V poslednom casopise Dopravny kontakt (november/december) , ktory vydava DPB, je clanok (Stav elektrickovych kolaji sa zlepsuje), v ktorom sa pise okrem ineho aj toto:
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
Martin Fundárek
V každom prípade súdny spor je vec s veľmi neistým výsledkom. Síce by to malo byť tak, ako to popísal tr3mp v #39446, ale naše súdy už vyniesli toľko nezmyselných a často aj protizákonných verdiktov...
Využívam tento príspevok zároveň na to, aby som poprial všetkým tu sa vyskytujúcim všetko najlepšie v novom roku.