Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: DuPe #36990:
V Stuttgarte dodnes jazdia staré električky v súbehu s novými. Časť perónu je vysoká, časť nízka.
aNTI: len zabudas na jeden zavazny problem, ked ides k obratisku v ovsisti, nemas ako zabocit potom k EU. Jedine, ze by chodila BULIKOVA - OVSISTSKE NAM - OVSISTE - OVSISTSKE NAM - Gettingova - EU - Most Kosicka -atd
Reply on: galiyosha #36986:
Presne, Stuttgart je moj ideál. Lenže na takú prestavbu má maloktoré mesto aj v Nemecku, nieto ešte u nás... V Stuttgarte je Porsche, Mercedes a iní nemalí platcovia daní...
Reply on: aNTI #37119:
Si to predstavujem asi tak ze este stale je tam plna rit liniek z Pristavneho a Noveho mosta a 95 tade nechodi ani dnes,tak naco nasilu potom?A co sa tyka 88,nech chodi cez EU a ti z Bulikovej a spol.si to tam mozu preslapat a ked su lenivi,nech sa tam odvezu 68,97 alebo niecim takym. ? Asi tak.
tak 29 je vzdy 29. Ale chodila najprv DEVIN - RIVIERA potom
DEVIN - HVIEZDOSLAVOVO NAM. potom DEVIN - NOVÝ MOST
Reply on: Ámos #36982:
7303 nemá automatické spriahadlá. Má úplne obyčajné Atlasy ale skladacie.
Reply on: si #36980:
No so všetkým by som súhlasil ale prečo 3 kV? Sem chceš dotiahnuť bobiny alebo čo:-P?
Reply on: El Sergio #37121:
Ciselne nie, akurat chodila povodne z Karlovky.
Reply on: Janči #36973:
Bol si NIEKEDY V ŽIVOTE v Budapešti? Aké električky tam jazdia na linkách d-4 a d-6?
Reply on: El Sergio #37101:
Kto prvy objavi aspon podobny rodokmen v nasej skvelej MHD,dostane odo mna cukrik!!!! ?
Inak nevie tu nejaky historik ? ,ci sa niekedy ciselne menila linka 29?Ani trasovo to asi nie je nic moc (vsakovake rekonstrukcie v Devine neratam... ? )... ?
Reply on: El Sergio #37073:
To Ovsište som myslel aj kvôli EU a budúcemu lunaparku ktorý by tam mal vyrásť, takisto by tá linka ako som písal obslúžila aj to zamýšlané Petržalské centrum a Pribinovu. Možno sa tam niekde vopchá aj nová hlala pre MSĽH2010. Samozrejme, že je to o financiách, ja som len reagoval na to, že si človek ľahko predstaví aj tri trasy v Petržalke. Čo však myslíš s tým tunel s mostom. Tunel pre ovsište by bol medzi mostami Košická a Starým. Alebo by tá TESCO linka mohla ísť na Pribinovu a Ovsištská cez Starý most aby sa skutočne pretli a bol možný prestup.
Incheba, okolie Nobelovho a Aupark bude mať vždy najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Tbusmi po Novom moste. To by trebalo real debatu pri pive v Slovak pube, lebo celé to vypisovať ako si to predstavujem sa mi nechce.

Re #37089 tr3mp: Nie tam sa bude električka zapájať do nákladnej lanovky pána Ľ. Romana. ?
Reply on: El Sergio #37115:
no a kade asi pojde linka z petrzky na kosicky most ked nie cez ovsiste?????? akoze ja nechapem ako si to predstavujes... na furdekovej dolava sustekova doprava bosakova najazd na most ala 86... a tie TRI zastavky (sustekova, bulikova, ovsistske nam) budes obshluhovat 88? a co EUBA!!! keby si vzal 95 cez furdekova -> sustekova -> bulikova -> ovsistske nam-> ovsiste -> dolnozemska EUBA -> most.. tak to zase obsluzis.. ale ako aj pozeram do mapy je to veru pekna zachadzka.. boze petrzkalka je tak na pi... postavena....
Reply on: Janči #36961:
Amožeš mi uviesť nejaké mesto sveta, ktoré bysi stavalo metro 15 rokov vopred:-P?
Reply on: aNTI #36959:
Ty chceš mať v tramvajovom tuneli 25 kV???
Reply on: El Sergio #37112:
no vies, novy dom je trosku ina tema... ani tebe by sa nepacilo keby mal stat dom na ihrisku kde hravas fucik... hlavne ked je kopec zelenej travicky dakde kusok inde... no a ja osobne nemam proti hrkotajucej elektricke pod domom nic... hoci by som bol rad keby nehrkotala ako tunel
Reply on: aNTI #37105:
Nelogicke je mozno to,ze zvysok Petrzalky sa asi nebude chciet trepat cez Ovsiste...
?
A uz teraz je na tych dvoch linkach kopec ludi,kam by sa pomestili v jednej? ? ?
Ale aby si si zase nemyslel,ja proti Ovsistu nic nemam,len mi to co som tu pisal pripada mozno trochu logicke... ?
Reply on: yale #36953:
Súčasné vedenie železničných tratí neumožňuje žiadne zmysluplné zapojenie železnice do obsluhy mesta. To mohlo byť tak pred 35 rokmi - sieť vlečiek po celom meste, aktívna Filiálka a Nivy, trať cez Starý most...
nam staci trolejbus :))
Reply on: aNTI #37103:
Pekne,tiche a hlavne-MALE!A pacilo by sa peknemu tichemu Ovsistu,keby mu tam pod oknami hrkotala tramvaj?Asi nie(ved sa vam tam nepaci ani vystavba noveho domu,a kde sa ten hrabe na vystavbu eliny!)... ? ? ?
Reply on: yale #36947:
Prosím Ťa, časť Tvojich myšlienok je rozumná (budovať prestupové body) ale miešaš do toh akési podivné bludy:
Električkový systém v BA je radiálny, žiadne čosi "bod-bod".
Zavedeniu logickej štruktúry nič nebráni ani pri súčasnom systéme. Súčasná zmes liniek je výsledkom roznorodých lobbystických tlakov na vytváranie liniek odvšadiaľ všade.
Autobus a električka sa kapacitne aj rýchlostne zásadným sposobom líšia.
V Prahe bývam pri električke a vždy som si vyberal ubytovanie podľa toho, aby to bolo pri električke a nie pri metre, ktoré ma može odviezť len na veľmi obmedzený počet cieľov - bez ohľadu na to, či s prestupom alebo bez.
Stanice by museli mať buď eskalátory alebo výťahy - prístup len pevnými schodišťami súčasná európska legislatíva u novo budovaných staníc nedovoľuje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.