Ak sme hovorili o kapacitách ťažkého metra a rýchloeletričky, treba povedať, že snáď už vačšina z nás sa zhodla so mnou, že ťažké metro má prepravnú kapacitu za daný čas podstatne vyššiu. To znamená, že pri hodnote X cestujúcich za hodinu je u rýchloelektričky potreba viacej spojov. To však na prepočty kapacitnej potreby z Petržalky do mesta a spať nám ukáže velmy nízke čísla inervalov rýchloelektričky. Tým nechcem povedat, že metro by malo mať dáko extrémne dlhý interval, ale ak nám súprava metra odvezie 2,5 X viac cestujúcich ako rýchloelektrička, dá nám to ovela časovo reálnejšie intervali /i ked aj tie sú scifi oproti dnešným/ a o šialene krátkych nereálnych intervaloch rýchloelektričky a pomyslení ako by sa tvorili kolóny z nich v priľahlích uliciach Šafka, tak to nie................ ? ? ? /iba ak by mali rýchloelektričky chodit take plné ako busy v rannej špičke, do ktorých sa nedá ani dostat - myslím tým Petržalka -Centrum ? ? ? ?
Na druhu stranu nesmies zabudat na to,ze slovencina ma plnu rit vynimiek na uplne vsetko,takze az take jednoznacne to nie je... ?
Inak nevies ci tam vobec dakto byva?Ked som tam bol naposledy,tak tam bol tusim len nejaky rozpadnuty dom a bagre (v tom Ketelci). ☺
dla mojich skusenosti vedia cestne vozidla MHD zabrzdit na velmi kratkej drahe, akurat ze pri takom brzdeni by bolo s istotou nemalo zranenych cestujucich vo vozidle (je dost co sa udrzat ked to cakas), mal som moznost vyskusat si s roznymi znamymi vodicmi na dojazdoch (a jasne ze s roznymi vozidlami )
Je to chyba tej sliepky.
1. Vychadzala z miesta leziaceho mimo cesty.
2. A co vravi zakon 315? Ak nevies tak skoncila tu tym padom diskusia.
3.sedel si za volantom autobusu? Myslis, ze tam strhnes riadenie ako v neakom osobaku? Myslis, ze to ma taku malu brzdnu drahu ako osobak? Ak ano, si na zlej strane.
4. zenska v tomto okamihu by mala dostat este aj trest, za verejne ohrozenie
Sa nebavim o sliepkach.Ten vodic.Keby ze sme na inom diskusnom fore o sliepkach tak si ich nezastavam.Teraz sme na Autobusovej stranke,tak by ma zaujimalo co robil ten sofer za volantom.
sliepka nemala vyliezat z vedlajsej cesty ked videla ze po hlavnej ide autobus, ale ona si ho bud nevsimla alebo si povedala ze sak to este musim vsimnut, ze ano... a velmi by ma zaujimalo co ty mas s tou sliepkou spolocne ze sa jej tu tak zastavas...
Si,TeBeCe si pozrite vcerajsie spravy na jojke kde sa to stalo........Sak tam bolo plno aut,ludi ani nehovorim,a on isiel urcite rychlo ked nestihol zabrzdit.Mohlo to skoncit tragickejsie keby bol niekoho na tej vrakose presiel.....
Ano Si??????????Si myslis ze ty dvaja raneni su co?Co mali sa schulit do klbka?Keby bol nesiel rychlo,popripade by isiel bezpecne ked vydel kolko je tam aut!!!!!!!!!!
bol si za volantom toho autobusu v case nehody ? asi nie, takze to ci slo nieco v protismere alebo nie neposudzuj. A pre cestujucich vo vozidle je urcite prijemnejsie ak autobus neaku sliepku odltaci ako ked zapadne do travnika (rovnako aj co sa poskodenia autobusu tyka), takze vodic evidentne vybral mensie zlo z hladiska majetku aj ludi za ktorych niesol zodpovednost
Nenadavaj,svedci to o tvojej inteligenciii.Sak mal dost miesta kam sa vyhnut.Som videl spravy na jojke.Mal tam travu.Mohol ist do protismeru.........Nie,on radsej drbol do nich. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Janči
Ak sme hovorili o kapacitách ťažkého metra a rýchloeletričky, treba povedať, že snáď už vačšina z nás sa zhodla so mnou, že ťažké metro má prepravnú kapacitu za daný čas podstatne vyššiu. To znamená, že pri hodnote X cestujúcich za hodinu je u rýchloelektričky potreba viacej spojov. To však na prepočty kapacitnej potreby z Petržalky do mesta a spať nám ukáže velmy nízke čísla inervalov rýchloelektričky. Tým nechcem povedat, že metro by malo mať dáko extrémne dlhý interval, ale ak nám súprava metra odvezie 2,5 X viac cestujúcich ako rýchloelektrička, dá nám to ovela časovo reálnejšie intervali /i ked aj tie sú scifi oproti dnešným/ a o šialene krátkych nereálnych intervaloch rýchloelektričky a pomyslení ako by sa tvorili kolóny z nich v priľahlích uliciach Šafka, tak to nie................ ? ? ? /iba ak by mali rýchloelektričky chodit take plné ako busy v rannej špičke, do ktorých sa nedá ani dostat - myslím tým Petržalka -Centrum ? ? ? ?