V tejto suvislosti sa natiska otazka:
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.
fobust
Ja sa tu uz s tebou hadat nebudem. Ale povedz mi, kto spominal idylku, ze doprava v CMO klesne o 2/3? Vymyslas si tu uplne nove veci, nemas argumenty nicim podlozene. A poviem ti este nieco. Z centra treba IGK vykopat prec! Ja by som okamzite spravil zo Spitalskej slepu ulicu, koncila by pred Tescom. Detto prejzadnost z nam. SNP na Sturovu - zatrhnut! Jedine co by som nechal by bolo odbocenie z Dunajskej smerom na Sturovu, a ta by bola pekne jednosmerna, priadne by sa z nej dalo odbocit iba na Medenu. V centre same jednosmerky, spravit vodicom IGK cestu centrom co nejneprijemnejsiuz, aby ju nevyuzivali ako tranzitnu trasu! A toto treba urobit bez ohladu na to, ci bude rychloelektricka, metro alebo nic. Dalej neviem preco tu stale pi...ndas ze povrchova doprava v centre nestaci a ze ako si to predstavujeme. Povedz mi, kto tu hovori, ze netreba ist pod povrch? A preco by nemohla toto zabezpecovat elektricka? Napr. sumestie Bochum - Herne - Gelsenkirchen ma spolu nieco cez 700 000 obyvatelov a vies aky ma nosny system? Rychlodraznu elektricku a uplne im staci. Jazdi popovrchovo tam kde treba, inde je plne preferovana. A najlepsie je ze ked tam je nasinec, tak sa odtial vrati a vsetkym hovori ake maju skvele metro. Lebo ani nevie ze to je vlastne iba rychlodrazna elektricka. Myslis si ze nemecko je take chudobne, obzvlast tzv. Ruhrgebiet v Norfrhein Westfahlene? Mam pocit ze prd vies a robis sa tu velmi mudry a chces sa iba hadat. Nie so mnou.