re fobust: asi to maju velmi dobre spocitane. mimochodom preco stoji rocna tramvajenka v prahe 3800,-czk a rovnaka elektricenka v bratislave 7200,-skk? ako pocitam, tak pocitam 3800*1,3=4940. fyyyyyha, matematika bolsaja. ono vobec staci jedine: klikni si sucasne na
www.dp-praha.cz a
www.dpb.sk, otvor si prislusne okna s tarifami a porovnavaj. potom si opat otvor nejake 2 okna, napr. s mapami mesta a linkovym vedenim a opat porovnaj. za co je tych 7200,-skk? na (nie)koho vilu? kto tuneluje tento podnik? kto to umozni(-nuje)? co robi hlavny kontrolor mesta? necham na zamyslenie a posudenie nielen tebe, ale aj vsetkym navstevnikom tohto fora. a rad privitam reakcie.
www.dp-praha.cz a
www.dpb.sk, otvor si prislusne okna s tarifami a porovnavaj. potom si opat otvor nejake 2 okna, napr. s mapami mesta a linkovym vedenim a opat porovnaj. za co je tych 7200,-skk? na (nie)koho vilu? kto tuneluje tento podnik? kto to umozni(-nuje)? co robi hlavny kontrolor mesta? necham na zamyslenie a posudenie nielen tebe, ale aj vsetkym navstevnikom tohto fora. a rad privitam reakcie.
J
Zvýši sa prejazdá rýchlosť výhybkou ak je konštruovaná takto http://www.gamca.sk/~anti/kolaje/sturova_mostova%20007.jpg a aké to má ešte výhody oproti klasicky robeným výhybkám a aké nevýhody?
Ďakujem.