toto reagovat musím, akože p. Slotu nemusím, ale čo sa Žiliny týka neviem ako take podniky dopadnut maju alebo ako ten Žilinský dopadol?Jedno je isté, rozhodne by som si prial, aby tak dopadol aj DPB, už len preto, že by sa tu otvárala každé dva roky nová trolejbusová trat......................................a vozidlá by boli čisté a možno by sa aj nové kupovali, čo je ale pri tomto vedení scifi a ked aj nie tak zakupia nemoderné Ikarusy, ale asi iba jeden
počet prepravených v Brne a Bratislave MHD je priamy dôsledok zvyšovania percenta ludí voziacich sa individualnou automobilovou dopravou vzhladom na znižujucu sa kvalitu, narastajucu cenu a prístupu k cestujucim po všetkých stránkach=toto je priamy dôsledok zlého menežmentu DPB !
A inak, čo je na tom, že to je staršieho dáta ??? Tomu nerozumiem, akoby som to nemohol porovnat, a čo sa týka CZK vs SKK, prosím prerátaj si to a velmi rýchlo zistíš, že žiadne priepastne rozdiely tam niesu čo sa ale o kvalite a celkovom prístupe k cestujucim neda povedat..................
presne tak, dispečeri sa vyvážajú v relatívne nových autách, prečo aj oni nemajú dačo staré ako napríklad Ladu alebo MB-čku ??? Ked cestujuci sa musia v takých starinách ako sú Ikarusy vozit ???
Ved práve, postrehol som, že doba v ktorej žijeme a platíme za cestovné DPB by mala byt taká, odvšadial všade, niektore veci sú skutočne medzi nebom a zemou, napríklad cesta z Petržalky do vajnot, človek musí íst troma spojmi........
To čo píšeš ? Ludom ide predsa v prvom rade o rýchlost. Linka 93 alebo 94 prejdu Petržalku cca za 20 minut, 59 cca za 10, takže skutočne neni o čom... ? ? ? ?
Všetky nezmyselné kecy na tvojom webe sa zakladajú na polopravdách, lžiach a vlastnom svojráznom výkalde práva, ako aj na tom ,že nechápeš základné veci, ktoré bežnému substrátu pochopiť nie je problém, Markoff!
Re #40354 Jonny: Jednak sú to štyri roky staré údaje, jednak je to Brno v CZK, jednak je tam dosť diametrálny rozdiel v počte prepravených cestujúcich = v tržbách.
Re #40357 Ámos:
Ad Re #40334 - no, v Petržalke určite žiadne električkové sedadlá nerozrezali.
Ad Re #40340 - lenže zastávky nepatria DPB a DPB nevydáva licencie na stánky. Okrem toho, keby som Tvoju zvrátenú logiku dovidelo do absurdna, nemal by napr. taký stánok v Carrefoure rozdávať noviny pracovníkom Carrefouru zadarmo? Však žije len vďaka nemu. A prekvapuje ma, že taký liberál ako Ty splodí niečo také, však stánok si platí svoje nájomné a svoje dane.
Ad Re #40343: DP Praha má zase všade okrem električiek doplnkový predja CL, tak čo ho núti? Nič ho nenúti, okrem snahy predávať CL na čo najviac miestach. VeĎ ak cestujúci, ktorý chce zaplatiť cestovné, nezoženie lístok, pôjde načierno.
Re #40358 Jonny: Trať v tomto úseku je nedávno rekonštruovaná.
Re #40377 Vrtacik: Životnosť moderných autobusov je DLHŠIA, prečo by asi tak mala byť kratšia?
Re #40380 Muchomravec: RAZ prestúpiť, nie 153-krát ani 17-krát. Ako dopadnú podniky s linkami odvšadiaľ všade, môžeme vidieť v Slotove.
Re #40384 MaTelKo: Som zvedavý, ako by doprava vyzeral BEZ dispečerských autíčok. A tiež, ako dlho by si takú linku prevádzkoval za jedno ušetrené dispečerské autíčko.
Re #40390 tr3mp: Áno, prosím, také zastávky Trnávka a Ružinov sa mi VEĽA páčia (kto vie, kde mám v BA občasné bydlisko, vie prečo:-D.
Vo včerajšej Pravde, v prílohe Bratislava, bola okrem tu citovaných článkov o rýchlodráhe aj grafická príloha znázorňujúca možné trasovanie rýchlodrážnej električky. Príloha obsahovala aj návrh zastávok "s-bahnu" na existujúcich železničných tratiach. Tí, čo Pravdu nečítali, nájdu prílohu tu: http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png
K tej vlakovej linke z Petrzalky: Na hlavnu stanicu by to asi nebola taka vyhra, ale napriklad Ruzinov (nova zastavka pri Hornbachu) alebo Raca? A v Petrzalke by sa hodila zastavka pod nadjazdom zo stareho mosta (ona je tusim nakreslena aj v uzemnom plane). Fantazii sa medze nekladu...
aNTI