Rušiť, rušiť a rušiť IAD, cesty, križovatky...... ? ? ?
To je krásna idilka, ale treba sa zobudit. To nebude v živote reálne. V tomto meste je neskutočná autíčková loby, nieje možné spraviť dačo také. Stačí sa mrknúť na čom všetkým záleží : Dialnica D1 ide cez stred mesta, Most Košická sa naprojektoval a postavil tak, že bez obrovského a priam až nemožného technického zásahu vzhľadom na tech. riešenie na ňom nikdy nebude ani jedna kolaj pre metro alebo tramvaj. Čo chýbalo páni, na povrchu aspon jedna kolaj, alebo v spodnom podlaží trat metra ???, ako Prístavný most...
Dokonca ani trolejbusy tade neplanovali zaviesť a asi tak skoro ani nezavedú ak niekedy...A takto by sa dalo pokračovať dokola a dokola
To je krásna idilka, ale treba sa zobudit. To nebude v živote reálne. V tomto meste je neskutočná autíčková loby, nieje možné spraviť dačo také. Stačí sa mrknúť na čom všetkým záleží : Dialnica D1 ide cez stred mesta, Most Košická sa naprojektoval a postavil tak, že bez obrovského a priam až nemožného technického zásahu vzhľadom na tech. riešenie na ňom nikdy nebude ani jedna kolaj pre metro alebo tramvaj. Čo chýbalo páni, na povrchu aspon jedna kolaj, alebo v spodnom podlaží trat metra ???, ako Prístavný most...
Dokonca ani trolejbusy tade neplanovali zaviesť a asi tak skoro ani nezavedú ak niekedy...A takto by sa dalo pokračovať dokola a dokola
Janči
Ak sme hovorili o kapacitách ťažkého metra a rýchloeletričky, treba povedať, že snáď už vačšina z nás sa zhodla so mnou, že ťažké metro má prepravnú kapacitu za daný čas podstatne vyššiu. To znamená, že pri hodnote X cestujúcich za hodinu je u rýchloelektričky potreba viacej spojov. To však na prepočty kapacitnej potreby z Petržalky do mesta a spať nám ukáže velmy nízke čísla inervalov rýchloelektričky. Tým nechcem povedat, že metro by malo mať dáko extrémne dlhý interval, ale ak nám súprava metra odvezie 2,5 X viac cestujúcich ako rýchloelektrička, dá nám to ovela časovo reálnejšie intervali /i ked aj tie sú scifi oproti dnešným/ a o šialene krátkych nereálnych intervaloch rýchloelektričky a pomyslení ako by sa tvorili kolóny z nich v priľahlích uliciach Šafka, tak to nie................ ? ? ? /iba ak by mali rýchloelektričky chodit take plné ako busy v rannej špičke, do ktorých sa nedá ani dostat - myslím tým Petržalka -Centrum ? ? ? ?