A do tretice: Ty si naivny ako ja pred 5 rokmi, hehehe.. Dooobre som sa pobavil, tu reakciu si si mohol nechat na 1. april ? ?
To si nemyslel vazne, ze nie? Uz vidim ako ich poprosis a oni si to pojdu preparkovat, nedajboze si vyplnia parkovaciu kartu.. Neeee, ROTFL!!!!!!!! ? ? ? ? ?
Mimochodom, ked uz reagujes na alucarda & co., veeelmi by som sa potesil zverejneniu prav a povinnosti revizora, pripadne odhaleniu aspon casti ich internych smernic. Konieckoncov, my sme vlastne ich zamestnvatelia, lebo z viac nez 50% (cestovne, s danami samozrejme 100%) sa im skladame na plat. Tu nie je o com, DPB vytrvalo odolava akemukolvek usiliu o imidz spolocnosti - uspesne! Normalne by som im navrhol nejake cestne uznanie typu Smraskod ?
A čo keď mi listok označí ale skrz chýbajúcu náplň nie je čitateľný.
Re #39363 Andy: Môj dúfam budúci Švagor má 9.200, bývalý šéf mojej mamky 17.000. Záleží koľko si počas života odvádzal a teda ako si sa predtým učil. Či si robil kopáča kanálov za minimálnu, alebo riaditeľa ekonomickej sekcie v Slovnafte. To samozrejme platí až pre nových dôchodcov, čiže tí ktorý sa nimi stali za posledný rok. Ale aj tých 4000 je málo (o tých staých) to nie je ani životné minimum. Toľko dôchodcom nedávajú, aj keď to čo dávajú sú žobračenky, no začínajú niekde pri 5.000.
Re alucard, TAXI TAXI, LUK a ďalší: Dúfam, že táto debata bude mať pozitívny ohlas na DPB a prepravný poriadok zmenia do jednoznačnejšej podoby. Teraz to nemyslím nijak zle, aj takéto veci sú dôležité aby cestujúci mal jasno čo môže a nemôže a aby to vedel aj revizor a príslušná sekcia DPB.
Re #39345 galiysoha: Samozrejme, že ich moc plynie z nášho strachu. Veď keď si pozeral Pod Lampou so Spišiakom, tak tam hovoril o tom incidente s anglickými fanúšikmi. Oni nevedeli, že to sú zlí chlapci, ktorých sa treba báť a tam bol kameň strelného úrazu.
Samozrejme som za postup, napríklad aby jedna odťahovka mala ozbrojený sprievod a vyhľadávala práve takéto autá alebo to vymyslieť nejako úplne jednoduchšie(čo ma teraz v rýchlosti nenapadne), ale ja so svojimi 65 kilami by som nebol ten prvý, ktorý by išiel hlavou proti múru a začal ten strach búrať. Keby som mal 100 kilo a krk hrubý ako oni, tak by som sa možno nebál im jednu prisušiť ale s mojím telesným fondom by som do toho nešiel.
Aj keď som si zvykol, že ak s väčšinou z nich jednáš slušne tak aj oni sú slušní. Možno by ich stačilo požiadať: chlapci prosím vás, máme tam vyhradený pruh pre busy, dalo by sa neparkovať tam. A ak tomu ešte pridáš, je to aj pre sanitky či hasičov keby bola zápcha, tak si možno uvedomia, že tá sanitka bude pri ich povolaní asi najprospešnejšia keď bude čo najrýchlejšia.
Ej, ale sa tu rozvinula pekná debata... A to všetko vďaka tomu, že prepravný poriadok má medzery a vnútorné rozpory, ktoré takéto slovíčkarenie umožňujú.
V každom prípade súdny spor je vec s veľmi neistým výsledkom. Síce by to malo byť tak, ako to popísal tr3mp v #39446, ale naše súdy už vyniesli toľko nezmyselných a často aj protizákonných verdiktov...
