V poslednom casopise Dopravny kontakt (november/december) , ktory vydava DPB, je clanok (Stav elektrickovych kolaji sa zlepsuje), v ktorom sa pise okrem ineho aj toto:
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
Ámos Keynes
Re #39363 Andy: Môj dúfam budúci Švagor má 9.200, bývalý šéf mojej mamky 17.000. Záleží koľko si počas života odvádzal a teda ako si sa predtým učil. Či si robil kopáča kanálov za minimálnu, alebo riaditeľa ekonomickej sekcie v Slovnafte. To samozrejme platí až pre nových dôchodcov, čiže tí ktorý sa nimi stali za posledný rok. Ale aj tých 4000 je málo (o tých staých) to nie je ani životné minimum. Toľko dôchodcom nedávajú, aj keď to čo dávajú sú žobračenky, no začínajú niekde pri 5.000.
Re alucard, TAXI TAXI, LUK a ďalší: Dúfam, že táto debata bude mať pozitívny ohlas na DPB a prepravný poriadok zmenia do jednoznačnejšej podoby. Teraz to nemyslím nijak zle, aj takéto veci sú dôležité aby cestujúci mal jasno čo môže a nemôže a aby to vedel aj revizor a príslušná sekcia DPB.
Re #39345 galiysoha: Samozrejme, že ich moc plynie z nášho strachu. Veď keď si pozeral Pod Lampou so Spišiakom, tak tam hovoril o tom incidente s anglickými fanúšikmi. Oni nevedeli, že to sú zlí chlapci, ktorých sa treba báť a tam bol kameň strelného úrazu.
Samozrejme som za postup, napríklad aby jedna odťahovka mala ozbrojený sprievod a vyhľadávala práve takéto autá alebo to vymyslieť nejako úplne jednoduchšie(čo ma teraz v rýchlosti nenapadne), ale ja so svojimi 65 kilami by som nebol ten prvý, ktorý by išiel hlavou proti múru a začal ten strach búrať. Keby som mal 100 kilo a krk hrubý ako oni, tak by som sa možno nebál im jednu prisušiť ale s mojím telesným fondom by som do toho nešiel.
Aj keď som si zvykol, že ak s väčšinou z nich jednáš slušne tak aj oni sú slušní. Možno by ich stačilo požiadať: chlapci prosím vás, máme tam vyhradený pruh pre busy, dalo by sa neparkovať tam. A ak tomu ešte pridáš, je to aj pre sanitky či hasičov keby bola zápcha, tak si možno uvedomia, že tá sanitka bude pri ich povolaní asi najprospešnejšia keď bude čo najrýchlejšia.