re fobust: asi to maju velmi dobre spocitane. mimochodom preco stoji rocna tramvajenka v prahe 3800,-czk a rovnaka elektricenka v bratislave 7200,-skk? ako pocitam, tak pocitam 3800*1,3=4940. fyyyyyha, matematika bolsaja. ono vobec staci jedine: klikni si sucasne na
www.dp-praha.cz a
www.dpb.sk, otvor si prislusne okna s tarifami a porovnavaj. potom si opat otvor nejake 2 okna, napr. s mapami mesta a linkovym vedenim a opat porovnaj. za co je tych 7200,-skk? na (nie)koho vilu? kto tuneluje tento podnik? kto to umozni(-nuje)? co robi hlavny kontrolor mesta? necham na zamyslenie a posudenie nielen tebe, ale aj vsetkym navstevnikom tohto fora. a rad privitam reakcie.
www.dp-praha.cz a
www.dpb.sk, otvor si prislusne okna s tarifami a porovnavaj. potom si opat otvor nejake 2 okna, napr. s mapami mesta a linkovym vedenim a opat porovnaj. za co je tych 7200,-skk? na (nie)koho vilu? kto tuneluje tento podnik? kto to umozni(-nuje)? co robi hlavny kontrolor mesta? necham na zamyslenie a posudenie nielen tebe, ale aj vsetkym navstevnikom tohto fora. a rad privitam reakcie.
Sarko
No áno, každopádne to zaujímavosť je. Potrubnú poštu máme aj vo FNsP (jednoducho Nová nemocnica) v KE. Tak ako v Motole, je tu prepojený komplex budov, akurát nie je riadená elektronicky, ale ani mechanicky, ale asi nejako reléovo. Na tubuse sú prestaviteľné krúžky s číslami, ktorými sa volí číslo cieľovej stanice. Každý tubus má aj svoje evidenčné číslo a po dopravení dokumentov, či materiálu sa vracia prázdny späť do "domovskej stanice", v tomto prípade na dané oddelenie, či ambulanciu.