V takom kontajneri, a hlavne v BEÚSe, sa nájdu veci... Možno sa raz v kontajneri pred Hroboňkou nájdu aj zo dva SANOSy? .
Re #29428 COLOR: Neoskenujem, nemám skener?. Ale je to kamarát, u neho to bude v dobrých rukách.
Tak zapožičať znova. Alebo sa spýtajte napr. m@rtina, či to nemá. Ja sa popýtam pár smradobusofilov tu v Prahe, aj tak jednomu už rok nosím príručku k údržbe ŠM11, čo našiel bigmac v BEÚSe vyhodenú v kontajneri.
Samozrejme nie ram, ale ta nosna konstrukcia. Terminologia pokulhava. Co sa tej knihy tyka, tak som ju mal zapozicanu z CVTI SR asi pred 2mi rokmi, takze to bohuzial oskenovat nemozem, nakolko tu knihu uz doma nemam.
Oskenovať, dať sem na stríánky, inak neverím. A hlavne - KAROSA nemá rám!!! Ak niekto neodlišuje most od rámu, nemá čo hovoriť o zvrátenosti konštrukcie. Nie som žiadny milovník Karosy ale čo je moc, to je moc. Používajte racionálne a pravdivé argumenty.
V sobotu som to skúmal, do polomeru sa trafili veľmi luxusne. Ale zaujímali by ma dve veci:
1) Prečo tá banda nemysliacich debilov, čo to projektovala, schvaľovala, stavala, preberala a kolaudovala, nevymenila v rámci neskutočne dlhej uzávierky Jesenského aj kríž a zjazdovú výhybku na Jesenského? To treba kvôli tomu ďalšiu výluku robiť? To sa na potom má niekto dôvod na mňa uraziť, že ho nemám pokladať za neschopného debila? To sa potom niekto chce čudovať, keď pokladám takéto konanie z evidentný príznak korupcie (viac výluk - viac dodávateľských prác - viac možností všimného)?
2) Prečo tá rozjazdová splietková výhybka na Štúrovej má jazyky akurát na stopčiare, aby bola obmedzená rýchlosť električky cez výhybku akurát cez križovatku? To už by tých 30 metrov koľajníc DP zruinovalo, keby sa to rozradilo pred svetlami a cez križovatku by sa už mohlo na "plný céres"?
Bože, to je neschopnosť a amatérizmus, fuj bluééé.
Jednalo sa o stare Karosy 73x. To s tym moznym praskanim ramu tam bolo normalne uvedene. Co sa tyka tych km, tak som dopleteny, ale tusim, ze tam bolo 800km. Mozno snad 8000 ? .. Neviem, nechcem sa hadat ale ten ram proste praskal
O agresivite cestujúcich sa presvedčil v noci zo soboty na nedeľu vodič autobusu mestskej hromadnej dopravy smerujúci do Záhorskej Bystrice. Neznámy mladík, ktorý bol v autobuse spolu so svojou priateľkou, na neho fyzicky zaútočil. Niekoľkokrát na vodiča vystrelil plynovou pištoľou. Po streľbe vykopol zadné dvere autobusu a z miesta činu s priateľkou ušiel. Po hodine pátrania policajné hliadka našla na Bratislavskej ulici Soňu, ktorá odmietala komunikovať s políciou. Išlo o dievčinu zo spomínaného autobusu, ale s priateľom sa vraj už pohádali. Uviedla, ako sa volá. Mladík skončil na polícii. Vodiča previezli na ošetrenie do nemocnice na Kramároch.
500 km zodpoveda vzdialenosti Vysoke Myto - Presov. Karosy dodavane do DPMP absolvuju tuto cestu po vlastnej osi a nie je mi nic zname o tom, ze by sa hned po prijazde musel kontrolovat ram.
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
Zaujimave, mna nikdy nenapadlo povazovat potrubnu postu za nieco extra, pretoze sa s nou stretavam kazdy den v skole, vo Fakultnej nemocnici v Motole, kde sa skutocne masivne vyuziva ale vlastne i o tom pisali v tom clanku
Taaaak. Bol som obhliadnut tu rekonstrukciu... Vobec ma neprekvapuje ze linka 12 musi jazdit obchadzkou, lebo zo Sturovej na Jesenskeho sa odbocit neda, chyba tam asi 10 cm kolajnice, k tomu im aj tak vyskovo ta trat nesedi. Paradoxne bola vyhybka prehodena do odbocky... Takze asi bude coskoro dalsia vyluka, a to Jesenskeho, kde budu vymienat aj tych zvysnych par metrov vratane odbocenia zo Sturovej.
Papyr