Reply on: Vladimír #27374:
Pozri, Vladimír, keď už raz nejaký momot nechal postaviť DNV tam kde je, tak sa s tým nedá nič robiť. Tým pádom je DNV voči BA asi v takej polohe ako voči Prahe nejaký Český Brod - nocľaháreň a zásobáreň pracovných síl. A odtiaľ to v 1,2 miliónovej Prahe jazdí po 30 minútach a možno raz bude po 15. Železnica má iné výhody a nie 12 min. interval - železnica musí konkurovať výrazne kratšou jazdnou dobou.I.
fobust
Z Karlovky a Dubravky by som rychlodrahu spravit tak ci tak, porust (zlucit) zopar zastavok, ved niekde je mezdistanicna vzdialenost naozaj mala (moj odhad menej ako 300 metorv). Zrust par priecesti, svetelne riadene krizovatky zabezpecit preferneciou, skvalitnit trat aby sa po nej dalo jazdit aj 60 km/h na vsetkych usekoch (nie ako teraz tie obmedzenia, rozne 40-ky a pod). Inac v pripade zeleznice do DNV by nebolo odveci urobit z tej vlecky odbocku do sidliska (jedkololajnu) a tam potiahnut po Novovesku, kde by bola "hlavova zel. st.". (utopia, co?). Co by tam jazdilo? Nejake diesle, z vlecky do Technickeho skla by sa to napojilo na trat do Lamaca, tam by to stalo tiez, na zeleznej detto. Z HLST na ZSTNM. Ale je to blbost, to uznavam.