Reply on: Unspecified #40383:
Lotko ma pravdu. Preco ma prestupovat, ked DPB by mohol zriadit na 59 celodennu premavku ? A to ze nie su peniaze ? Na dispecerske auticka a podobne hovadiny peniaze su, ale na zlepsenie kvality cestovania nie su ?
aNTI
Re #40363 Jonny: 1. preco by mal niekto niekomu nieco platit a toboz za nejaku casovu stratu absolutne som to nepochopil.
3. a pri inych automatoch sa to nestava to len dpb je diabol...
6. mojko na kazdy zlocin vo verejnom majetku doplatia vsetci...
Re #40370 Honzík: vlakova linka znie krasne, problem je ze petrzalska vlakova stanica je v pazi na kraji. akoze ja z ovsista by som tak nikdy nemohol cestovat. druha vec je ze s vlakom sa mozes dopravit na UNS (prievoz), Nove Mesto pri Kuchajde to by bolo akurat tak do Polusu, a potom az na Hlavnu stanicu. Osobnemu vlaku ktory stoji na UNS aj Novom meste to trva 25 minut. IC 405 Tatran to zvlada za 24... ehm no... aspon vidiet ako su robene CP na zeleznici. Kazdopadne to nie je nijak rychlo lebo 93kou zo zastávky ŽST Petržalka z ktorej podchod vedie priamo na perony som na Hlavnej stanici za 13-15 minut okrem spicky kde to moze byt samozrejme viac. Jedine co ma vlak oproti busu je kapacita. Takze asi preto tak skoro zeleznicnu cestu v preprave Petrzalka -> mesto nevyuzijeme.
Re #40380 Muchomravec: myslim ze uvedena kombinacia je na jeden prestup > 3>HlSt>93 alebo 5>Kapucinska>93|94 tak ***** NEVIEM O COM!