Reply on: si #27067:
Aj ked 1435, tak na kompletne novo vybudovanych usekoch. Rozmyslat o vymene podvozkov na tych starych plesnivych verkloch T3 je blbost, nakolko to nie je perspektivne vozidlo pre 21. storocie. Ked prechod na 1435 tak v takom zmysle, ze napr. trat do Petrzalky sa postavi na 1435 (aj s vozovnou) a v meste bude prestup na 1000ku na hrane. Keby vznikol takyto zaklad (pretoze vyriesenie nosneho systemu je prioritnejsie, ako nezmyselne hadky o rozchode), tak by sa dalo uvazovat o prestavbe jednotlivych radial so sucasnym zakupenim novych vozov. U mna osobne je prvy kandidat na totalnu rekonstrukciu Dubravka a druhy kandidat Ruzinov (kym sa nieco u nas rozhybe, tak tu bude vyzerat to BKV podobne, ako v tuneli)
si
inac: velmi vela trati pyta kompletnu reko, pri ktorej je uplne jedno (financne) ci das kolajnice od seba vo vzdialenosti 1000 alebo 1435 mm. problem su podvozky za predpokladu ze sa budeme snazit pouzivat nadalej iba sucasne vozidla; ak by sa menili podvozky za nove, tak by sa dalo zaroven aj lepsie odpruzit vozidla a znizit hlucnost + zvysit pohodlie jazdy... Pri novych vozidlach by to znamenalo nizsiu cenu vozidla...