re fobust: asi to maju velmi dobre spocitane. mimochodom preco stoji rocna tramvajenka v prahe 3800,-czk a rovnaka elektricenka v bratislave 7200,-skk? ako pocitam, tak pocitam 3800*1,3=4940. fyyyyyha, matematika bolsaja. ono vobec staci jedine: klikni si sucasne na
www.dp-praha.cz a
www.dpb.sk, otvor si prislusne okna s tarifami a porovnavaj. potom si opat otvor nejake 2 okna, napr. s mapami mesta a linkovym vedenim a opat porovnaj. za co je tych 7200,-skk? na (nie)koho vilu? kto tuneluje tento podnik? kto to umozni(-nuje)? co robi hlavny kontrolor mesta? necham na zamyslenie a posudenie nielen tebe, ale aj vsetkym navstevnikom tohto fora. a rad privitam reakcie.
re sarko, potrubna posta: a nechcel by si aj internet cez potrubnu postu? bol by sice off-line, ale to mnozstvo 5a1/4" floppy diskiet za sekundu, to by bola informacna dialnica. a ked bude treba vyssiu kapacitu, tak obrovskym kolieskom otvorime obrovsky ventil a zvysime tlak vzduchu aspon na 30MPa...
re p-listky, praha:
to, ze mimo mesta a hlavne mimo metra automaty najdes len tazko je sice pravda, ale ten traktat o jazdni na cierno je dost chaby a vobec nevidim dovod kupovat si 60(90)min. listok za 15,-czk u vodica, ked si mozes kupit 24hod. za 70,-czk, atd az po 15 denny za 350,-czk. a 24h mas v kazdom automate a automat mas v kazdej zel.stanici, na uan florenc, na letisti ruzyn, na kazdom p+r parkingu a tym sme vycerpali vsetky sposoby prepravy do prahy, takze problem je relevantny "jen pro militantni duchodkyni v jedenact hodin vecer, ktere chybi pomer a manzel je tezce impotentni..."
J:Ano,rozkopana krizovatka Jesenskeho x Sturova by iste sposobila zosuv na Mostovej.To si moze dat SDKU na web ale ja to nezozeriem. Ad splietkova vyhybka:Prejaydna rychlost cez VYMENU sa nezmeni ale presunie sa miesto znizenej rychlosti mimo krizovatku.
Re #29462 J: To si ešte nevidel kombinácie firemných náterov košických električiek. Červeno-krémové, modro-bielo-červené, zeleno-bielo-modré, zeleno-biele a modro-žlté...
J:mensi obluk znamena ze sa menej deru kolaje,a podvozok elekricky menej opotrebuvava jazyky,takze dlhsia zivotnost kolaji a podvozkov,ale tahsia oprava tej vyhybky
Potrubnú poštu majú aj niektoré hypermarkety z pokladní do centra. Ale aj pobočka ČSOB na Michalskej, ktorá sa tak uchránila od návštevy zlodejov. Banka tak ušetrí na poistnom. Aj keď dosť otravuje čakať kým pošle dokumenty do centra, tam to podpíšu, vyplatia a pošlú späť.
Zdenko ale isiel si tade elektrickou?len tak?myslim ze par samovrahov si to zenie tych 60,ale zabudaju na to ze vezu ludi!a myslim ze tie madaraky v tuneli to vazne nemusia vydrzat,to ti dam za pravdu
Prosím otázka na technicky zdatných.
Zvýši sa prejazdá rýchlosť výhybkou ak je konštruovaná takto http://www.gamca.sk/~anti/kolaje/sturova_mostova%20007.jpg a aké to má ešte výhody oproti klasicky robeným výhybkám a aké nevýhody?
Ďakujem.
Ale na konečnej S. údolie by mal byť automat. Nie priamo na zastávke, ale pri nejakej lampe ako je hlavný vchod na cintorín. Myslím ten vrchný, tam ako stávajú babky s kvetinami. Možno ho však ukradli.
Inak nedávno (asi dva týždne) som jedného pána čo robí údržbu automatov upozornil na rozpadajúcu sa betónovú pätku na zastávke Dvory a dnes už je tam nová čerstvo zašalovaná pätka aj s čerstvým betónom.
Zrejme ho presvedčilo to, že im ho môžu ukradnúť. Ale aj tak nezostal lahostajný. Hovoril som mu to pri Tescu a vyzeral, že na to bude srať, ale potom som videl ako si niečo zapisuje
S499.1023: Áno rozkopať začiatok aby prechádzajúce plne naložené Tatrovky spôsobili otrasmi zosuv Jasné, tak by to bolo ideálne.
d3k0: A nezostane tá L12 tak? Možno by tam mohol K.K. spraviť rýchlo nejaký prieskum ako to bude využívané a či stačí kapacita pod most,... Veď vieš čo myslím a ak áno nechať tú 12 tak. Aj prestup by bol (11+12+14) aj spoj na Kapucínsku večer.
V budúcnosti sa hádam dočkáme náhrady manažérov DP ako omylného ľudského činiteľa za jeden supervýkonný a inteligentný počítač, ktorý bude zbierať všetky podnety, percentuálne ich vyhodnocovať a podľa toho vydávať rozhodnutia.
No áno, každopádne to zaujímavosť je. Potrubnú poštu máme aj vo FNsP (jednoducho Nová nemocnica) v KE. Tak ako v Motole, je tu prepojený komplex budov, akurát nie je riadená elektronicky, ale ani mechanicky, ale asi nejako reléovo. Na tubuse sú prestaviteľné krúžky s číslami, ktorými sa volí číslo cieľovej stanice. Každý tubus má aj svoje evidenčné číslo a po dopravení dokumentov, či materiálu sa vracia prázdny späť do "domovskej stanice", v tomto prípade na dané oddelenie, či ambulanciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
V budúcnosti sa hádam dočkáme náhrady manažérov DP ako omylného ľudského činiteľa za jeden supervýkonný a inteligentný počítač, ktorý bude zbierať všetky podnety, percentuálne ich vyhodnocovať a podľa toho vydávať rozhodnutia.