Papyr, P:
Prodej jízdenek v tramvajích bude zahájen 1.7 zkušebně na lince č. 2. Pakliže se osvědčí, zavede se na všechny linky.
P:
Nevím co ti vadí na připevnění letáků nad okny? Rozdíl oproti těm bratislavským letákům je takový, že jich tam visí asi 20 (o výlukách, přepravních podmínkách, tarifu, službách DP apod.) a jsou vždy aktuální.
ja prezentujem len SVOJ nazor na vec, a vysvetlim ti to na jednoduchom priklade ked idem cez stary most tak so starym alebo novym ikarusom tadial zahucim 40-50 samozrejme ked tam nejde nejaky expert z 3.kolony oproti v protismere , ale s karosou alebo tamom mam pocit, ze to ide bud dolava, alebo doprava, ale nikdy nie rovno a podvedome idem vyrazne pomalsie..
nepisal som ze sa neberu, ale ze sa planuje ich uplne zrusenie, dobre vies ze vtomto podniku je vsetko tak a na druhy den inak, ale myslel som a-busy s el.trkciou uz nemam nic spolocne..
Ad. lístky: Mam osobnu skusenost, ze nie je dobre, aby sa listky predavali u vodica.
Minule prazdniny som bol v BG (Sofia) a cestoval som autobusom okolo 21:00. Vodic uz hodinu predtym nemal listky!!!! Nastastie pokuta v Sofii je iba 5lv. Keby sa to zaviedlo u nas, rad by som vedel, kto by bol obvineny z toho, ze cestujuci nema listok.
Zbytočne začínaš už stokrát rozobratú tému. A každý výsledok vždy vyznel v tom zmysle, že neexistuje dôvod proti doplnkovému predaju CL u vodiča v Bratislave.
Re #29283 N: Niektorým argumentom nerozumiem. Napríklad "neexistujúce blokovanie jazdy". Myslíš s otvorenými dverami? A čo, iné typy z tohto obdobia ním vybavené sú? A medzi nami, aspoň zo svojho rodného mesta som zvyknutý, že kde to len trochu ide, každý vodič si blokovanie jazdy zruší.
Ďalší argument --> "interiér". A v čom? Dovolím si smelo tvrdiť, že na našich cestách neexistuje autobus s lepším interiérom ako TAM - veľký, priestranný, vhodné usporiadanie sedačiek... Len mi prosím nevytiahni argument o drevených sedačkách. Aké DPB ovjednal, také sú. To nie je chyba TAMu.
Ad Karosa: Neviem teraz o ktorom type Karosy hovoríš. Väčšina vodičov s ktorými som sa kedy rozprával mi povedala, že pri Karosách B900 a 950 už nápravy nie sú to pravé. Ale 700-vky - to boli zlaté autobusy! (vraj)
Re #29291 fobust: Ale kedy? V roku 2020? 2030? 2070? :
MHD nie je od toho aby osviežovala?.To asi spravili preto aby bolo spojenie z Kapucínskej do Dúbravky.Ale zase zabudli na to,že nebude z Dúbravky na Štefánikovo námestie?.
Čerstvé info zo správ joj : Vodič električky má zlomenú ruku a nohu. Jeden dvanásťročný chlapec dostal šok a museli mu poskytnúť rýchlu zdravotnú pomoc. Škoda na električke je vyčíslená na pol milióna korún.
Kamion do ktorého nabúrala bol zahahraničný a v cisterne viezol čokoládu. Škodu na ňom neuviedli.
ak su volne sluzby tak mozes jazdit.. , samozrejme ziadne extremy niesu dobre, ked tam rok neprides tak asi o teba nebudu mat zaujem a zasa keby si chcel jazdit od rana do vecera tak jednak preteba tolko sluzieb asi nenajdu a keby aj hej tak hovorim nesmies vyrazne prekrocit polovicny uvazok v ramci roka lebo z osobneho poslu na prevadzku ze uz nesmies viac jazdit.. stavalo sa totiz ze niekto jazdil brigadnicky na viac kolonach a potom mal dokopy strasne vela hodin (teoreticky mozes jazdit na viac prevadzkach ale uz dnes ti asi dovolia len na jednej)
Kto z vás tu pozná račianskeho vodiča električiek že Maroša Bartoša?Jazdí väčšinou 11, 5 alebo 3.Taký malý tmavší brčkavé vlasy čierne.Taký kasanova.Ciganček.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marko
Kamion do ktorého nabúrala bol zahahraničný a v cisterne viezol čokoládu. Škodu na ňom neuviedli.