Využívam tento príspevok zároveň na to, aby som poprial všetkým tu sa vyskytujúcim všetko najlepšie v novom roku.
Ale bože, tak si prejdi k druhému označovaču, lebo presne ako píšeš, nie je tvojou chybou, že označovač nefunguje, je to chyba dopravcu. Pokazený označovač je síce označovač, ale cestujúci má povinnosť si označiť lístok, čo v pokazenemom označovači akosik nemá šancu. ?
alucard: LUK: a ini podobni IDIOTI. za***ali ste pat stran diskusie uplnymi ****vinami... prijemne osviezenie? asi vam po tom tazkom pracovnom tyzdni fakt ***e... dufam ze tento prispevok deko vymaze lebo by sa dal nebodaj povazovat za flood. boze nechcete si podiskutovat o starnucej populacii nigerijskej republiky? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Skús napísať viac. Lebo podľa toho čo si napísal, môžu nastať aj tieto prípady:
1. Cestujúci sa snažil označiť lístok, ten nefungoval, nepodarilo sa mu ho označiť a keď prechádzal k ďalšiemu sú úmyslom, označiť sí lístok tam. Počas presunu ho chytil revízor.
2. Boli pokazené všetky označovače. Následne cestujúceho s neoznačeným lístkom chytil revízor.
V oboch prípadoch je prehra DPB správna a opodstatnená. Iné by to bolo v prípade, že by bolo úmyslom cestujúceho neoznačiť si lístok v inom označovači, ak je prvý pokazený a pritom by sa označenie do príchodu revízora sihnúť dalo.
A čo povieš na nasledujúci výklad vety "Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov":
Cestujúci je povinný označiť si lístok ihneď po nástupe. To znamená nie v momente nástupu ale ihneď po nástupe. Keď sa po neúspešnom pokuse presunieš k ďalšiemu označovaču, ktorý je funkčný (stále ešte nastupuješ), môžeš označiť lístok aj tam, pretože sa stáva tento označovač Tebe najbližším. Tesne pred úspešným označením lístka sa končí doba pobehovania po vozidle s účelom označenia cestovného lístka, ktorú môžeme označiť ako nástup. Ihneď po ňom nasleduje označenie cestovného lístka a už sa len vezieš ?
tr3mp: ha, teraz si ho dobehol... Myslím, že rozpoznať, či je, alebo nie je na CL niečo vytlačené, nie je taký náročný výkon a malo by to byť základnou povinnosťou cestujúceho, lebo ľahko sa mu môže stať, že do FUNKČNÉHO označovača zle lístok vloží a tým pádom sa tiež neoznačí alebo sa označí nedostatočne a teda tiež bude NEPLATNÝ...
tr3mp
1. Cestujúci sa snažil označiť lístok, ten nefungoval, nepodarilo sa mu ho označiť a keď prechádzal k ďalšiemu sú úmyslom, označiť sí lístok tam. Počas presunu ho chytil revízor.
2. Boli pokazené všetky označovače. Následne cestujúceho s neoznačeným lístkom chytil revízor.
V oboch prípadoch je prehra DPB správna a opodstatnená. Iné by to bolo v prípade, že by bolo úmyslom cestujúceho neoznačiť si lístok v inom označovači, ak je prvý pokazený a pritom by sa označenie do príchodu revízora sihnúť dalo.
A čo povieš na nasledujúci výklad vety "Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov":
Cestujúci je povinný označiť si lístok ihneď po nástupe. To znamená nie v momente nástupu ale ihneď po nástupe. Keď sa po neúspešnom pokuse presunieš k ďalšiemu označovaču, ktorý je funkčný (stále ešte nastupuješ), môžeš označiť lístok aj tam, pretože sa stáva tento označovač Tebe najbližším. Tesne pred úspešným označením lístka sa končí doba pobehovania po vozidle s účelom označenia cestovného lístka, ktorú môžeme označiť ako nástup. Ihneď po ňom nasleduje označenie cestovného lístka a už sa len vezieš ?