Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte som to tam napísal, že nemyslím vobec dlhé intervali, ale ak by mala mat elina 90s tak metru by stacilo cca 180s . Inak to by som bol fakt zvedavý, viete si prestavit ze kazdých 90s príde na Šafko jedna elina, kam sa vobchaju vsetky ???, ved trate v centre nemaju az tak priepustnost ako by mali v Petržalke. O takej preferencii o akej stale písete, nepíšte, lebo je uplne nerealna. Predstavte si ze by kazdych 90s mali auta v centre, najma okolo šafka ale aj inde skoro stale červenu, tak to by bol deprva kolaps, a idilky že ked bude elina klesne doprava o 2/3, na to zabudnite uz teraz. Mimochodom nemal NDS riešit dopravu celej BA a nielen Petržalky ??? Toto je čisto riešenie Petržalka---Centrum. A v meste to skončí ako všetko dnes, zápcha, tlačenice, bordel...
Ak to nepojde v meste pod zem je to na H a hlavne ak to nebude metro, pretože medzi Petržalkou a centrom ide hlavne o kapacitu spojenu s rýchlou dopravou aj v centre, ktorá sa dá riešiť iba kvalitne iba pod zemou, povrchova so scifi preferenciou nikdy kvalitnou, kapacitnou a hlavne rýchlou nikdy nebude ! ? ? ?
Reply on: Janči #37370:
Hm,ale metro by zase asi ako nosny system nemalo chodit kazdych 10 minut,ci ano? ?
Nikto sa tu s tebou nehada,ze metro ma mensiu kapacitu,ale ta vacsia tu nie je treba.To mame tym drahym metrom vozit luft vo voznoch? ? ?
Reply on: Andy #37367:
Takze tazba strku...Este stale?
Ked som bol mensi,som si myslel,ze to tam uz stavaju nulty okruh pod Slovnaftom... ?
A na co je tam preboha potom ta zastavka?Pre tazicov? ?
Este mi povedz,ze ani na Statnych lesoch nic nie je a uz fakt zacnem pochybovat o opodstatnenosti tej zachadzky! ? ? ?
VŠETKÝM RÝCHLOELEKTRIČKÁROM A ZBRKLOŠOM NDS:

Ak sme hovorili o kapacitách ťažkého metra a rýchloeletričky, treba povedať, že snáď už vačšina z nás sa zhodla so mnou, že ťažké metro má prepravnú kapacitu za daný čas podstatne vyššiu. To znamená, že pri hodnote X cestujúcich za hodinu je u rýchloelektričky potreba viacej spojov. To však na prepočty kapacitnej potreby z Petržalky do mesta a spať nám ukáže velmy nízke čísla inervalov rýchloelektričky. Tým nechcem povedat, že metro by malo mať dáko extrémne dlhý interval, ale ak nám súprava metra odvezie 2,5 X viac cestujúcich ako rýchloelektrička, dá nám to ovela časovo reálnejšie intervali /i ked aj tie sú scifi oproti dnešným/ a o šialene krátkych nereálnych intervaloch rýchloelektričky a pomyslení ako by sa tvorili kolóny z nich v priľahlích uliciach Šafka, tak to nie................ ? ? ? /iba ak by mali rýchloelektričky chodit take plné ako busy v rannej špičke, do ktorých sa nedá ani dostat - myslím tým Petržalka -Centrum ? ? ? ?
Reply on: fADRNY #37300:
To tam ako fakt postavili????? ?
Furby-bez už do riti ty malý zakomplexovany ***** a nevyjadruj sa k vecom kerym nerozumieš.Koľko si s autobusom odjazdil už ty zastarala bŕzda?
Reply on: El Sergio #37366:
V Ketelci je iba nejaká ťažba štrku..
Reply on: Andy #37290:
Na druhu stranu nesmies zabudat na to,ze slovencina ma plnu rit vynimiek na uplne vsetko,takze az take jednoznacne to nie je... ?
Inak nevies ci tam vobec dakto byva?Ked som tam bol naposledy,tak tam bol tusim len nejaky rozpadnuty dom a bagre (v tom Ketelci). ☺
Reply on: Furby #37359:
Aha fesacik a ake su nove brzdy? Vsetky pracuju na rovnakom principe. len sa lisia na rozne druhy.
Reply on: BMko #37363:
no to mas tiez pravdu, plny voz ma niekolkonasobok vahy prazdneho, takze aj zotrvacne ucinky su ine 😃
Reply on: si #37362:
Ja som si po dielnach najazdil dost a viem, ze je rozdiel brzdit z plnym vozom a prazdnym.
Reply on: BMko #37361:
dla mojich skusenosti vedia cestne vozidla MHD zabrzdit na velmi kratkej drahe, akurat ze pri takom brzdeni by bolo s istotou nemalo zranenych cestujucich vo vozidle (je dost co sa udrzat ked to cakas), mal som moznost vyskusat si s roznymi znamymi vodicmi na dojazdoch (a jasne ze s roznymi vozidlami 🙂 )
Reply on: Furby #37354:
Je to chyba tej sliepky.
1. Vychadzala z miesta leziaceho mimo cesty.
2. A co vravi zakon 315? Ak nevies tak skoncila tu tym padom diskusia.
3.sedel si za volantom autobusu? Myslis, ze tam strhnes riadenie ako v neakom osobaku? Myslis, ze to ma taku malu brzdnu drahu ako osobak? Ak ano, si na zlej strane.
4. zenska v tomto okamihu by mala dostat este aj trest, za verejne ohrozenie
Sa nebavim o sliepkach.Ten vodic.Keby ze sme na inom diskusnom fore o sliepkach tak si ich nezastavam.Teraz sme na Autobusovej stranke,tak by ma zaujimalo co robil ten sofer za volantom.
To vsetko dpb?Tie ich zastarale brzdy?Sak nech to daju do hromady.Nech tam daju ine vozy.
Reply on: Furby #37354:
sliepka nemala vyliezat z vedlajsej cesty ked videla ze po hlavnej ide autobus, ale ona si ho bud nevsimla alebo si povedala ze sak to este musim vsimnut, ze ano... a velmi by ma zaujimalo co ty mas s tou sliepkou spolocne ze sa jej tu tak zastavas...
Si,TeBeCe si pozrite vcerajsie spravy na jojke kde sa to stalo........Sak tam bolo plno aut,ludi ani nehovorim,a on isiel urcite rychlo ked nestihol zabrzdit.Mohlo to skoncit tragickejsie keby bol niekoho na tej vrakose presiel.....
Reply on: Furby #37353:
aky ozraty vodic?
Reply on: Furby #37354:
tahaj uz prec odtialto!
Ano Si??????????Si myslis ze ty dvaja raneni su co?Co mali sa schulit do klbka?Keby bol nesiel rychlo,popripade by isiel bezpecne ked vydel kolko je tam aut!!!!!!!!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.