V poslednom casopise Dopravny kontakt (november/december) , ktory vydava DPB, je clanok (Stav elektrickovych kolaji sa zlepsuje), v ktorom sa pise okrem ineho aj toto:
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
Ámos Keynes
Ale predstav si tie ich ksichty: "Ehm, prosím vás, mohli by ste si tie autá preparkovať, zavadzia to trolejbusom a ešte tu máte parkovacie karty, 10 korún na hodinu, koľko ich chcete?" Potom by som už asi len počul bum bum.