Reply on: Janči #36969:
No...a prave si povedal, preco nie je realne ani to metro Kedze nan niet, tak keby sme sa hoci aj rozhodli ist cestou metra, tak akurat tak najblizsich 50 rokov o nom snivame, mozno postavime dalsie 2-3 velke jamy, zopar obrovskych tunelov (ibaze nie pod zemou), a s MHD sme nevyriesili hole NIC, a vozili by sme sa dalej v tych istych, vtedy uz 60-rocnych 8x generalkovanych vrakoch. Preto treba uvazovat realne a postavit cim skor to, na co mame, a nie stavat vzdusne zamky, ktore nikdy stat nebudu, a vsetci to vedia.Uz konecne rozumies, preco NIE METRO ale elektricky?
A ked uz sme pri nich, tvoj argument kapacitnosti svedci o tvojom chapani elektriciek len takych, ako ich dnes u nas vidime - pomale, hrkajuce, nepohodlne, male, a s dlhymi intervalmi...a tudiz napchate. Lenze elektricky mozu vyzerat aj diametralne odlisne, staci sa trosku poobzerat mimo BlavaCity. Howgh.
yale
Jedno mozne riesenie obsluhy zapadu Petrzalky navrhol napriklad Reming - vyuzit petrzalsku zeleznicnu stanicu ako nastupne miesto pre zapad Petrzalky, s pripojenim na trasu B v stanici zastavka Petrzalka. Bez zapojenia zeleznice do dopravneho systemu (s-bahn) obsluha Bratislavy dlhodobo nie je realna.
Nepouzival by som slovo "elektricka" ako vsetko riesiacu mantru, aj ked je to v sucasnosti medzi bratislavskymi politikmi moderne, tak ako predtym chvilu "rychlodraha" a potom "metro"...