Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko #40393:
tu nejde o to, kolko ušetríš za jedno autíčko, ale o princíp, ak sa takto mrhá na všetkých úrovniach tak amen tma ? ? ?

Mimochodom, mohli si aj lacnejšie zakupit
Reply on: Vševedko #40393:
No ale na toto reagovat musím, akože p. Slotu nemusím, ale čo sa Žiliny týka neviem ako take podniky dopadnut maju alebo ako ten Žilinský dopadol?Jedno je isté, rozhodne by som si prial, aby tak dopadol aj DPB, už len preto, že by sa tu otvárala každé dva roky nová trolejbusová trat......................................a vozidlá by boli čisté a možno by sa aj nové kupovali, čo je ale pri tomto vedení scifi a ked aj nie tak zakupia nemoderné Ikarusy, ale asi iba jeden
Reply on: Vševedko #40393:
počet prepravených v Brne a Bratislave MHD je priamy dôsledok zvyšovania percenta ludí voziacich sa individualnou automobilovou dopravou vzhladom na znižujucu sa kvalitu, narastajucu cenu a prístupu k cestujucim po všetkých stránkach=toto je priamy dôsledok zlého menežmentu DPB !

A inak, čo je na tom, že to je staršieho dáta ??? Tomu nerozumiem, akoby som to nemohol porovnat, a čo sa týka CZK vs SKK, prosím prerátaj si to a velmi rýchlo zistíš, že žiadne priepastne rozdiely tam niesu čo sa ale o kvalite a celkovom prístupe k cestujucim neda povedat..................
Reply on: MaTelKo #40384:
presne tak, dispečeri sa vyvážajú v relatívne nových autách, prečo aj oni nemajú dačo staré ako napríklad Ladu alebo MB-čku ??? Ked cestujuci sa musia v takých starinách ako sú Ikarusy vozit ???
Reply on: Jonny #40398:
oprava: do Vajnor ?
Reply on: Unspecified #40383:
Ved práve, postrehol som, že doba v ktorej žijeme a platíme za cestovné DPB by mala byt taká, odvšadial všade, niektore veci sú skutočne medzi nebom a zemou, napríklad cesta z Petržalky do vajnot, človek musí íst troma spojmi........
Reply on: Jonny #40396:
A to už nejdem ratat čas, za ktorý urazi elina cestu z centra do Rače v porovnaní s autobusom..... ?
Reply on: aNTI #40382:
To čo píšeš ? Ludom ide predsa v prvom rade o rýchlost. Linka 93 alebo 94 prejdu Petržalku cca za 20 minut, 59 cca za 10, takže skutočne neni o čom... ? ? ? ?
Reply on: Vševedko #40393:
trat je sice rekonštruovaná, ale v akom je stave............. ? ? ? ?
Bola tu reč o tých podivných zariadeniach v zastávkach Jesenského a Nám Ľ. Štúra. Ide o telefónne automaty ST. 😉
Reply on: NN #40355:
Všetky nezmyselné kecy na tvojom webe sa zakladajú na polopravdách, lžiach a vlastnom svojráznom výkalde práva, ako aj na tom ,že nechápeš základné veci, ktoré bežnému substrátu pochopiť nie je problém, Markoff!

Re #40354 Jonny: Jednak sú to štyri roky staré údaje, jednak je to Brno v CZK, jednak je tam dosť diametrálny rozdiel v počte prepravených cestujúcich = v tržbách.

Re #40357 Ámos:
Ad Re #40334 - no, v Petržalke určite žiadne električkové sedadlá nerozrezali.
Ad Re #40340 - lenže zastávky nepatria DPB a DPB nevydáva licencie na stánky. Okrem toho, keby som Tvoju zvrátenú logiku dovidelo do absurdna, nemal by napr. taký stánok v Carrefoure rozdávať noviny pracovníkom Carrefouru zadarmo? Však žije len vďaka nemu. A prekvapuje ma, že taký liberál ako Ty splodí niečo také, však stánok si platí svoje nájomné a svoje dane.
Ad Re #40343: DP Praha má zase všade okrem električiek doplnkový predja CL, tak čo ho núti? Nič ho nenúti, okrem snahy predávať CL na čo najviac miestach. VeĎ ak cestujúci, ktorý chce zaplatiť cestovné, nezoženie lístok, pôjde načierno.

Re #40358 Jonny: Trať v tomto úseku je nedávno rekonštruovaná.

Re #40377 Vrtacik: Životnosť moderných autobusov je DLHŠIA, prečo by asi tak mala byť kratšia?

Re #40380 Muchomravec: RAZ prestúpiť, nie 153-krát ani 17-krát. Ako dopadnú podniky s linkami odvšadiaľ všade, môžeme vidieť v Slotove.

Re #40384 MaTelKo: Som zvedavý, ako by doprava vyzeral BEZ dispečerských autíčok. A tiež, ako dlho by si takú linku prevádzkoval za jedno ušetrené dispečerské autíčko.

Re #40390 tr3mp: Áno, prosím, také zastávky Trnávka a Ružinov sa mi VEĽA páčia (kto vie, kde mám v BA občasné bydlisko, vie prečo:-D.
Vypadok webu tentoraz nebol sposobeny problemami so serverom, ale niekde na ceste k nemu ?
Reply on: tr3mp #40390:
hold na toto sa da povedat iba jedno: postavit
Reply on: Andy #40389:
Vo včerajšej Pravde, v prílohe Bratislava, bola okrem tu citovaných článkov o rýchlodráhe aj grafická príloha znázorňujúca možné trasovanie rýchlodrážnej električky. Príloha obsahovala aj návrh zastávok "s-bahnu" na existujúcich železničných tratiach. Tí, čo Pravdu nečítali, nájdu prílohu tu: http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png
Reply on: drink #40388:
Spectre nedávno kreslil zo srandy návrh bratislavského S-bahnu, tak by niečo mohol ukázať..
Reply on: aNTI #40382:
K tej vlakovej linke z Petrzalky: Na hlavnu stanicu by to asi nebola taka vyhra, ale napriklad Ruzinov (nova zastavka pri Hornbachu) alebo Raca? A v Petrzalke by sa hodila zastavka pod nadjazdom zo stareho mosta (ona je tusim nakreslena aj v uzemnom plane). Fantazii sa medze nekladu...
Reply on: Papyr #40386:
To je nieco pre nas DPB , uplne idealne ? ? Len aby niekto nehladal motor vzadu potom ?
Dvere zo 14 Tr, okna a maska z Karosy, podvozok LIAZ:

http://www.liaz.wz.cz/prototypy.htm
Reply on: MaTelKo #40384:
naco? vacsinu dna by aj tak vozila vzduch. pre tych par cestujucich sa to urcite neoplati, su linky, kde by posilnenie bolo vhodnejsie.
Reply on: Unspecified #40383:
Lotko ma pravdu. Preco ma prestupovat, ked DPB by mohol zriadit na 59 celodennu premavku ? A to ze nie su peniaze ? Na dispecerske auticka a podobne hovadiny peniaze su, ale na zlepsenie kvality cestovania nie su ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.