Reply on: si #27067:
Aj ked 1435, tak na kompletne novo vybudovanych usekoch. Rozmyslat o vymene podvozkov na tych starych plesnivych verkloch T3 je blbost, nakolko to nie je perspektivne vozidlo pre 21. storocie. Ked prechod na 1435 tak v takom zmysle, ze napr. trat do Petrzalky sa postavi na 1435 (aj s vozovnou) a v meste bude prestup na 1000ku na hrane. Keby vznikol takyto zaklad (pretoze vyriesenie nosneho systemu je prioritnejsie, ako nezmyselne hadky o rozchode), tak by sa dalo uvazovat o prestavbe jednotlivych radial so sucasnym zakupenim novych vozov. U mna osobne je prvy kandidat na totalnu rekonstrukciu Dubravka a druhy kandidat Ruzinov (kym sa nieco u nas rozhybe, tak tu bude vyzerat to BKV podobne, ako v tuneli)
fobust
Napr:
Thajsko - 1000mm - 120 km/h ?
Juzna Afrika - 1067mm - 160 km/h ?
Bratislava - 1000 mm - 115 km/h (Ruzinov), 110 km/h (Karlova Ves) ?
To su rychlosti v beznej prevadzke. S499.1023, aku sirku vozidiel asi maju v Juznej Afrike?
Hmm, na trati Zohor - Plavecky Mikulas sa jazdi(lo) miestami iba 10km/h, tak mozem zodpovedne tvrdit, ze 1000 je omnoho lepsi a rychlejsi rozchod ako 1435mm. A teraz sa bude rychlykova laminatka hnevat. ?