V budúcnosti sa hádam dočkáme náhrady manažérov DP ako omylného ľudského činiteľa za jeden supervýkonný a inteligentný počítač, ktorý bude zbierať všetky podnety, percentuálne ich vyhodnocovať a podľa toho vydávať rozhodnutia.
No áno, každopádne to zaujímavosť je. Potrubnú poštu máme aj vo FNsP (jednoducho Nová nemocnica) v KE. Tak ako v Motole, je tu prepojený komplex budov, akurát nie je riadená elektronicky, ale ani mechanicky, ale asi nejako reléovo. Na tubuse sú prestaviteľné krúžky s číslami, ktorými sa volí číslo cieľovej stanice. Každý tubus má aj svoje evidenčné číslo a po dopravení dokumentov, či materiálu sa vracia prázdny späť do "domovskej stanice", v tomto prípade na dané oddelenie, či ambulanciu.
Heh, no mne zatial fungovala Aj ked neviem, ako to funguje teraz, ked sa jazdi vylukovo... Keby sme mali linky odvsadial vsade, tak by sa sice neprestupovalo, ale mali by hodinovy interval
Kedze tam uz nechodim, tak uvidime, ale niekedy ked pojdem okolo obetujem 50Sk clenske a skusim to znovu vyhladat. Mozno som si polietol tie kilometre, ale to s tym praskanim tam fakt bolo uvedene, ako normalna "Feature". Myslim, ze som to vtedy ukazoval aj fobustovi.
12 bude jazdit ako pocas vyluky, lebo novy obluk Sturova - Jesenskeho nepasuje do stareho obluku Dufam, ze pocas pokracujucej reko Jesenskeho uz odstrania ten zvysny cik-cak, co tam je a konecne tam bude normalna trat.
Re xxx: tie vykopavky boli v mieste kde je ten novy vjazd do garazi.. A ten usek vraj zatial nemohli robit lebo by nemali kadial nakladne auta chodit..
Z Kapucinskej mas 31 a 39, z ktorych mozes prestupit. 2+5 je uz len prestup na hrane... Okrem toho si viem predstavit, ze keby nechodila 11 a 12, tak by zase milion ludi vypisovalo, ze im z Race nic nejde na Safko (kde mas prestup na 88, 95), a ze pod mostom cakaju na elinu 20 minut... Nech urobis cokolvek, stale bude niekto nadavat...
Re 29443: to ze tam boli prestoje ohladne archeologickych vykopavok tak to mozem na 100% potvrdit.. Lebo ja som vtedy brigadoval na pamiatkovom a dokonca som tam tie mury aj metlickoval :)) hlavny sklz bol vdaka vjazdu do garazi, lebo zacali kopat o tyzden neskor a aj o tyzden sa to posunulo kvoli vykopavkam.. Sam viem ako na nas nadavali kazdy den ked sme im zakazali pokracovat, ale s tym mali ratat, ale neratali a tak to aj dopadlo..
Automatov je v Blave celkom dost, ale preco nie je ani jeden na zastavke Slavicie udolie... je tam pat polzastovok:) a ked som tam zistil ze mi uz elektricenka neplati, tak som fakt mohol ist len na cierno... aj ked z duse nerad...
celé to bola sranda, preto tam boli tí smilici a tá vetička - just joke. No chápem o Prahe ani srandovať. Nepreháňaš trochu? Nitko nespochybňoval dobrú informovanosť zo strany DP v Prahe a zlú v Bratislave. Bol to len vtip.
čo sa automatov týka kecáš. Automaty sú snáď jediné čo tu funguje bezchybne. Áno stane sa, že niekedy nefunguje, ale je to zriedkavé a osobne som sa presvedčil, že keď som zavolal ráno, že automat nefunguje, tak do 1 hodiny prišli s vozom a opravili ho. Problémy majú akurát keď je extrémne teplo a človek má spotené ruky. Niekedy mincu automat nezaregistruje. No po zavolaní, že mi zožralo prachy, mi poslali lístok. Zožralo mi 10Sk, poslali mi 14Sk lístok.
Automatmi je vybavených množstvo zastávok a nie len 10% Automaty nie sú akurát na zastávkach v poli a podobne. Neviem to vyčísliť, ale takmer vždy na jednej strane nájdeš automat.
S499.1023: Nestihlo sa to spraviť hlavne kvôli predĺženiu času výstavby podjazdu aj kvôli archeologickým nálezom, ale aj iným veciam.
Re: m@rtin aha takze mam tieto mozosti, ked nemam listok:
1. Budem slapat na najblizsiu zastavku metra a tam si ho kupim
2. Budem slapat k najblizsej zastavke busu a kupim si listok od vodica a potom sa vratim naspat na elektricku
3. Pockam si do druheho dna kedze uz nieje otvorena ziadna trafika
4. Pojdem na cierno
5. Predzasobim sa listkami na mesiac dopredu :))
To, ze nefunguje 50% automatov je riadne prehnane! A to, ze na zastavkach busov ich je menej to je pravda, ale na kazdej tretej zastavke ten automat najdes a u vas na ZIADNEJ!! Ak neratam metro.. Takze tak a ak vam zacnu predavt listky aj v elektrickach tak to bude fajn, ale musis si priznat, ze momentalne to je na ... A u nas je to lepsie zvladnute..
lubos:1)Ako dlho trvala vyluka Mostovej/Jesenskeho,ze sa to nestihlo spravit cele a treba sa vyhovorit na bliziaci sa summit? 2)Vyhovorka,ze by sa tade jazdilo rychlo,je hodna sudruhov vrcharov,ktori umyselne krivili trubky podvesnych armatur s odovodnenim,ze by cez rovne vodici jazdili rychlo.Okrem toho,cez inkriminovane miesto nejazdi "jedina linka" ale,ak ma pamat neklame,pri standardnom linkovom vedeni linky 1,11,12 a 14.Ona aj vyhybka "do rovna" je vyhybka s obmedzenim rychlosti na 15 km/h.Ale aj keby tam jazdila jedina linka,akekolvek zbytocne spomalovanie prejazdu elektricky krizovatkou znamena menej casu na "volno" pre kolizne smery a s tym spojene znizenie priepustnosti krizovatky. Takze na napisanom trvam.
Lebo to nema zmysel. Ked nemaju domov, tak im nema exekutor co zobrat... Zbytocne by zavadzali v databaze...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
No áno, každopádne to zaujímavosť je. Potrubnú poštu máme aj vo FNsP (jednoducho Nová nemocnica) v KE. Tak ako v Motole, je tu prepojený komplex budov, akurát nie je riadená elektronicky, ale ani mechanicky, ale asi nejako reléovo. Na tubuse sú prestaviteľné krúžky s číslami, ktorými sa volí číslo cieľovej stanice. Každý tubus má aj svoje evidenčné číslo a po dopravení dokumentov, či materiálu sa vracia prázdny späť do "domovskej stanice", v tomto prípade na dané oddelenie, či ambulanciu.