Reply on: Vladimír #27374:
Pozri, Vladimír, keď už raz nejaký momot nechal postaviť DNV tam kde je, tak sa s tým nedá nič robiť. Tým pádom je DNV voči BA asi v takej polohe ako voči Prahe nejaký Český Brod - nocľaháreň a zásobáreň pracovných síl. A odtiaľ to v 1,2 miliónovej Prahe jazdí po 30 minútach a možno raz bude po 15. Železnica má iné výhody a nie 12 min. interval - železnica musí konkurovať výrazne kratšou jazdnou dobou.I.
Vladimír
Ak je železnica voľná, som za jej využitie na účely vnútromestskej dopravy, ale chcelo by to aspoň 12 minútový interval, ak nie rovno 10 minútový, nie z dôvodu kapacity, ale z dôvodu atraktívnosti intervale. Lebo ver mi, že ja by som v žiadnom meste nad 100 000 obyvateľov nikdy viac ako štvrť hodiny na spoj nečakal.
Čo sa týka zážitku, ktorý práve v tejto chvíli prekonávaš (alebo si už prekonal), držím Ti palce, nech to šťastne prežiješ.